Liikunta ja ravinto

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä se vauvan syke voi näkyä mittarissa. Nimim. Crosstrainerini sykemittari ottaa melko usein vauvan kun se mittaa sähköimpulssin joka mittaa kaliumkierron ja sitku niit on kaks (yllättäen) niin se ottaa sen nopeimman kierron :) Et miul on fiksu mies! :P

Kyllä on ravintopuoli ollut perseestä tään muuton aikana. Roskaruokaa nopeasti ja helposti. Ja tänään ostin kilon karkkia..... Kyllä ketuttaa, jos sais taas ruokavalion kuntoon..

Mmmm...irtokarkkeja! Rupespa tekeen mieli kunnon säkkiä kirpeitä karkkeja. Mä en oo koskaan syöny näin harvoin irtokarkkeja kun tän raskauden aikana. Ehkä pitäis yrittää pitää tästä karkittomuudesta kiinni jatkossakin!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sanopa muuta hymykuoppa. Irtokarkkeja rupes tekemään mieli :D miten helposti täältä foorumilta saa mielitekoja, kun lukee mitä jengi on leiponut/syönyt....

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Spiraali mä tässä just puntaroin mielessäni samaa asiaa...

Jälkiuunileipää juustosiivulla, ai että on hyvää! Kauhee duuni hampaille et saa syötyä, tuntuu ihan et ois jotain sapuskansa eteen tehnyt

Elekkää puhuko karkista! Välillä tekkee nimittäin ihan tosissaan tiukkaa olla ilman karkkia! Karkki kun on tuonne henkiselle puolelle ihanaa hemmottelua :P Oon vaan päättäny vikan kolmanneksen olla iiihan ilman karkkia! Tuskaaa! :D

Jätin tänään väliin.. Rouhin vaan rennietä :( huomenna sitten irtokarkkia kun mennään leffaan!

Mullakin meni rennietä mutustellessa tää ilta :/ Huomenna ajattelin repästä ja käydä kävelyllä! Jos vaan selkä sallii niin sen aion tehä :) Tuntuu tosi hassulta odotella niin innoissaan sitä pientä kävelylenkkiä, mutta tällasta tää elämä nykyään on!

Aahh, 45 min spinningiä ---> Kunto taas kasvanut kun ei ole aiemmin jaksanut kuin 30 min! Tuohan toi sykemittarikin oman varmuutensa mukaan, niin viitsii ehkä vielä joinakin päivinä vetäistä sen 1 h putkeen ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Jomsuli: Mä oon ollu koukussa jälkiuunileipään tammikuusta asti, tekee hyvää kun joutuu pureskelemaan kunnolla ni leipä kestää kauemmin :)

Aah irtokarkkeja!!! Käytiin leffassa ja siellä vaan napsin tyttäreltä muutaman. Sit käytiin kiinalaisessa lounaalla ja kaupasta valkkasin itelleni irtsareita... OMNOMNOM! Mies lähti töihin joten mä saan syödä nää kaikki ihan ite :rolleyes:

Mä söin lounaaks jättimäisen laskiaispullan ja oi kun se oli hyvää!!! Kyllä välillä kannattaa vähän lipsua ruokavaliosta :)

ÖÖH! Nyt on muuten huono olo. Vetäsin sen koko säkin irtsareita ja cocista päälle. Nyt tekis mieli yrjötä :sick006

Jeee, mun vanha sporttiuikkari mahtuu vielä päälle ja ikivanhat uimalasitkin näytti olevan vielä hapessa. Mä taidan lähteä vapaapäivän kunniaksi lutraamaan!! En ookkaan ollu uimahallissa vuosikausiin!

Haha mähän oon ollu melkeen kokonaan liikkumatta about puolesta välistä asti. Lähinnä kotona oon liikkunu ja hevoshommat tehny. En niinkään kipujen vaan väsymyksen, hengästymisen ja huimauksen vuoksi. Mut nyt kun on oikeesti pitäny pysytellä peiton alla tekemättä mitään, nii o hermo meinannu mennä. Aikasemmin sentään on saanu tehdä jos on vaan pystyny. Nyt ei edes saa vaikka pystyiski. Prkl influenssa ja jälkitautien pelko. Mur.

Oi, kuinka ihana oli käydä vesijuoksussa ja uimassa. Kuinka sitä voi tuntea itsensä niin kevyeksi?! Vähän kivuttomasti välillä supisti, jolloin pysähdyin ja hengittelin.
Toinen asia oli sitten altaasta nouseminen XD kuinka sitä myös voi unohtaa, kuinka painava ja etukenoinen sitä oikeasti on :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Takaisin