Lista: Huhtikuun hurmurit 2016

Status
Not open for further replies.
Päivitys tulossa, mä olin lomalla netti ei pelannut, viikon saattaa vielä olla listaa jäljessä!
 
Huh, vielä siis viikoksi/puoleksitoista katoan langoilta, älkää siis hätäilkö jos listaa ei heti äkkiseltään päivitetä.

Jos joku nyt huomas, että päivityksissä meni jotain pieleen niin kertokkee, niin saadaan korjattua.

Ja Laittakaa ne tiedot muodossa nimimerkki / ikä /synnytys sairaala / monesko lapsi , niin pystyn lisäämään, tosi vaikea keskeltä viestiä lähteä hakemaan jokainen tieto erikseen. Kiitos! (Vähän ymmärrystä, kun on kuitenkin tossa toi alle vuoden ikäinen jota pitäis yleensä samaan aikaan vahtia, kun täällä käy) :)
 
Santra87, ei kiirettä, mutta koska mulla oli eilen synttärit niin sen voi päivittää. :)

Eli 5.4.
musamama / 31 / Kainuun keskussairaala / 1
 
30.4. Pihla / 30 / K-HKS / 2
 
Heipsan. Täällä myös uusi... lueskellut oon näitä mutta arjen kiireiltä vasta nyt liityn joukkoon.
Mulla la 5.4 jupe/ 24v/ kos/2.
 
La 3.4.2016/mami'/24/jorvi/1
 
jospa minäki varovasti tänne voin laitella, ensimmäisessä ultrassa käyty. :)
LA 14.4 /innam / 21v / etelä-karjala / 1.
 
Muokattu viimeksi:
Voisin ilmottautua myös tänne. :happy:
Maanantaina (14.9.) oli ensimmäinen ultra. Aiemmalla neuvolakäynnillä laskettiin, että ultrassa vk 11+4 ja LA 31.3.-16. Ultrassa ilmeni kuitenkin, että vk on 11+1, joten kolme päivää jälempänä ollaan. LA ei vaihdettu, mutta minut voisi lisätä tännekkin tiedoilla

31.3.-1.4.-16 / Neitinuttura / 22 / OYS / 1. :)
 
Moikka! Mä siirrynki tuolta maaliskuisista tänne! Ennen oli la 31.3 mut tänpäiväsen nt-ultran jälkeen la onkin 7.4-16 :)
Elikkä 7.4/ eloisamami/ 22/ tyks ja esikoinen :)
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top