Liikkeet

mä tunnen selvästi potkuja joka päivä vähän väliä, mies ei ikävä kyllä oo ulkopuolelle tuntenut mitään. mut eiköhän sekin parin viikon päästä! :)
 
Täällä kans liikuskellaan päivittäin. Toisinaan tulee vaan hiljentyessa paikalleen, toisinaan myös liikkeellä ollessa. Ihanaahan tuo vielä on. :)
 
Ensimmäiset liikkeet tunsin jo pari viikkoa sitten yksittäisenä. Nyt on alkanut iltaisin temppukoulu. Harmi kun isäntä ei vielä niitä tunne. :/ potkut on vielä aika heikkoja mut toivon et ne vahvistuisi pian että tuntisi niitä myös muutenkin kuin iltaisin.


Mamma+kirppu
 
Ensimmäiset liikkeet tunsin jo pari viikkoa sitten yksittäisenä. Nyt on alkanut iltaisin temppukoulu. Harmi kun isäntä ei vielä niitä tunne. :/ potkut on vielä aika heikkoja mut toivon et ne vahvistuisi pian että tuntisi niitä myös muutenkin kuin iltaisin.


Mamma+kirppu
 
Täällä tuntuu liikkeet päivittäin, iltasella nukkumaan mennessä kaikista koviten / eniten :D Masun päällekkin joskus tuntuu, mut jos vauvva yhtään esikoiseen tulee niin tääkin lopettaa myllerryksen siinä vaiheessa kun isä laittaa käden masun päälle. Jännää. En tiijä mistä johtuu. Kun mun käteen ei reagoi niin :)
 
Mikähän tossa o, että kun isi laittaa käden mun vatsan päälle, niin vauva ei potki enää...? :confused005 Täällä on meinaa ihan sama meininki. Vaikka ois sitä ennen ollut mahassa millaiset rallit tahansa :laughing5
 
Meillä se on niin et potkut yltyy kun isä laittaa käden mahalle mut kai ne on niin hentoja vielä et isä ei niitä tunne vaikka mä ne todella selvästi tunnen. :/


Mamma+kirppu
 
Mä en vieläkään tunne liikkeitä :/ Viikkoja 19+3. Viikonloppuna EHKÄ tunsin jotain, mutten siitäkään ihan varma oo kuvittelinko vaan... Jännittää onko siellä enää mitään elämää, mutta viikon päästä toivottavasti paniikki helpottaa, kun pääsee näkemään omin silmin ultrassa!
 
Jospa sullakin jemppu ois istukka edessä? En mäkään niitä liikkeitä kamalasti oo tuntenu. Välillä tulee tiheemminki rummutusta, mutta sitten voi olla melkeen päivä ilman yhtään tuntemusta. Rakenneultrassa kätilö kyllä rauhotteli, että on varsin normaalia että näillä viikoilla on hiljasempia päiviä (eli äiti ei tunne niitä liikkeitä). Mä tunnen ainoastaan sillon jotain kun muksuttaa tonne vasemmalle alavatsaan. Rakenneultran aikana tosiaan potkiskeli varmaan 10 kertaa mua istukkaan, enkä tuntenu yhtään mitään. Kyllä se rakenneultran jälkeen helpottaa!
 
Jemppu: Uskoisin, että nuo viikonlopun tuntemukset ovat ihan oikeita liikkeitä. Mulle kävi vähän samoin, kun joskus viikolla 17 tunsin ensimmäiset painallukset ja sen jälkeen ei ollut varmaan viikkoon yhtään mitään. Uskalla vain luottaa niihin omiin tuntemuksiin. (Kyllä ne vauvan liikkeet ovat erilaisia kuin suolistön möyrinät). Sittemmin liikkeet ovat viime viikkojen aikana vahvistuneet ja nyt tuntuvat useita kertoja päivässä erityisesti alavatsassa. Tänään menossa siis 20+0. Oman istukan paikasta ei ole mitään havaintoa, kun rakenneultra on vasta ensi viikolla, mutta se voi tosiaan olla sinulla edessä vaimentamassa noita tuntemuksia.
 
Totta, mulla kyllä on istukka etuseinämässä. Kaippa ne siitä sitten pikku hiljaa alkaa tuntumaan... Huolettaa vaan, kun tuntuu, että kaikki muut on jo selvästi tunteneet näillä viikoilla... No, ei auta kuin odotella ja yrittää olla panikoimatta liikaa!
 
Älä huoli jemppu, mä tunsin liikkeet "melko varmasti" vasta rv 20+6, ja ultratessa kätilö sanoi että kun on istukka edessä niin se on ihan normaalia... Edelleen liikkeet tuntuu aika vaimeina, tietty olis ihanaa tuntea kunnon potkuja... Mut eiköhän sitä ehdi vielä, kyllästymiseen asti. :wink
 
Juu, mulla on istukka takana alhaalla ja olen tuntenut liikettä jo aika kauan...nyt sit jo alan miettiä, et miten kovin ne tuntuu myöhemmin, kun ei ole mitään pehmustetta edessä. Et kyllä sä varmasti ne pian alat tuntemaan ja sit se onkin päivittäistä :)
 
Mullahan meni kans tosi pitkään ennenkö tunsin mitään. Ja rakenneultrassa sainkin sit varmistuksen, et mulla on istukka tossa etupuolella ja siitä syystä en luultavasti ole sitten kovin aikaisin liikkeitä tuntenut. Täällä on nyt jo isimieskin saanut tuntea ensimmäiset potkut, itseasiassa se oli just rv 22+0, kun tunsi eka kerran. Nyt näkyy jo voimakkaimmat potkut ihan päällekin päin. Joskus sitä ihan lumoutuu vaan tuijottamaan omaa vatsaa ja katteleen, kun se hypähtelee tyypin potkiessa :love017
 
Ultrassa oli kaikki hyvin, ja siellä se pikkumies kovasti potki, vaikka mitään en vielä tunnekaan... Nyt voi huokaista helpotuksesta! Kyllä ne potkut sieltä sitten ajallaan tuntuu... :)
 
Mulla on nyt tällä viikolla alkanut tuntumaan liikkeet näin päivälläkin, kun aiemmin tuntu vain iltaisin/aamuisin. Kovasti potkii/vaihtaa asentoa juuri nytkin! Ihana tehdä töitä ku mahassa "möyrii" :rolleyes:
 
Täällä tuntu ekat liikkeet päivän aikana ja istuessa eilen eli 22+0. Tuntuu lähinnä siltä, kun joku tökkisi sormella sisältäpäin. Vatsan päälle asti ei tunnu. (Istukka siis on edessä)
 
ois tietty tännekkin voinut kirjoittaa että mies tunsi ekat liikeet ulkopuolelle, ilme oli kyllä korvaamaton :D
 
:D on se masu vain hassun näkönen kun joku temuaa sen sisällä! Eilen tosiaan huomasin että liikkeethän näkyvät jo ulospäin selälleen maatessa.. "Piltin" potkut tosiaan jo aikas voimakkaita. Jopa niin voimakkaita että yksi yö valvoin ukkosen takia ja jopa toivoin toisen nukahtavan mahassa kun möllerrys oli niin kovaa että sekin haittasi nukahtamista :D ..äitin tyttö, ei tykkää ukkosista =)
 
Nyt täälläkin tuntuu liikkeet jo tosi selvästi ja päivittäin! :) Yleensä pikkukaveri vilkastuu aina aamupäivisin... Piristää kummasti työn tekoa, ku kauhee myllerrys masussa :P
 
Takaisin
Top