Lista huhtikuisista (vol. 2)

Status
Not open for further replies.
Kiitos!!!siis tällä viikolla turhautuminen on tullu kuvioihin ja tuntuu et junnaan tällä 9+ viikolla kokoajan xD ihan ku päiväni murmelina..oon muutenki niin malttamaton..:D ihana kuulla et kaikki on hyvin...
 
Mulla oli tällä viikolla ihan samat fiilikset ja melkein menetin uskoni koko hommaan, mutta kyllä se pikkunen siä venytteli herätessään :)

Sent from my GT-P5220 using Vau Foorumi mobile app
 
Minut saa lisätä ryhmään 1.4/sanna_86/28/2/tyks meniköhän noi nyt oikeessa järjestyksessä
 
yks uus ilmottautuu huhtiksiin :) elikkäs 19.4 / ahomelskaaja / 25 / 4 /K-HKS
Tervetuloa! Saatiinhan tänne huhtikuisiin toinenkin KHKSläinen :) Saa nähdä vaikka oltaisiin yhtäaikaa synnärillä. Mulla olis menkkojen mukaan sama LA, kuin sulla. Se vaan muuttui varhaisultrassa viikolla eteenpäin.
 
Vautsi. Mulla on eka ultra vasta 2vk päästä ku ei seuloihin aiottu osallistuu. Eli sillo 12+ viikolla... Ens viikolla toki neuvola lääkäri joka kuuntelee ainakin sydänäänet.
 
Moi kaikki!
Täällä olisi taas yksi uusi huhtikuinen! :) Eli listaan saa lisätä 5.4./Ulla88/25v./1/KOS.

Ensimmäistä lasta tosiaan odotan, tällä hetkellä rv 12+4. Ja muutenkin ihan ensimmäinen raskauteni, että sinänsä kaikki on todella uutta ja ihmeellistä. :) Mutta kovasti ollaan pienokaista odotettu, ei onneksi jouduttu pitkään sen jälkeen odottelemaan kun alettiin tosissamme lasta yrittämään: kolme viikkoa ehkäisyn lopettamisesta ja raskaustesti näytti plussaa! :Heartred Kova vauvakuume itselläni on kyllä jo yli vuoden ollut, mutta oltiin molemmat mieheni kanssa sitä mieltä että aikaisemmin ei vielä ollut vauvan aika. Mutta nyt on, ja kovasti toivotaan, että kaikki menisi hyvin. Tietenkin jossain tuolla takaraivon perukoilla on koko ajan se pieni pelko, että joku menisi raskauden aikana pieleen, mutta suurimmaksi osaksi todella iloisin ja odottavin mielin ollaan. Miehenikin jo kovasti silittelee, höpöttelee ja suukottelee masuani, eli hänkin on jo aivan myyty. :Heartred :)
 
Hei kaikille pitkästä aikaa. On ollut taukoa tänne kirjoittelussa, mutta meillä on ollut takkuinen alkuraskaus. Kekenmenoa olen saanut pelkäillä, mutta eilen alkoi 13. viikko ja veritiputtelua ei ole ollut enää viikkoon.

Epävarmuuden takia ei ole huvittanut juuri kirjoitella tänne. Koko pelokas alkuraskausaika huipentui eilen rakenneultrassa.

Menimme siis kätilön pakeille, joka aloitti ultraamisen vatsan päältä ja totesi saman tien että hän ei nyt saa kunnon näkymää, pitääkin tehdä alakautta. Sitten siirryttiin alatieultraan.

Näinhän itsekin ruudulla, että ihan tyhjältä näytti ja sydän ehti jo hypätä kurkkuun. Kätilökin vakavoitui ja alkoi kysellä onko minulla ollut vuotoja. Todetessani että on lähes pitkin matkaa, vaikkakin vain pientä tiputtelua ilman isoja kipuja tai edes kuukautisiin verrannollisia verimääriä, kätilö totesi että hänestä näyttää nyt siltä että raskaus on alkanut mutta että kohdussa ei ole enää ketään.

Kunnes hän käynnisti varmuuden vuoksi vielä sydänäänilaitteen, jolloin alkoikin kuulua selvä ja kuuluva ääni sydänääni. Silloin kätilö huomasikin, että onhan sienllä vauva, mutta hän oli täysin virtsarakon takana piilossa. Kätilö oli tietysti nolona ja pyyteli anteeksi että pelästytti meidät. Sanoi vielä ettei ole koko urallaan nähnyt vauvaa joka on niin rakon takana, että ei näy heti paikalla edes alatieultrassa.

Terve, viikkojen mukaisessa kehityksessä oleva lapsi löytyi siis lopulta. Kivi tippui sydämeltä, koska tiedän nyt että joku elää masussa ja että tiputteluvuoto ei ole ollut merkki keskenmenosta tai muustakaan vakavasta.

Nyt koitan myös karistaa huolet ja pelot ja aktivoitua taas täälläkin. Arvatkaa olinko eilen onneni kukkuloilla koko loppupäivän ? :D
 
Voi kamala kyllä on mahtanut säikäyttää!!!!ihanaa silti että jaoit tänne ton tarinan..nyt on varmaan helpottunut ja onnellinen olo ❤❤❤
 
Ihanaa että kaikki oli hyvin :Heartred nyt vaan nautit raskaus ajasta täysin siemauksin :) onnea vielä koko perheelle :Heartred
 
Hei! Ehkä minäkin uskaltaudun tänne. Listalle voi laittaa LA 30.4 / käpynen / 28 v. / 1 / HUS (luultavasti kättäri).
Yksi km (7+4) takana, raskaudesta joka tuli ehkäisystä huolimatta. Kierukka ehdittiin ottamaan pois, ja km jälkeen ajateltiin että on tervetullut sitten kun on tullakseen. Tärppäsi sitten ekalla kierrolla, yksi vuoto oli välissä.
Eilen oli eka neuvolakäynti, tänään menossa 9+0.
 
Muokattu viimeksi:
Oi RouvaPohjoinen! Täällä kylmät vääreet käy ja lopulta ilon kyynel. En voi kuvitelkakaan millainen tunne-vuoristorata teillä on ollut. Oikein paljon, paljon onnea
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top