Lista joulukuisista

Huolittaisiinko mut tähän ryhmään myös. Mulla on TODELLA omituinen tilanne km. alkoi 2.4 ja nyt olen raskaana. Ovista en ehtinyt bongaamaan. Ovis on normi kierron mukaan ollut kuun puolivälissä, mutta silloisista oireista päätellen jo viikko km:n jälkeen.
Tein testin maanantaina, kun oli outo olo ja vahva epäilys raskaudesta, plussa pärähti ruutuun, tiistaina tein uuden testin keskellä päivää ja vahva plussa pärähti ruutuun. Ja rv 3+3 harvoin kai saadaan selkeitä plussia. Raskausoireitakin on ollut, osa voimakkaitakin.

La olisi joko 30.12 tai 7.1.

30.12/7.1 /pikkuinenmyy86/29/HUS/1.
 
28.11 (mutta menee varmaan pari viikkoa yli niinkuin edellisissäkin joten pysyttelen tässä ryhmässä!) / Hildamaija / 36 / Tukholma / 3
 
LA muuttui kun soitin tänään nlaan. Nyt 31.12. joka voi vielä muuttua ultrassa. Hassua kun nla laskee jotenkin erilailla kuin nämä laskurit netissä. Mutta muistan näin käyneen myös ensimmäisestä. :) joten voi muuttaa mun ajan :)
 
Omien laskujen mukaan mennään siihen asti kun neuvolasta saadaan arvioitu la.

26.12. / rika / 26 / OYS / 1
 
Tänään soittelin ympäriinsä, kun mun täytyy tehdä niin. Ensin soitin Meilahteen endokrinologian polille ja he reagoivat nopeasti tähän. Verikokeet ensi viikolla ja 20.päivä soittaa endokrinologi, jonka jälkeen mun raskautta hoidetaan Naistenklinikalla Helsingissä, myös synnytys tapahtunee siellä.
Neuvolassa täti laski, että mun raskaus olisi viikoilla 4+5, eli la olisi 5.1. Mutta rouva puhelimessa ei suostunut edes ajattelemaan ennenaikaista ovulaatiota. Eli tiedot mun osalta siis muuttuu...

5.1/30.12 / pikkuinenmyy86 / NKL / 1.

Muoks! Tiedot tarketuvat varhaisultran jälkeen 26.5, mutta sinne saakka on nyt odoteltava.
 
Takaisin
Top