Lista 2013 elokuisista

Hei, mattimyöhäisenä liityn minäkin joukkoon! Olen kirjoitellut monikko-onnea -foorumilla, mutta meinaa vähän yksinpuheluksi mennä - siispä teitä alusta asti seuranneena hyppään mukaan tännekin! :)

Vivi84 / 28v. / 2-3 / 12.8. / KYS
 
Minutkin saa liittää pinoon :) Eli äiti 21-v, ihka ensimmäinen jolla LA 09.08. Seinäjoen Keskussairaalaan päin pyritään.
 
Hei,

Minutkin saa lisätä listaan. Alusta asti olen keskusteluja seurannut mutta en ole saanut kirjauduttua.

Laskettu aika on 27.8. ja toinen lapsi tulossa. Esikoinen on 4v tyttö, jonka kanssa olin koko raskaus- ja vauva-ajan yksin. Joten sinänsä uusi tilanne kun on mies mukana odotuksessa :)
 
Täälläkin 31-vee odottelee esikoistaan syntyväksi 26.8.2013 emoticon ja naistenklinikan mennessä remonttiin, synnytyssairaalaksi valikoituu kätilöopisto.
 
Hei! Pitkän aikaa olen kyyläillyt taustalla ja uskaltauduin vasta nyt liittymään tänne. Ikää 27, mies 32 ja esikoisemme LA on 31.8 <3 perheeseen kuuluu myös koira. l-pks on kai se missä rakkauspakkaus syntyy :)>
 
Täällä myös yksi keskustelupalstalle vasta taannoin eksynyt, elokuussa LA :)
SummerMama ikä: 31monesko:1LA:13.8.2013synnäri: OYS
 
Mäkin löysin tänne vasta nyt ja elokuussa olis LA. Minut saa lisätä kanssa listaan, jos vielä mukaan pääsee.
Ikä:34 monesko:1 LA:31.8.13 synnäri:Jorvi
 
:happy112 No niin meitä on nyt sitten niin monta ettei tämä järjestelmä suostu listaa päivittämään, eli tullee liian monta riviä. Laitan Hep ketjun johon jokainen joka listalla vielä haluaa olla hihkaisee itsestään jotakin seuraavan kahden viikon aikana. Toivottavasti tämä ok
 
Takaisin
Top