Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvien unien ansiosta tuli syötyä huipputerveellinen aamupala <3
Eilen en edes muista mitä söin, niin meni kuutamolla koko päivä, ennen viittä on liian aikaista mulle etenkin ku yöllä jo valmiiksi kääntää kylkeä tuhat kertaa ja kerää jo siitä univelkaa :/
Onneksi aina yksi hyvin nukuttu yö pelastaa monta huonoa!

Meinasin että tänään spinnaan vasta iltapäivällä ja kohta nautitaan esikoisen kanssa kauniista kevätilmasta <3 :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Puunattu kaikki 75,5m2 yksin! Siinä samassa pesty mikro minkä siistimistä oon oottanu mieheltä jo melkosen kauan.. Apuaaaa, nyt on ventti olo! Kävi ihan treenistä toi puunaaminen.. :rolleyes: Ja nyt tortillojen kimppuun! :grin

Treenimasu ja nyppyinen paita! :) Onneks on kaapissa uusia vähän pienemmässä koossa odottamassa kun masu pienenee :)
ImageUploadedByVau Foorumi1394714463.076223.jpg
Vielä ois pakarat ja käsilihakset tekemättä, kohta sen vuoro.
Tää kämppä on ku sauna! Jos täällä ei lähde ylimääräiset nesteet niin ei missään :D

EDIT: 1,5 h ei tuntunut missään!? Huomaa että kevät on täällä kun jaksaa ja jaksaa!

Muokattu viimeksi:
Just juteltiin meillä kaverin kanssa, jolla la puoltatoista viikkoa aiemmin, et oispa kiva päästä liikkumaan normisti...... !!! :)

Aijai, viimeks ollu sunnuntaina salilla ja tänään vielä leppoisa etäpäivä niin kylläpäs riitti virtaa treenailla. Vaikka olin jo vaatteita pukiessa valmiiksi hiestä märkä niin ei läkähtynyt vaikka tein muutamat liikkeet pareina, ilman taukoja.

Ja samalla reissulla sit kuitenkin sanoin irti salin tän kuun lopusta. Vähän mietin että käykö nyt niin että äippäloman vaan makaan sohvalla kun ei oo rahallista panosta pelissä. Ja jos ei jostain syystä vaikka kävelylenkitkään luonaa...? No senpä näkee sitten :)

Mie tässä suunnittelen jo huomista kävelylenkkiä! Tänään tuli ulkoiltuakin yhteensä 3,5 h! Olo on niin tarmokas että hirvittää :D
Kevätkevätkevät <3

Nipsumuki eiköhän sitä virtaa riitä liikuntaan vaikka ei rahaa siinä enää ookaan kiinni! Liikunnan edut on niin isot että tuskin sitä raaskii kokonaan jättää jos vaan on lupa liikkua :)

Kyllähän noi liikkumisen hyvät puolet tuntee mm. unen laadussa ja voinnissa muutenkin että kun sen pitää mielessä niin eiköhän motivaatiotakin löydy.

Mammuttimarkkinoilla oli kahvakuulia tarjouksessa, vois viikonloppuna hakea sellaisen :)

Liikunta! Oon niin väsyny! Pelkkä sanan LIIKUNTA ajatteleminen on jo liikuttanut mun aivoja tarpeeksi!
Tän ei oo tarkoitus olla masentava marina vaan tyytyväisyyttä, oon ainakin tänään kaikkeni antanut pelkällä työn teolla! Huomenna uusi päivä ja jospa jaksaisin jopa liikahtaa! :wink

Kahvakuula on kyl hyvä väline kotitreeniin kun sillä tekee niin helposti kokonaisvaltasen treenin ilman mitään sen ihmeellisempää!

Oi. Ai oli mammuttimarkkinoil kahvis tarjouksessa.Miulla ei oo kun 6kg. Pitäs isompi saada, toi 6kg jää nopeesti kevyeks, ku on jonkin aikaa treenannu.

Mä aion hankkia kans raskauden jälkeen vielä kolmannen kahvakuulan kun tänhetkiset on 8 ja 12 kiloset. Noi on vaan niin kalliita ja painavia tuoda kaupasta kotiin että täytyy odottaa sellaseen hetkeen kun menee ostoksille laina-autolla :D Eikä mulla oo sen hankkimisen kanssa just nyt mikään kiire kun veikkaan että raskauden jälkeen noi 8 ja 12 riittää jo aika pitkälle :)

Onko teillä muilla selkävaivaisilla kokemusta nyt tosta crosstreineristä? onko ollu apua kipuihin, oottako kokeillu?? tuli mieleen, jos kaivaisin sen tuolta varastosta, ku ei noi lenkit enää suju ollenkaan :confused: eikä lattiatasossa pysty enää tehä juurikaan niitä liikkeitä, mitkä aiemmin vähä jeesiny.....

Kyfixfix mun vaivoille ei käy ainakaan ollenkaan kun jalkojen liike on niin laaja että viiltävä kipu syöksee pitkin jalkaa joka "askeleella". Paremmin mulle sopii siis tää lyhyillä askelilla köpöttely kun mikään laite!

okei.... täytyy miettiä... tähän asti oon käyny uimassa ja se on tuntunu aika kivalta, mut nyt on ollu niin hirveitä supistuksia välillä, niin en oo uskaltanu, ku tiedä josko paikat olis ruvennu jo aukee tjn...... kuntopyörästäkään ei ollu mihkään, ku ei siinä satulassa voinu istua...

Mulla on normistikin crossarissa ihan mahdoton löytää oikea asento. Olin kerran pt:n kanssa opettelemassa ja tasan niin kauan kun se käsillä veti mun ruotoa taakse niin pysyin, mutta heti kun päästi irti niin olin takaisin etukenossa. Siksi lämmittelen fillarilla tai soutulaitteella.

Muokattu viimeksi:
Meitsin liikunnat jatkuvat sitten joskus synnytyksen jälkeen. Ja ruokavaliokin ollut ihan hyvä ilmeisesti. Eli eipä ruuasta tarvi stressata ja kaiken maailman herkkuhetkistä. :) 2100g oli painoa nyt poojjalla :)

Voi vimpe! Oon melkein koko raskauden ollut ilman limua ku ei oo maistunut lainkaan ( paria pippaloissa nautittua jaffa lasillista lukuunottamatta). Mut tänään teki niiiin mieli niin ostin sit cocis zeron jonka annoin olla pakkasessa pitkän tovin ja voi jumakauta ku maistu hyvältä!!!!

Muut aina kertoo upeista kuntoilusuorituksistaan ja meikä painottuu tähän "maistuu hyvältä":p mut okei, kyl mä olin taas tänäänki pitkällä (toki hitaalla) kävelyllä, näin puolustukseksi :grin

Minuu on himottanu tuo Cocis!!!!!! En oo vaan sitäkä kehannu, kun sekin on kiellettyjen listalla, mut on ollu nii lähellä etten oo napannu kaupast kitusiini! No jospa mie kituuttaisin itteäni vielä max. 2kk, kun oon näinkin pitkälle pärjän ilman. Vaikkei se nyt vaarallisempaa ois, kun kahvi millä mahaani toimittelen.. :rolleyes:

ai on kiellettyjen listalla sekin? kofeiinin takii vai?
No tänään en oo juonut kahvii niin se kuittas sen sit tältä päivältä:grin

Takaisin