Mulla on harmittavan vähälle jäänyt liikunta viime aikoina.. toisaalta töissä saan melko paljon hyötyliikuntaa.. ei ole yksinkertaisesti jaksanut tehdä mitään ylimääräistä viimeaikoina, koska pahoinvointi ja väsymys olleet niin kovat..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä pohdin vähän, josko ostaisin ekat sukset näin aikuisiällä itselleni. Edikoinen voisi alkaa harjoitella sitäkin kautta hiihtämistä. Meille tuohon naapuripellolle tehdään aina latu. Toki viihan täällä pohjoisemmassakin lumi olla vähissä tänä vuonna. Onko teillä muuten kokemusta hiihtämisestä raskausaikana?
Kaisa Jaakkolan kirjassa Reipas, rakas raskaus on saliohjelma raskaana olevalle :)
Oon kans käyny salilla lähinnä juoksemassa juoksumatolla ja sitten tekemässä jonkun lyhyen treenin irtopainoilla... omaa kehoa pitää kyl kuunnella koko ajan! Voikohan juoksua harrastaa ihan niin pitkään kun itsestä hyvältä tuntuu?
pakko sanoo et hyviä ideoita treeniin otetaan kans vastaan
Oon kans käyny salilla lähinnä juoksemassa juoksumatolla ja sitten tekemässä jonkun lyhyen treenin irtopainoilla... omaa kehoa pitää kyl kuunnella koko ajan! Voikohan juoksua harrastaa ihan niin pitkään kun itsestä hyvältä tuntuu?
pakko sanoo et hyviä ideoita treeniin otetaan kans vastaan