Lista joulukuisista

Vastas 11+1, ultrattu eikä nla täti löytänyt sykettä. Eli näinä hetkinä menny kesken. Naurettavinta täs et oksennan ilman syytä täällä.. Tyhjennykseen odotan soittoa..

Alussa vastasi 4pvää pienempää rv 8 vastas menkkoja ja nyt vastaa pidemmällä olevaa vauvaa.. 5cm Jäntti jo oli..
 
Voi ei Pilvilinna :Heartbigred Tämä kosketti mua nyt todella paljon. Olet niin aktiivisesti täällä kirjoitellut, että tuntuu kuin sinut tuntisin paremminkin. Tyhjä olo tuli itsellenikin. Ei tässä osaa oikein muuta kuin että paljon voimia ja jaksamista sinulle ja koko teidän perheelle.
 
Pilvilinna....ei tässä ole sanoja.. tämä on niin niin niin epäreilua :sad001

En halua kuulostaa tökeröltä, mutta en voi oikein olla sanomattakaan tätä. Ultrataanhan sinut vielä uudestaan ennen tyhjennystä? Koska tuo neuvolan tätisi toiminta on ollut arvelluttavaa ja turhaa huolta aiheuttavaa aiemminkin...Voisiko tässä vielä olla inhimmillisen tai laitevirheen mahdollisuutta? Niinkuin Titemkin totesi, olet ollut aktiivinen kirjoittelija täällä ja sitä kautta tullut tutuksi ja läheiseksi enkä vielä haluaisi päästää irti ajatuksesta, että kaikki olisikin hyvin..

Voimia ja halauksia :Heartred
 
Muoks. Viestit tuli mulle jostain syystä jäljessä, joten vastaus olikin jo tullut. Niin kovin pahoillani olen Pilvilinna! Voimia!
 
Muokattu viimeksi:
Pilvilinna, suuren suuret pahoittelut täältäkin. Ja paljon voimia jaksaa. Niin raskasta, niin epäreilua. :sad001
 
Voi Pilvilinna...olen niin pahoillani.. ei kenenkään pitäisi käydä tuota läpi. Sä selviät kyllä, tietysti, olet vahva, mutta jokohan nää sun vahvuuden testailut voisi alkaa riittää .'( Paljon itkunsekaisia halaksia täältäpäin!
 
Olen pahoillani Pilvilinna:sad001 Tuota ei toivoisi kenellekään. Paljon jaksamisia koko perheelle. Olette ajatuksissa
 
Takaisin
Top