Lista: Huhtikuun hurmurit 2016

Status
Not open for further replies.
Mun lasketun voisi muutta oikeaksi. Joka olisi 29.4. Kun olen tuolla 28.4 päivässä. Neuvolassa laskivat eritavalla kun mä.
 
Mun laskettu aika muuttui 30.4 ---> 25.4
Joten uusittu tietoni on 25.4/Nanaa_ / 25 / TYKS / 2

Kiitos :)
 
Huomasin että ultra ja neuvola vaihtanut päivällä la:n joten menen nyt sill, ettei tartte ajatella päivää myöhässä tänne

10.4/93DaPi/21/?/2
 
Mulla oli tänään ultra ja viikkoja sen mukaan 13+0 (neuvolan mukaan LA 28.4. eli 12+4). Lääkäri kuitenkin sekoili jotain ja väitti lasketun ajan olevan edelleen 28.4. ja se merkattiin neuvolakorttiin. Oikeasti LA noiden viikkojen mukaan on kuitenkin 25.4.16. Tänne haluan sentään sen OIKEAN päivän... (vaikka tuskin vauva silloin syntyykään :D)

Aikaisempi päivä mulla oli 30.4., joka oli varhaisultran mukainen arvio.

Eli, mun tiedot voisi päivittää:
25.4./Pihla/30/K-HKS/2
 
Mulla oli tänään ultra ja viikkoja sen mukaan 13+0 (neuvolan mukaan LA 28.4. eli 12+4). Lääkäri kuitenkin sekoili jotain ja väitti lasketun ajan olevan edelleen 28.4. ja se merkattiin neuvolakorttiin. Oikeasti LA noiden viikkojen mukaan on kuitenkin 25.4.16. Tänne haluan sentään sen OIKEAN päivän... (vaikka tuskin vauva silloin syntyykään :D)

Aikaisempi päivä mulla oli 30.4., joka oli varhaisultran mukainen arvio.

Eli, mun tiedot voisi päivittää:
25.4./Pihla/30/K-HKS/2

Noin pienellä heitolla ne ei vaihda laskettua aikaa :)
 
Joo mut lääkäri kun katsoi et viikot oli 13+0 mun ilmoittaman 12+1 - 12+4 sijaan, hän sanoi et katsotaan sulle uusi laskettu aika. Pyöritteli laskukiekkoaan aikansa ja päätyi aina vaan viikkojen 12+4 mukaiseen päivään. Neuvolassakin mulle meinattiin laskea väärä päivä, kun ohjelma ei päivittänyt tietoja.
 
Mulla la vaihettiin vaik oli vaan 2pv heittoa mut sit kaverilla taas ei vaik oli myös 2pv heittoo eli vaihtelee todella paljon alueittain näköjää
 
Niin siks mua harmittikin kun olis vaihtanut sitä mutta ei vaan saanut laskettua sillä laskurillaan oikeeta päivää. Joo pienet on murheet... :D
 
Munki tietoja voi päivittää eli oikea rivi:

27.4./Daisy/29/VKS/1
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top