Liikunta

Mä oon nyt alkanut ottamaan sauvat mukaan kävelylenkille. Ei oo niskat enää jumissa ja turvallisempi olo kävellessä :)

Lonkat kyl huutaa hoosiannaa aina jälkikäteen, mut ajattelen et hyvä vaan et liikkuu. Ei kuitenkaan mikään kauhia vauhti vaan tuntemusten mukaan
 
Oi että sauvat ois varmaan tosi hyvät lenkille! Tuntuu että vauhti on hiastunu ja ei uskalla ennää paahtaa menemään
 
Selätin on kyllä pop!! Kun vaan saan pidettyä niskan ja hartiat suht rentoina, ettei ne mee pyöritellessä lukkoon.
Ja tuota sauvakävelyä vois kyllä koittaa pitkästä aikaa. :)
 
KIITOS vinkistä!! Kävin pitkästä pitkästä PITKÄSTÄ aikaa sauvakävelyllä, teki hyvää!!! :) jospa osais ottaa tuon rutiiniksi ihan, en taida enää juoksemaan ruveta.

Keli vaan on kehno. Loskaa ja jäätä, kova tuuli... oonneksi ei ollu kylmä muuten. Ja täällä meillä tien varressa ei oo kävelytietä tai ees katuvaloja. Olin kuin joulukuusi heijastimien ja vilkkuvalojeni kans:grin
 
Mä saisin ruveta päivittäin käymään lenkillä, miehen "käskystä", jos hänen lastaan kannan.

Hän ei kestä sitä etten liiku (käydään yhdessä 2-3 krt viikossa tunnin-puolitoista kävelyllä) ja makaan vaan sohvalla ja syön suklaata. Sohvalla kyllä saatan makoilla mut esmes suklaata syön taatusti vähemmän kuin hän itse. Ja sitä se motkotti etten käy yksin lenkillä. Ei ole mikään este mun lähteä lenkille vaikkei hän tuliskaan.
Mut ai niin, ei hän olekaan raskaana. Ei hänen tartte.

Joskus tekis vaan mieli räjähtää, että kiitos vittu tuesta. Ehkä mäkin voisin käydä yksin, mutta en tiedä.. Ehkä se et pari viimeistä kertaa on sattunut jossain kohti aina kipeästi ni ei motivoi mua lähtemään yksin. Ja varsinkaan nyt kun tiet on peilijäässä ja pelkään sitä kaatumista kuollakseni.

Aeghhhhj :@ :D
 
Ihme hitleri sulla siellä:wideyed: hmph... pidä pääsi, tuo on vähän överiä käytöstä, todellakin!! Tottakai liikkuminen on hyvästä, mutta raskaana ollessa vointi ja jaksamiset (ja kiinnostus) heittelee paljon. Kun jaksaiskin juosta ja kirmata tuolla joka päivä!!
Lisää tsemppejä!!:Heartpink
 
Mä en tiiä uskallanko mä lähtee ulkoileen kun on niin jäätävän liukasta. Miehen kanssa on paha lähtee lenkille kun ite meen hitaasti ja sille tulee kylmä jos se menee mun vauhtia...
 
Hey girls älkää olko ankaria itsellenne. Olen harrastanut liikuntaa tässä raskaudessa tasan 0 kertaa. Ei enää edes pysty. Alussa oli pahoinvointia ja muutenkin mies on paljon töissä ja kiinni päättötyössään. Mun lapsivapaat päivät (joita on harvoin) menee usein lepäillessä ja ystävien treffeissä. Joo mut minäkin sohvalle usein pääsen vasta 21 jälkeen, ku muksut nukkuu. Muuten oon liikenteessä aamusta iltaan. Sen verran puhaa lapsissa.
 
Sain tänään aikaiseksi käydä uimassa :) Ollut selkäkipuja ja jäänyt kaikki liikunta koirien kanssa pikku lenkkeilyä lukuunottamatta pois, ja kyllä tuntu hyvältä uimisen ohessa vaan pelkkä kelluskelukin lämpöisessä ulkoaltaassa :) Nyt toisaalta taas vähän selkä kipuilee mutta se voi johtua ajamisestakin.. Inhottava vaiva..
 
Pitää olla surkia tuuri... sählyssä yheltä kaverilta katkes mailan varsi lyödessä, lapa irtos ja lensi MUN TISSIIN ihan täysillä!:arghh: Ai vitsi, että tuntui! Vähän aikaa tuntui siltä, että koko tissi poksahtaa. No ei siin, pistin huumoriks. Sanoin kaverille, että sun vaimos saa imettää tän lapsen, jos mun tissi on ihan kuoliossa tän jälkeen :laughing025(heillä siis imetettävä vauva)
 
Onneksi ei osunut mahaan. Vaikka ei se niin kovaa olis tullut, että olis kovin kummoista vahinkoa tehnyt. Arkana maha ois varmaan ollu.
Mutta mitenkä satuinkin just minä siihen kohdalle...:rolleyes:

Eilen nostin 15kg:sta esikoisen roikkumaan leuanvetotangolle. No siltä lipesikin ote meljeest saman tien ja nappasin kopin, mutta heppu löi päänsä mahaan.:arghh: Sekin vähän tuntui, säikähdin ensin että olikohan liian kova tälli mahalle, mut ei tainnut olla.

Vaarallista elämätä...:blackeye:
 
Jee, mä menen tänään illalla likkakaverin kanssa salille! Olen niin innoissani! Viime kerta ollut lokakuussa :/ Nyt kun on energiaa vähän palautunut niin aion käydä 3krt viikossa salilla ja sitten pidemmillä koiralenkeillä! Eikös salilla saakin ihan normaalisti kyykätä? Ei millään törkypainoilla tietenkään, mutta ei siis tee hallaa lantionpohjalle?
 
Minulla on alkanut ihan vain jo kävely tuntua epämukavalta ja välillä sattuu mahaan. Mietin jo pissatulehdusta, mutta pissa oli ihan puhdas. Voiko tuo sitten olla jo ihan supisteluita? Tuntuu vähän sellaisena menkkamaisena jomotuksena ja yleensä vähän toispuoleisena. Neuvola tietenkin oli juuri ja oireet alkoivat vasta sen jälkeen. Hmph.. Olen yrittänyt nyt vain ottaa kevyemmin ja lepäillä enemmän.
 
Mä kävin viime viikolla salilla 3 kertaa ja joogasin kaks ja koiralenkit päälle. Youtubesta löytyy kivoja äitiysjoogavideoita. Oli oikein mukava liikuntaviikko ja aika sellanen ihanne. Kuulostaa paljolle mutta ennen raskautta salilla 4-5 kertaa viikossa, aerobiset ja hauveli siihen päälle niin että yks lepo viikossa. Joten tuo ihan soppeli mulle ja nyt kun alkaa tietää mitä siellä salilla tekee ja mitä ei :D
 
Salilla käyty ja vitsit mikä ihana olo siitä tulikaan! Viime kerrasta oli liian kauan aikaa! Kaikki liikkeet sujui kuin vettä vaan! Ke uudestaan!!!! :)
 
Elaffy mulla samanlaisia oireita! Pakko johtua geministä. Koska ed.rask oon lentänyt aina paikasta toiseen eikä edes reippaasta kävelystäkään tullut mitään tuntemuksia. Töissäkin olin ihan viimeiseen asti! Nyt olo on kuin 80v naisella! Mitenkään loukkaamatta vanhuksia :D
 
Takaisin
Top