Lisäravinteet

Mulla on nyt nuo gelee royalit käytössä kun ostin yritys ajaksi, ajattelin syödä purkin nyt loppuun. Lisäksi on foolihappo, d-vitamiini, omega3, maitohappobakteerit ja rauta. Voi olla että en erikseen mitään äitiysvitamiineja osta.

Mulle tuli just mieleen että söin viime raskaudessa kalsiumia. Ootteko muut syöneet? Tai jos saa muuten tarpeeksi niin ei kai tarvi syödä. Aloin jossain kohtaa sit juoda enemmän maitoa kun en jaksanut niitä ottaa. Mut ehkä täytyy taas ottaa itseä niskasta kiinni.
Muuten mulla vaan foolihappo ja d, rautaa voisi kyllä myös ottaa jo.

Mulle tuli just mieleen että söin viime raskaudessa kalsiumia. Ootteko muut syöneet? Tai jos saa muuten tarpeeksi niin ei kai tarvi syödä. Aloin jossain kohtaa sit juoda enemmän maitoa kun en jaksanut niitä ottaa. Mut ehkä täytyy taas ottaa itseä niskasta kiinni.
Ostin heti kalsiumia kun tein positiivisen testin, en itse käytä maitotuotteita juuri lainkaan niin on pakko se jotakin kautta saada.

Mulla on myös kalsium käytössä. Käytän maitotuotteita, mutta en todellakaan tarpeeksi, joten parempi ottaa lisä purkista.

Monivitamiinin syön, jossa D3 ja foolihappo mukana ja sen lisäks kalaöljykapseli, koska en syö kalaa.

Voi olla, et rautaa pitää taas ruveta syömään, viime raskaudessa tais olla Sideral käytössä just ton vatsaystävällisyyden vuoksi.

Mama monivitamiini. Rautaa ehkä täytyisi ehkä alkaa syömään myös

Mulla monivitamiini ja foolihappo. Lisäks oon syönyt magnesiumia sillon tällön. Muistan, et esikoista odottaessa oli alkuun öisin karmeita pohjekramppeja, joten josko se auttais siihen.

Takaisin