Mulla on nyt nuo gelee royalit käytössä kun ostin yritys ajaksi, ajattelin syödä purkin nyt loppuun. Lisäksi on foolihappo, d-vitamiini, omega3, maitohappobakteerit ja rauta. Voi olla että en erikseen mitään äitiysvitamiineja osta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ostin heti kalsiumia kun tein positiivisen testin, en itse käytä maitotuotteita juuri lainkaan niin on pakko se jotakin kautta saada.Mulle tuli just mieleen että söin viime raskaudessa kalsiumia. Ootteko muut syöneet? Tai jos saa muuten tarpeeksi niin ei kai tarvi syödä. Aloin jossain kohtaa sit juoda enemmän maitoa kun en jaksanut niitä ottaa. Mut ehkä täytyy taas ottaa itseä niskasta kiinni.
Muuten mulla vaan foolihappo ja d, rautaa voisi kyllä myös ottaa jo.
Mulla on myös kalsium käytössä. Käytän maitotuotteita, mutta en todellakaan tarpeeksi, joten parempi ottaa lisä purkista.Mulle tuli just mieleen että söin viime raskaudessa kalsiumia. Ootteko muut syöneet? Tai jos saa muuten tarpeeksi niin ei kai tarvi syödä. Aloin jossain kohtaa sit juoda enemmän maitoa kun en jaksanut niitä ottaa. Mut ehkä täytyy taas ottaa itseä niskasta kiinni.
Muuten mulla vaan foolihappo ja d, rautaa voisi kyllä myös ottaa jo.