Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eikös semmosta joogaa oo joka on suunnattu odottaville?
Hiihtäminen testattu.. :) mukava olo jäi! Joogaakin kokeilin mut yäk tuli jotenki ikävä tunne tonne alavatsa/ kohtualueelle :/......
Niijoo Yin on sen verta rauhallisempaa! Tääl skutassa ei oo ku vaa 'Joogaa' :D...
Tuntuko sulla sit jtn painetta tms kohdun alueella sen jälkee??
Nyt tuli kyllä painetta mutta ihan muusta syystä - riitely ja itkeminen sai sen aikaan...
Mä oon nyt riskiraskauden vuoksi ollut jo useamman viikon vuodelevossa ja kaipaan vaunulenkeille ja koiraa ulkoiluttamaan! Painoakin pääsee nouseen hirveää vauhtia.
Täälläkin vuodelepoa takana nyt parisen viikkoa, 6-8 edessä. Mulla tosin paino laskenut, mutta ihan hirveä hinku päästä liikkumaan. Pitää vaan asennoitua siten että nämä on loppujen lopuksi lyhyitä aikoja, pääasia että lepo auttaa vauvaa.Mä oon nyt riskiraskauden vuoksi ollut jo useamman viikon vuodelevossa ja kaipaan vaunulenkeille ja koiraa ulkoiluttamaan! Painoakin pääsee nouseen hirveää vauhtia.
Mä oon niin surullinen kun en pysty edes kävelemään.
Uimista oon menossa kokeilemaan sunnuntaina josko se ei sattuis ja aiheuttais supistuksia. Tosi ärsyttävää kun ei voi mitään tehdä! Ihan sellaset hyötyliikunta jututkin ois kiva voida suorittaa.
Tänään itkua väänsin ku kauppaan kävelin. Supisti ja vatsa oli ihan pinkeä ja kova koko matkan niin kauan kunnes pääsin kaupalla istumaan.