Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me mentiin vielä 45 min aamuspinnailujen jälkeen kauppaan, mistä sain hehtaarialkkareita ja treenipökät, sit mentiin vielä toiseen kauppaan.. Varmaan 1 h tuli ainakin laahustettua ja äsken mentiin pojan kanssa pyöräilemään (minä siis kävellen yritin pysyä sen perässä :D) ja sit vielä pihalla seisoin..
Päivän liikuntasaldo varmaan 3 h, supistuksia ei juuri yhtään!
Levossa tulee muutamia, mutta napakoita ei tosiaan liikunnasta tule.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ne, joiden pää kestää makoilua vielä makoilun jälkeen, niin suosittelen :D

Mie vielä tänään antaudun tolle miehelle, ja saunaan!
:D

Huomenna taas totean, että joo, elellään tässä niinkuin ei raskaana oltaiskaan :S

Joo meilläkin on ollut kaikki S:t tehokkaassa käytössä. Eikä mikään niistä ole mun mielestä edistänyt mitään... Joku tietty asento on tuntunut seksissä "epämiellyttävältä" kohdunsuulla ja sitä sitten olen pyrkinyt suosimaan ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ei sit huvita enää kävelylenkitkään yhtään. Osasyy voi tietty olla tää määrittelemätön yleisketutus mutta kyl oli taas tuskan takana saada lenkkikamat ylle. Askellus on lyllerrystä, välillä iskee kauhee puuskutuskohtaus vaikka menee tasaista pätkää ja sitten alkaa vielä pistää mahasta samalla lailla kuin keuhkoista kun oikein hengästyy.

Tänään aamulla vielä suunnittelen lähtee iltapäivällä kävellen asuntonäytölle tohon kilsan päähän kun mieskään ei nyt pääse messiin. En muuten tasan lähde, auto tykkää kun sitä ajetaan.

Juu käveltiin sit puistoon pari sataa metriä... Nyt on Hemmo laskeutunut taas alaspäin. Järkyttävä paine alakerrassa joka askeleella!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mää en ymmärrä, miten te voitte vielä pyöräillä?! Mulla varmaan halkiais toosa kahteen osaan viimistään siinnä vaiheessa kun satulan päälle hyppäis :grin
Ja huihuihui: Kiitosta tästä, pakko lähteä kauppaan hakemaan jäätelöä.. oma pakastinvalikoima ei tunnu missään twixien rinnalla.......

Mulla ei taas tunnu mitään oireita, paitsi ajoittainen vitutus. Supistukset on lievempiä kuin alkuviikosta ja lapsi pysyy samoissa asemissa. Pyöräilin kahville ja ihan uhmallani poljin kaikki ylämäetkin, mutta ei mitään. Samalla on kuitenkin sellainen tunne, että viikon päästä vois tapahtua, oon itse syntynyt 39+0 ilman ennakoivia tuntemuksia. Ja, tosiaan, sitten välttyisin keksimästä äitienpäivälahjaa omalle äidille.

Lähinnä tuntuu siltä, että oo pyörän päällä tosi onnettomuusaltis. Koko ajan on kengännauha polkimen ympärillä (kun en jaksa solmia kunnolla) tai takki sotkussa satularuuveissa, tai unohdan jarruttaa risteyksissä. Hajamielisyys+kiukku+kömpelöys, tosi hyvä kombo.

Mä en kanssa ymmärrä tota pyöräilyä.. En vois kuvitellakaan istuvani satulan päällä! Johan tän beben pääkin musertuis siinä samalla polkiessa... :eek:

Teillä on vauvat niin alhaalla!
Muistan kyllä polkeneeni esikoisesta vikaan neuvolaan (oli silloin jo tosi alhaalla) ja syntyi 3 päivää siitä..
Oli ikävää ajaa pompuista kun vauva painoi rakkoon jne eli ymmärrän mistä puhutte..
Tästä ei ole sitä ongelmaa kun tyyppi makoilee istukan päällä ja se nostaa lääkärin mukaan vauvaa ylemmäs..

Mä saan paniikin ihan vaan ajatellessanikin pyörän selkään nousemista. Tällä tasapainolla olisin turvallani jossain rungon välissä ennen kun saisin hanurin satulaan. Kuntopyörä (tukevarakenteinen sellainen) vois vielä sopia liikuntavälineeksi, muttei nyt ole sellaisia käytettävissä. Ja muistaakseni jo kaks kk sitten salilla alkoi maha osua reisiin pystymmässäkin ajoasennossa.

Mulla sattuu häpyliitokseen kävellessä, ja sillon tulee myös helposti sellaisia hengenahdistussupistuksia, jotka ottaa hermoon. Pyöräileminen on paljon helpompaa. Tai olisi jos ei tarttis ottaa muuta liikennettä huomioon.

Tän penskan pää ei tosiaan ole vielä kiinnittynyt vaikka alaspäin onkin matkalla, se varmaan vaikuttaa... Vielä kuukausi sitten mun maha sijaitsi käsittämättömän ylhäällä, eikä se nytkään kovin alhaalla ole.

Sairaalan ruoat maistuivat viimeksi hyvin! Tosin sen 19 h:n urakan päätteeksi ois syönyt mitä eteensä ois saanut :D Sen verran nälkä oli!!!

Mä en kyllä saanu eilen oikeen syötyä...ja ennen synnytystäkin jäi syöminen aika vähäseks. Ensin oli ne kivut ja supistukset häiritsemässä ja sit synnytyksen jäljiltä niin huono olo. Tänään taas maistuu kaikki mitä eteen tuodaan ja vaikka enemmänkin!

Syön puuron ja hiilaan itteni ulos haravointi hommiin!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin