Hei! Olen pitänyt taukoa melkein heti liittymisen jälkeen kaikilta palstoilta kun hieman väsyttänyt, mutta pikku hiljaa palailen tänne. Aloitin letrot inseminaatioon ovulaation tueksi huhtikuussa 2,5 mg kp. 3-7 joka toinen päivä. Huhtikuussa oli väliultra, jossa 2 oli kaksi hyvän kokoista johtofollikkelia. Inseminaatiota ei voitu tehdä pyhien takia. Toukokuussa sama annos ja väliultra (ei vielä selvää johtofollikkelia, joten ajoitettiin ovulaatio ovitrellen avulla) ja inseminaatio oli 1.6., jossa nähtiin sitten yksi johtofollikkeli. Jos tästä kuusta ei raskaudu, niin sitten letroja 3-7. joka päivä. Liittyyköhän tuo jatkuva ultraaminen inseminaatioon? Tässä kuitenkin on se jonkinlainen kaksosraskauden mahdollisuus, jos johtofollikkeleja kehittyy enemmän. Minulla kävi niin ekassa letrokierrossa, mutta se ei tosiaan johtanut mihinkään.
Minulla on joka kuukausi letrojen kanssa ollut väliultra kp 11-13. Varmaan se johtuu tuosta inseminaatiosta ja halutaan varmistaa, että jotain on tapahtumassa...
Tsemppiä kaikille!