Lista joulukuisista

Kiitos kaikki. Ero oli kuin yöllä ja päivällä ultraus koneissa. Itsekin näin kaksi vauvaa, siinä ne köllötti sulosesti vierekkäin.. Cytotecit ei auta.. Kaavintaan odottelen.. Järkyttävää tää on kun ne näyttää jo vauvoilta... Tammikuinen km oli kuitenki vaa solumöykky eikä vauva toisinkin nää kaks.. En tiedä kumpiako olivat... Mut mun enkeleitä kuitenki :'( Ei naisen pitäs saada kokee tällästä..
 
Nyt näin uutisen Pilvilinna ja olen valtavan pahoillani!
Olen vielä ollut enemmän taustalla ja lukenut muiden kommentteja, mutta tämä kyllä kosketti.. :sad001 En löydä sanoja. Toivon kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi! :Heartred
 
Täällä yö saikulla. Ei lääkäri suostunut eile kaapimaa.. Lääkkeit tuloksetta ja koht lääkäri ultraa tai no millon joutuu.. Lääkkeet teki mahan sekasin ja jonki verran vuotoa.. Mut ne kaks viel mahassa. Kumpa pääsis kaavintaan..
 
Voi Pilvilinna :*( pahoittelut vielä kerran. Toivottavasti pääset pian kaavinta ja kaikki sujuu ilman ongelmia! Kaikki sympatiat sulle ♡
 
Kaavinta tehty ja kohtu kuulemma ni heikko, että vuosin runsaasti verta operaation yhteydessä ja nyt on pallonki kohdussa tämän yön tyrehdyttämäs vuodot ja huomenna ilmeisesti kotia toipuu.. Ei menny putkeen iha. Mut jos tää tästä. Kiitän lujaa, että lopetin kalaöljyn! Ei välttämättä pallonki auttas vaa ois kohdun poisto jos ei tyrehtyisi vuoto
 
Toivottavasti toipuminen on sitten parempi kuin itse operaatio! Paljon nyt jaksamista Pilvilinna!
 
Aikamoiselle matkalle jouduit pilvilinna. Kaikkea hyvää toipumisellesi ja paljon enkeleitä turvaksesi. Toivon sinulle onnistumisia tulevaisuuteen. Nyt lepää kehosi ja mielesi kuntoon! :Heartred
 
Kiitos kaikki.. Ootte hienosti tsempanneet minuu.. ja jaksaneet kuunnella mun juttua vaikka en enää joulukuinen ole.. Merkitsee mulle paljon. ♡ Hirveesti en oo päässy muuten purkaa tätä ja itse puhumiseen ei oo ollu jaksamista.. Kirjoittaminen ollu iha jees tänne.. Tänks ♡ Eipä mulla sit varmaa enää mitää oo tänne joulukuisiin ole vaikka mielellään rupattelisin teiän kaa.. Hyvät jatkot muille ja joulupeipei kehiin ♡
 
Täällä olis uusi tulokas ryhmään.. La ei oo vielä varma mutta omien laskujen mukaan
16.12 / Elma86 / 29 / PKSSK / 4
 
Kyllä meille Pilvilinna saa purkaa, kiitos että olet jakanut näinkin vaikeita asioita. Kaikki maailman voimat sinulle toipumiseen, kunpa ainakin fyysinen osuus menisi todella nopeasti kuntoon ja henkisen puolen kanssa sitten teet surutyösi rauhassa. Halauksia, olet ajatuksissani :Heartred :Heartred :Heartred
 
Kiitos syksyinen :Heartred Täällä odotellaan vielä lääkäriä. Pallonki ja katetri otettu pois tunti sitte ja jaloillaan lupa olla jo.. Toivottavasti tänää pääsis kotia. En vain voi käsittää vielä, että niitä oli kaksi massussa.. Eipä sinällään oireiden määrä, oksentelu + kova väsymys enää ihmetytä. Ja se mahan koko!
 
Oon lueskellu teidän kirjotuksia ja nyt rohkenin itsekin kirjautua tänne:)
Oon tosi pahoillani Pilvilinna sinun puolesta:Heartred tosi surullista:sad001
Itsekin olen kolme keskenmenoa kokenut ja ne vei kauan aikaa toipua. Voimia paljon sulle.
 
Laskettu aika on omien laskujen mukaan 27.12, mutta varhaisultrassa varmaan tarkentuu. Oon 37 ja 5. Lapsi tulossa ja Oys:ssa tarkoitus olisi synnyttää
 
Takaisin
Top