Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hui kamala, Lälly, onneksi mitään ei käyny! Mä saan kauhukuvia just tuollaisista kun vaan mietinkin pyöräilyä, joten nyt pyörä on saanu pysytellä talviteloilla. Mä oon pari kertaa meinannu ajaa suoralta tieltä ojaan kun oon vilkaissu sivuun ja kas, kädet vääntäny sarvet samaan suuntaan kun katse.

Mä en tiiä mikä mulla tossa pyöräilyssä mättää, mut en vaan osaa suhteuttaa sitä nopeutta, ja sit ku en jarruta tarpeeks ni menetän sen hallinnan. Aijon tehdä tästä lähin niin et pyöräilen ylämäet ja alamäet talutan, ni ei käy kuinkaan :p Ois ihanaa tulevaisuudessa viilettää pojankin kanssa niin, et se olis istuimessa takkarilla, mut enpä taida uskaltaa ottaa sitä riskiä. Miehen isä on joutunu auton kanssa kolariin niin, et lapsi oli kyydissä ja sano et siinä teki vaistomaisesti kaikkensa ettei lapselle käy kuinkaan. Ja tolla kertaa se riitti, mutta eipä se vahingon sattuessa oo enää omissa käsissä..

Ja me ollaan tässä Espoon ja Helsingin rajalla mutta Espoon puolella. Jorviin siis synnyttämään...

No onneks ette oo kuitenkaan kukaan tainnu olla näkemässä :oops: Mut muuten liikennettä oli ihan kiitettävästi ku ihmiset on päässy taas kaupoille, on se kuitenkin lähellä maailmanloppua ku kaupat on pyhinä kiinni o_O

Te jotka ootte tehny noita "välihavenyttelyjä" eli http://visakoivu.net/valiliha/venyttely.htm niin tuntuuko teillä kolmosliike kummalliselta? Mulla tulee hirveen kireä tunne alavatsaan jo asentoon kömpiessä ja kun alan jännittää lantionpohjaa käy kireys kipeää.

Tuntuu ehkä kaikista pahemmin tossa umppariarven kohdalla että liekö sitten jotain kiinnikkeitä ja mietin että voiko ne jotenkin haitata synnytystä?

Mä en tee just sitä ollenkaan kun mulla on ylikireet lantionpohjan lihakset jo valmiiks. Mut muuten oon huomannu että noita venytyksiä on parasta tehä ilman housuja sellasissa saumattomissa ja kiristämättömissä pikkareissa niin housujen vyötäröt tai muut ei oo tiellä vaan asentoihin pääsee mukavasti. Mutta mä pyörin muutenkin kyllä vähissä vaatteissa kotona että ei mikään ihme että venyttelenkin melkeen alasti...

Mun ei tee mieli mitään vaikka on nälkä :(
Tänään kävi niin kiva vahinko että huomasin "hups keikkaa kun kädet tärisee" ja edellisestä ruokailusta oli 7 h..
Ja olen yleensä syönyt max, 3,5 h välein!!! Kyllä oli nälkä ja huono olo.
Nyt yritän miettiä väkisin mitä suolaista saisin iltapalaksi.. Ei vaan tee mieli, ei yhtään :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Nipsumuki mulla kans umppari leikattu mut ei toi asento tunnu arvessa lainkaan, mut joskus lenkillä tuntuu et arpea yritettäisiin avata tylsällä veitsellä. Ihan kauhee tunne!

Tuhina: Ahaa, toinen pohjois-helsinkiläinen :smiley-bounce013 (muoks...vähän sotkin äsken tyypit) Osallistuitko kenties perhevalmennukseen, joka oli aina ma klo 8.15 :rolleyes:??

Muokattu viimeksi:
Taas pitää alkaa kyttää kaikkia viimesillään olevia et onkohan toi foorumilta tuttu vai ei ;)
Yks kehä 1 varressa asuva idästä päin:D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tuhina: Ahaa, toinen pohjois-helsinkiläinen :smiley-bounce013 (muoks...vähän sotkin äsken tyypit) Osallistuitko kenties perhevalmennukseen, joka oli aina ma klo 8.15 :rolleyes:??

En valitettavasti osallistunut. Kävin huhtikuun ryhmän mukana noi perhevalmennukset ku ne oli iltasin. :)

Entä tunnustaako joku muukin käyneensä Tapiolan neuvolan valmennuksissa? Tai olevansa Tapiolan asiakkaana noin muuten?

LähiTapiolassa juu. :grin

Lueskelin raskauden jälkeisen liikunnan netti artikkeleita tänään. Ihan mielenkiintoisia ja todella hyviä. Pistin korvan taakse noita vinkkejä ja mietintä myssyyn omia tavoitteita. Mie oon treeneissä "aina sata lasissa tyyppi". Pitäis vaan malttaa aloittaa pikkuaskelin ja astettain.. Kai se onnistuu, kun keskittyy täysillä rauhalliseen aloitukseen.

Aretha mä pyörin ihan muuten vaan siellä Tapiolassa kun ne mun vanhemmat asuu siellä :)

Jos jollekulle eteläisessä Espoossa vaikuttavalle tulee äitikaveritarvetta, niin mulle voi huhuilla. Nyt oon kyllä melko lyllerö enkä irtaannu kotipesästä kovinkaan pitkälle, mutta kai tämä tästä viimeistään kesäkuussa...

Huomasin itsekin juuri, etten ollut syönyt aamupalan jälkeen mitään. Ei ollut pätkän vertaa nälkä, vaikka söin aamullakin vain pari voikkaria. Toissapäivänäkään en syönyt juuri mitään (porasin vain sängyssä), eilen piti vähän tsempata, että sai syömisvaihteen päälle. Kai tämäkin sitten kuuluu oirekirjoon, että nälkä tulee ja menee.

Takaisin