Lista huhtikuisista (vol. 2)

Status
Not open for further replies.
Noinkohan sitä itekin kohta on samoissa huonoissa uutisissa. Ei ole kivoja nämä jutut :sad001 Tsemppiä kaikille.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minäkin poistun joukosta :sad001 Tänään päivystyksessä todettu ultralla Alkion perjantaisen heikon sykkeen hiipuneen kokonaan pois, ja saatu samalla cytotecit tyhjennystä varten.

Parempaa jatkoa toivon teille muille!
 
Onpas ikävä lukea toisten surusta! :sad001 voimia teille.

kun listaa päivitetään seuraavan kerran tässä päivitettyjä tietoja.
24.4 / HiHi / 29v. / 1. / ? -> Muuttuisi :: 22.4 / HiHi / 29v. / 1. / EPSHP
 
Kauhea olo tulee keskenmenon saaneiden puolesta :sad001 Olen tosi pahoillani!!!! Voimia :Heartred
 
Yhtään muiden huonoja uutisia väheksymättä... RIskiraskautujan puolesta olin niiiiin onnessani ja hänelle yli kaiken olisin suonut raskauden onnistuvan/jatkuvan. Ystäväpiirissäni pariskunta, joka yrittänyt lasta 10 vuotta. Kesän alussa saatiin heiltä hyviä uutisia. Siksi tämä ehkä kirpaisee niin henkilökohtaisesti. Itkuhan tässä tuli...
 
Voimia teille, joilla on nyt ollut ikäviä uutisia kerrottavana :Heartred

Minä kävin tänään ultrassa ja laskettuaika siirtyi ja on nyt 15.4.2015 (ent. 20.4.2015). Voipi tuonne listaan vaihtaa mikäli onnistuu :)
 
Ultrassa kaikki hyvin! Nukku sikeesti ja heräili kuvaamista lopetettaessa :)! Viikot 11+6 :) ja keskenmenon riski lähes olematon enää kätilön mukaan :)

Sent from my GT-P5220 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä uskon sen, mä odottelen vielä nt ultraa...joka on 6.10..silloin tasan 12+0 :) sen jälkeen ehkä uskallan julkisesti kertoa kavereillekin et mulla on masukki matkassa ❤
 
Mä ite mietin että uskaltaako sitä jo itse kertoa muille kun lähisuvulle ?? Mulla oli tänään siis juuri tuo nt-ultra ja ei ollut turvotusta eikä muutenkaan mitään hätää :)

Sent from my GT-P5220 using Vau Foorumi mobile app
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top