Lista joulukuisista :)

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hippu*
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
eveliina pahoittelut huonoista uutisista. jaksamista ja inshaAllah tutkimuksista on apua teille kunhan niihin pääsette.
 
Kiitos kaikille. :Heartbigred
Toivotaan että apuja saadaan jos ei muuten onnistu! Pitää koittaa vaan jaksaa ajatella positiivisesti..
 
Ja Gatusa, toivottavasti sinun raskaus sujuu ongelmitta loppuun asti. Ja toivottavasti et joudu muutenkaan enää kokemaan keskenmenoa, liikaa jo ollut yhdelle ihmiselle. :( Tsemppiä. <3
 
Mulla LA muuttui... oli ennen tuo 27.12. mutta nyt sitten neuvolan omien laskujen mukaan 25.12
 
melkei samois mennää meki iines ja mistä me tiedetää millo se pikkunen päättää syntyä joulukuun alkupuolel vai puolvälis vai tammikuus :) pääasia on että pysyy loppuu asti mukana menossa ja on terve inshaAllah :)
 
Enya / 32 v. / 3.lapsi / LA 22.12 / KOS

Tänään plussattu ja varovaisesti ilmoittaudun mukaan. Minulle asennettiin 5 kuukautta sitten kuparikierukka, joten tämä raskaus tuli yllätyksenä. Kierukka pitää pian poistaa ja siinä on suuretunut keskenmenon riski, joten aika sekavat tunteet ovat tällä hetkellä. Vaikka vauva oli yllätys, niin hän on kuitenkin toivottu vaikka etuajassa ilmoittikin tulostaan.

Huomenna on kuopuksen neuvola, jossa kerron tilanteen ja pyydän ohjeita jatkoon. Tiedän, että pitää päästä pian ultraan tarkistamaan kierukan sijainti ja poistattaa se mahdollisimman pian. Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja saan jatkaa tässä ketjussa kirjoittamista :)
 
Eena / 28 v / 1. lapsi / LA 9.12.

Vihdoin saan aikaiseksi ilmoittautua mukaan. Plussasin jo muutama viikko sitten, mutta oon pitänyt raskauden kanssa hiljaiseloa. Sain helmikuussa 2013 keskeytyneen keskenmenon, joka todettiin nt-ultrassa, ja sen takia nyt on sellainen olo, että raskaus tavallaan alkaa vasta tuon ultran jälkeen, jos siellä jotain elävää on. Keskenmenneessä raskaudessa kävin varhaisultrassa, jossa kaikki oli hyvin, mutta silti pieni oli sitten myöhemmin kuollut. Tällä kertaa en varhaisultraan tahdo mennä, koska en halua tuudittautua turhaan hyvänolontunteeseen. Eli nyt vaan odotellaan.

Mutta oon silti superiloinen tästä raskaudesta, koska olin jo melkein heittänyt kirveen kaivoon, kun keskenmenosta oli jo yli vuosi, eikä uutta raskautta kuulunut. Just ehdittiin saada lähete lapsettomuustutkimuksiin, mutta sitten tärppäsi. Nyt toivotaan parasta!

Onnea kaikille jouluvauvan odottajille!
 
Eena!! Sun nimimerkki oli niin tuttu :) Mehän oltiin kai silloin Syyskuu 2013-ryhmässä...
Ihana kuulla että teillä on pien matkassa! :) Tsemii odotukseen! Onko jo tietoa koska tuo nt-ultra on?
 
eena tervetuloa ja tonnikaupalla tarrasukkia, tiedän niin tuon tunteen mut ite en osannu 5 keskenmenost huolimatta olla hiljaa, huomenna ultra ku viime perjantaina todettii raskaus ja sillo rv 5+4, itelle tukilääkitys ja vuodelepo päälle samantien ni nyt tarkkaillaan sit kunnol. meillehä tuli plussakierros lääkäriltä sellaset terveisset ettei luomusti lasta tulla saamaa eikä plussaa mut tässä sitä raskaana ollaa nyt.
 
Sandy: Joo, syyskuisissa 2013 olin ja muistan sun nimimerkin ja puaprun myös. :) Nt-ultra on 3.6., mutta neuvolalääkäri onneksi jo 16.5. (rv 10+3). Toisi vähän helpotusta tähän odotteluun, jos sydänäänet silloin kuuluisivat. Ja jos ei kuulu, niin sekin varmaan sitten kertoo jo aika paljon.

Gatusa: Kiitos tervetulotoivotuksista ja kovasti onnea matkaan teille!
 
Minut saa myös poistaa listalta. Vappuaattona meni kesken.

Toivottavasti teillä jokaisella jatkuu turvallisesti loppuun asti ja saatte terveet vauvat joulukuussa!

Kiitos mukavista jutuista tällä foorumilla, toivottavasti itse pääsen liittymään vielä joskus johonkin odotusryhmään.
 
mim / 22v / 2. lapsi / LA 23.12. / KYS

Taidanpa itsekin viimein uskaltautua mukaan

Sent from my GT-N7105 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla vaihtui la 29.11. tämän päivän ultrassa. Edellinen meni 2 viikkoa yli, joten tämäkin kyllä varmaan syntyy selvästi joulukuun puolella.
 
Alppis pysy vain joulukuisten ryhmässä! Mäkin epäilen, että mullakin saattaa aikaistua LA marraskuun puolelle, mutta ei sitä enää osaa vaihtaa ryhmää :-)

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top