Lista: Huhtikuun hurmurit 2016

Status
Not open for further replies.
Muutin mieleni. Odotan np-ultraan ja ilmoitan sitten, jos kaikki on hyvin. Viimeksi ei ollut. Nyt tämä alku on ollut todella rankkaa odotusta henkisesti.
 
Muokattu viimeksi:
Lisäiskö joku mut listaan? :) oon 24 vuotias, odotan toista lasta ja synnytyssairaala tulee olemaan Jorvi. Laskettuaika 2.4.2016 :Heartred
 
Mä saan koneen viikonloppuna takaisin ja silloin yritän saada viimeistään päivitettyä. Ettei tarvitse ihmetellä, kun kestää taas.
 
Vaihdettiin monen mutkan kautta LA loppujen lopuksi vain päivällä. Eli päivitetty versio 11.4. Tania / 24 / Kätilöopisto / 1
 
Mulla muuttui LA, eli päivitettynä 13.4 / Ginger / 22 / Satks / 1
 
Niin siis mun päivitys on kokonaisuudessaan:

1.4.2016/Ruusa#/26/K-HKS/1

Ja Santra ei mitään kiirettä! Kiitos kun jaksat päivitellä listaa :) Varmaan aika työläs homma...
 
Ilmoittaudun mukaan huhtikuun odottajiin :) Nt-ultrassa käyty maanantaina ja la varmistunut. Eli mun tiedot on: 13.4.2016/jp-90/25/KYS/toinen lapsi

Kiitos listan päivittäjälle! Olen seurannut teidän muiden huhtikuisten keskustelua jo pitkään, mutta nyt vasta uskallan liittyä mukaan, kun kaikki ultrassa oli ok :)
 
Ilmoittaudun varovaisen optimistisesti takaisin huhtikuun odottajien ryhmään. Eka ultra takana, kaikki sen mukaan ok - testituloksia odotellaan.

14.4. / winks / 37 /JORVI / 2
 
Ehkä voisin mennä nyt sitten sen menkkojen mukaan lasketun LA:n perusteella, kun ultrassa oli sitä aika lähellä, eikä alettu siitä muuttamaan. Eli:

3.4 / Eleanora / 31 / Tays / 2

Katotaan muuttuuko synnytyssairaalakin, kun on mahdollista, että meillä on muutto edessä... Se on vielä auki...
 
Päivitetty. Kone on edelleen rikki, eli päivityksissä voi kestää!
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top