Lista 2013 elokuisista

Iltoja! Mulle voisi päivittää synnytyspaikaksi Naistenklinikan. Vauvoja on tulossa kolme joten lukumäärään 1-3.

Heissan!
IhaNainen: Juu tiedossa on, että 17.viikkoon mennessä pitää käydä ja kävinkin eilen. Jouduin vain itse pyytämään, että sydänäänet kuunnellaan, ku neuvolatäti tuntui olevan vähän pihalla.. Mutta syke kuului ja kerkiän jopa alkuraskauden myöhästyneeseen ultraan :) Ja kaiken lisäksi Tampereen terveystalolle! Ihanaa. Jouduin muuton takia toisesta lapsesta käymään eri paikassa ja se oli suuri pettymys, mutta nyt on järjestelyt onneksi hyvin :)

Hyppäisin mukaan kesäkuuman odottajien joukkoon :)

26-vuotias toisen lapsen odottaja, laskettu aika 15.8 ja synnyttämään toivottavasti Kätilöopistolle :)

Heippa!
Mä voisin nyt kanssa vihdoinkin ilmoittautua teidän joukkoon. Eli Inkivääri 26v, 2 lapsi, LA 28.8. ja synnytyssairaala Kätilöopisto. :)

Kivaa, kun jaksat tällaista listaa päivitellä! :) Mut saa myös lisätä listaan, kun seuraavaksi päivittelet: Eli ikää 23, esikoista odotan, LA 17.8 ja synnytyssairaala on TYKS. Kiitos! 

Moikka! Mun ilmoitukseni on vissiin mennyt ohi, eli tässä uusiksi 18.2 postaamani teksti. Kiitos!

MOIKKA! Ilmoittaudun mukaan tähän runsaaseen joukkoon 

Maranda81
ikä 31
Toinen lapsi
LA 27.8.2013
Kätilöopisto

KIITOS! Voikaa Hyvin Kaikki!

Täälläkin ilmoittaudutaan. Ikää on 21v, esikoista odotellaan syntyväksi 26.8.2013 ja synnytyssairaalana toimii LKS :)

Hei! Olen jo jonkin aikaa seurannut täällä käytyä keskustelua, mutta vasta nyt uskaltauduin kyselemään, josko pääsisi listalle mukaan. Esikoinen olisi tuloillaan, LA on 18.8 ja ikää minulla on 25! Synnytys tapahtuisi PHKS:ssa.

Täälläkin haluttais ilmoittautua mukaan :) Elikka ensimmäinen lapsi tulossa, ikää on 23vuota, LA on 28.8 ja synnytys tapahtuisi PHKS :) Kiitos jo etukäteen :)

Minäkin uskaltautuisin vihdoin mukaan :) Ikä 23 vuotta, ensimmäistä odotan, la 18.8 ja paikka TAYS.

IhaNainen; havahduin juuri uuteen listaan.. jos haluat päivittää, niin mulla ikää 26 ja ensimmäinen tulossa :)

En tiedä, että olenko vahingossa jäänyt välistä, mutta laitan uudestaan viestini varmuuden vuoksi. :) Eli:

Heikkuli, ikä 23. La 17.8 ja esikoista odotan, TYKS synnärinä.

Mäkin uskaltauduin vihdoin kirjautua tänne sivulle ja mut saa lisätä teidän elokuisten listaan.

Nimimerkki
Suviii
Ikä
19v.
Monesko?
1
LA
22.8.
Synnytyssairaala
Vammala tai TAYS

Takaisin