Lista joulukuisista :)

Status
Not open for further replies.
viikkoja 12+3 ja vatsa jo noin turvoksissa ☺

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401259349473.jpg
    1401259349473.jpg
    23.6 KB · Katsottu: 46
Piisku mä latoin tänne myös, itseni ja tulevan vauvamme... Mua pelottaa kanssa jonkin verran, mutta enään tämä viikko niin sitten keskenmenon riski pienenee huomattavasti. Olen itse ollut sairauslomalla alkuraskauden juuri kysyisen pelon takia ja kun on vielä työ missä kysytään fysiikkaa. Nyt ovat luvanneet mulle keveempää työtä ja jos ei jaksa sitten vaan saikulle. Jaksamista kaikkille tuleville mammoille
 
taidan kuitenkin liittyä tänne joulukuisten puolelle, täällä on enemmän samassa vaiheessa olevia kun olen tuolla marraskuisia seuraillut :) eli siis jarmin/21v/1.lapsi/kys ja la olis 30.11
 
Jarmin, tervetuloa tänne :) Varmasti kun on laskettu aika ihan kuun lopussa, niin tuntuu siltä että on ihan muita "jäljessä". Mullakin nyt LA 25.12, viime raskaudessa LA oli 15.pvä ja olihan se kivempi palstailun kannalta kun oli porukkaa ennen ja jälkeen.
 
Tulin vielä tähän ketjuun huikkaamaan, että mut voi poistaa listasta. Kiitos kaikille myötäelämisestä tuolla neuvolakuulumisketjussa.

P.S. Sain ajan lapsettomuuspolille syksylle, eli nyt on sentään jotain, jota odottaa. :)
 
Uusi odottaja ilmoittautuisi mukaan! Esikoinen syntynyt 09/2010 ja nyt ootellaan pikkukakkosta saapuvaksi 6.12. Ikää on 31v. ja synnytyssairaalana HUS (Porvoo).

Raskausviikkoja on tällä hetkellä kasassa 13+1. Toinen kolmannes saavutettu ja nt-ultra takana. Pahoinvointi ei enää vaivaa ja olokin alkaa olla energisempi - Hyvällä mallilla siis. :)
 
Mieki uskallan nyt ilmottautua, elikkäs meille on tulossa eka vauva, la 13.12 ja synnytän OYS:ssa. :)
Niin ja oon nytte 24v, lokakuussa 25 :wink

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Anjuska86 / 27v / 1.lapsi / TAYS

Perheeseen kuuluu myös kaksi ihanaa lasta isän aiemmasta suhteesta, eli perheeseen syntyy kolmas lapsi.
 
Muokattu viimeksi:
Voisin kai jo listautua...

LiLLY, 2 biologinen lapsi (3. lapsi perheeseen), 35 v, TAYS
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top