Lista joulukuisista :)

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hippu*
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Täältä ilmottautuu mukaan pari viikkoa sitten plussanut esikoisen odottaja/29v./1. lapsi/ ja arvio la. 10.12.
Kierto oli ennen plussaa mitä sattuu, joten tuo la. tarkentunee ekassa ultrassa, johon olen menossa 6.5.
 
Jokohan uskaltaisi ilmoittautua, vaikka pelonsekaisin tuntein edelleen mennään... Nellis/28 v./la 17.12./1. lapsi/KYS
 
38v. 3. Lapsi. aikasemmat -96 ja -99. Nyt iltatähti la. 5.12. / hus lohja.

Sent from my GT-N8020 using Vau Foorumi mobile app
 
Minäkin uskaltaudun ilmottautumaan mukaan! La olis laskelmieni mukaan 20.12.

eimis 26v / 1. lapsi / KYS
 
Minut voi ottaa pois listasta. Näin arvelinkin kolmen vuoden toivomisen jälkeen, mutta pahalta tuntuu silti. Tänään oli ultra, sikiö oli muutaman päivän pienempi kuin pitäisi ja sydänääniä ei löytynyt. Vaikka olisi pitänyt jo löytyä. Tällä viikolla äippäpolille, tehdään lääkkeellinen tyhjennys. Oireet ei oo hävinnyt minnekään.
Onhan tässä kumminkin edes jotain positiivista, sitä se lääkärikin sanoi, että ainakin minun on mahdollista tulla raskaaksi. Olen edes kerran "toiminut oikein". Nyt sitten aletaan kunnallisella puolella tutkimaan syitä meidän lapsettomuudelle pikkuhiljaa.
Tällainen oli mun tarina. Surullinen fiilis. Vie varmasti aikaa käsitellä tämä kaikki, vaikka oltiinkin varauduttu.

Kovasti onnea teidän muiden odotuksiin. Toivon sydämestäni, että pääsette loppuun asti. <3
 
Voimia Eveliinalle!

Kai sitä voisi listalle itsensäkin laittaa. LA todennäköisesti 10.12. (jotain 8.-14.12. väliltä), ikää 25, ensimmäinen tulossa ja PHKS tai KSSHP.
 
Kiitos! Annan itselleni luvan surra, saattoihan tämä olla ainoa kerta milloin raskaaksi onnistun tulemaan. Kiva, että pystyin tänne kertomaan miten kävi, kenellekään en ollu tietty vielä raskaudesta kertonut, joten en tästäkään osaa kertoa..
 
Pahoittelut Eveliina teidän kokemuksesta! Ja rohkeasti menkää vaan lapsettomuustutkimuksiin vaikka nyt ihan luomusti tärppäsikin, olihanteillä pitkä rupeama takana. Voimia kevääseen!
 
Kiwi, 25v. Synnytyssairaalaa en vielä tiedä, mutta NKL kovasti toiveissa. Mahdollisesti myös Jorvi.

Ja ensimmäinen tulossa.
La (itse laskettu) 10.12.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top