Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rimpsukka tottakai lasketaan! Eihän se oo siitä kii mitä tekee, kunhan vaan tekee :)

Mulle tuottaa kyllä tuskaa kävellä pelkästää parkkikselle. Ensin rappuset kolmannesta kerroksesta alas ja sit yhdet rappuset ylös parkkikselle. Tuntuu, että pieni painaa alhaalla suoraan pimppaan. Tuskallista.

Ja jäätelöä tekee mieli koko ajan. Erityisesti mehujäätä....

siis mulla on hirvee himo vanilja pehmikseen o_O ja kävely on yhtä tuskaa...

ja erehdyin kurkkimaan juonipaljastuksia ja tänään on jutan puolen vuden superdietissä luvassa vissiin melkoinen muutos :eek: MÄKI HALUUUUUUNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mä voisin hyvin kuvitella meneväni tollaseen superdieettihässäkkään mukaan joskus synnytyksen jälkeen :D Olis ihan mahtavaa saada treenata sellasen ammattilaisen kanssa! Imetysaikana treenaaminen itekseen voi olla haastavaa ja haaveilen kuitenkin imettäväni ainakin sen 6kk.

just edellisessä jaksossa tais ollaki 4kk:n ikäsen vauvan imettävä äiti... ja se pudotti muistaakseni jotain 30kg :eek: voi ku iteki pystyis sit!!!! mäki lähtisin niiin heti mukaan, tosin mä oon tosi laiska laskemaan ruokia kovin tarkkaan :confused: mut olis se aika makee päästä bullin valmennukseen :p

No mulla ei oo kauheesti pudotettavaa että tuskin mua huolittais mukaan. Mutta on mulla kunto romahtanu ja tavotteet korkeella että vaikka en mikskään kukkakepiks haluukaan kutistua niin muodonmuutos on tavotteena kuitenkin!

Nyt te taas saitte mut nauraan yksin tän foorumin äärellä :D Onneks en oo julkisella paikalla. Kiitos!

Totesin et välil ku näit juttui tääl lukee ni nauraa niin et jos nauru pidentää ikää ni musta ei kyl päästä ikinä eroon! :angel1

Harmi vaan kun nauraminen sattuu selkään ja rupee aina supisteleenkin aika kovaa :/

Mä oon asiasta aikaisemminkin valittanut, mutta voi kerpeles, kun mun menee hermo niihin kahden tai kolmen riveissä "vesijuokseviin" mummoihin. Ne joko a) ui eli menee paljon kovempaa kuin muut --> aiheuttaa hässäkkää tai b) lilluvat suurimman osan paikallaan --> aiheuttaa hässäkkää. Mun psyyke ei kestä!

Takaisin