Heissan! IhaNainen: Juu tiedossa on, että 17.viikkoon mennessä pitää käydä ja kävinkin eilen. Jouduin vain itse pyytämään, että sydänäänet kuunnellaan, ku neuvolatäti tuntui olevan vähän pihalla.. Mutta syke kuului ja kerkiän jopa alkuraskauden myöhästyneeseen ultraan :) Ja kaiken lisäksi Tampereen terveystalolle! Ihanaa. Jouduin muuton takia toisesta lapsesta käymään eri paikassa ja se oli suuri pettymys, mutta nyt on järjestelyt onneksi hyvin :)
Kivaa, kun jaksat tällaista listaa päivitellä! :) Mut saa myös lisätä listaan, kun seuraavaksi päivittelet: Eli ikää 23, esikoista odotan, LA 17.8 ja synnytyssairaala on TYKS. Kiitos!
Hei! Olen jo jonkin aikaa seurannut täällä käytyä keskustelua, mutta vasta nyt uskaltauduin kyselemään, josko pääsisi listalle mukaan. Esikoinen olisi tuloillaan, LA on 18.8 ja ikää minulla on 25! Synnytys tapahtuisi PHKS:ssa.
Täälläkin haluttais ilmoittautua mukaan :) Elikka ensimmäinen lapsi tulossa, ikää on 23vuota, LA on 28.8 ja synnytys tapahtuisi PHKS :) Kiitos jo etukäteen :)