Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo! Näin mäkin nyt jo ajattelen. Mulla kp 19 ja edelleen odottelen ovisplussaa.. kai se sieltä tulee. Eka kierto letrojen kanssa meni kuin oppikirjassa ja nyt ahdistaa kun tää onkin hitaampi. Tässä siis kuva tämän kierron muutamasta viimeisimmästä testistä. Kai pian kai pian@Arrrr vastailen nyt sun vanhempanakin viestiin tässä samalla kun kävin tänään ultrassa ja kyselit useammista folleista. Minulla Kp10 ja molemmilta puolilta löytyi yhdet 11mm follit ja lisäksi pienempiä 8-9mm folleja. Limakalvo 5mm. Lääkäri avasi asiaa niin, että selkeää johtofollia ei vielä ole, sillä on käynnissä ”rekrytointivaihe”, eli jokin noista lähtee kohta kasvamaan suuremmaksi, muttei vielä tiedä mikä. On siis normaalia että alkukierrossa sieltä lähtee useampi kehittymään, mutta sitten yksi päätyy johtofolliksi. Toki letroilla saattaa käydä niin, että useampi folli lähteekin kasvamaan. Mulle määrättiin uusi ultra ensi maanantaille. Toivottavasti ei oo ”liian myöhässä” sillä se on jo kp15. Ovisplussa tulee usein kp 16-19 väliin, eli katsotaan sit mitä tehdään.
Tuosta päänsärystä, lääkäri myös tänään kyseli oireita letroista. Mainitsin että pientä päänsärkyä ollut, muttei mitään sen ihmeellisempää. Lääkäri sanoi, että tuo päänsärky on usein se ainoa oire, mitä OI:n yhteydessä raportoidaan.
Toivotaan parastaMulla oli aamun ultrassa limis vielä ihan ohut (ei sanonut määrää kuinka ohut) ja oikealla oli vaan pieni 11mm folli. Maanantai uusi ultra sitten, totesi että todennäköisesti ei sitä ennen tapahdu yhtään mitään ja pitää ensi kierrossa nostaa annosta. Mutta ennen maanantain uusintaultraa määräsi 3 päivää letroja lisää, joten tänään jatkuu taas väsymyspillereiden ottaminen.Jospa ne jotain tekisi viikonlopun yli! Toki tikutan joka päivä jos mun keho vaikka heräiskin sitä ennen toimimaan.
![]()
Miten sulle kävi, tuliko plussaa?Joo! Näin mäkin nyt jo ajattelen. Mulla kp 19 ja edelleen odottelen ovisplussaa.. kai se sieltä tulee. Eka kierto letrojen kanssa meni kuin oppikirjassa ja nyt ahdistaa kun tää onkin hitaampi. Tässä siis kuva tämän kierron muutamasta viimeisimmästä testistä. Kai pian kai pian
Moi! minulla oli usein letrojen aikaan päänsärkyä, en tosin osaa sanoa oliko sitä erityisesti ennen ovulaatiota. Vaihdoin lopussa niin, että otin pillerit illalla, jotta pahin jäin päiviltä pois. :)Heips! Onko muilla ollut letrojen jälkeen vähän ennen ovulaatiota vaivana päänsärkyä?
Mulla näköjään nyt, koska letrojen lopettamisesta on jo useampi päivä, mutta tänään särkee päätä.Heips! Onko muilla ollut letrojen jälkeen vähän ennen ovulaatiota vaivana päänsärkyä?
Joo nyt kun siis ovista odotan kuuluvaksi minä hetkenä hyvänsä niin tuntuu jotenkin kummalliselta ajoitukselta tää vuoto KP16@Haaveilija25
Mulla tuli hyvin pitkään kuukautisvuodon jälkeen semmoista veristä tuhruvuotoa ja välillä housuihin astikin. Johtuu ihan siitä kun letrot itsessään laskevat estrogeenitasoa (kun estrogeeni on matala, aivolisäke tuottaa enemmän follikkelia stimuloivaa hormonia, mikä sitten kypsyttää sitä follikkelia, eli ihan lääkkeeseen liittyy!).
Jos nyt tästä kohta rauhoittuisi!Jep! Plussa tuli 21kp! Eli sulla viekö toivoaMiten sulle kävi, tuliko plussaa?![]()
Mua neuvottiin tikuttamaan ovista kp 9:stä lähtien. Oli ovisoloja pitkään, mutta plussa tuli vasta kp 14.Moi! Oon uusi täällä. Oon 28v ja haaveillaan esikoisesta. Ollaan yritetty reilu puoli vuotta enkä ole saanut tänä aikana yhtäkään ovulaatiota kiinni. Mulle määrättiin vastikään letrot ja niiden odotettu aloitus ois reilun viikon päästä. Annostus on 2,5mg kp 3-7. Mietinkin tässä, että milloin ovulaation tikutus kannattaa aloittaa?mun kierron pituus on 24-25 päivää.
Mulla on jotenkin tosi toiveikas olo gynekäynnin jälkeen, että mulle tulis ovulaatio, mutta toisaalta on myös tunne, että ei se nytkään tulis kun ei aiemminkaan oo kuulunu
Tervetuloa mukaan! Mulla oli hyvin samanlainen tilanne, en ovuloinut ollenkaan ennen letroja. Nyt letrojen kanssa ovulaatio on tullut noin kp 13-14. Ja kierto pidentynyt 28 päivään. Jos olisin sinä, aloittaisin testaamaan ehkä jossain kp 9 tienoilla? Yleensä esim Clearbluen digitestin paketissa on sellainen "kartta", josta voi katsoa, milloin kannattaa aloittaa testaus. Ja siihen oli muuten netissäkin joku laskuri! Clearbluen sivuilta taisi löytyä.Moi! Oon uusi täällä. Oon 28v ja haaveillaan esikoisesta. Ollaan yritetty reilu puoli vuotta enkä ole saanut tänä aikana yhtäkään ovulaatiota kiinni. Mulle määrättiin vastikään letrot ja niiden odotettu aloitus ois reilun viikon päästä. Annostus on 2,5mg kp 3-7. Mietinkin tässä, että milloin ovulaation tikutus kannattaa aloittaa?mun kierron pituus on 24-25 päivää.
Mulla on jotenkin tosi toiveikas olo gynekäynnin jälkeen, että mulle tulis ovulaatio, mutta toisaalta on myös tunne, että ei se nytkään tulis kun ei aiemminkaan oo kuulunu

Mulla ClearBlue-monitori pyytää testaamaan KP9 alkaen, eli luulisi sen olevan hyvä päivä aloittaa!Moi! Oon uusi täällä. Oon 28v ja haaveillaan esikoisesta. Ollaan yritetty reilu puoli vuotta enkä ole saanut tänä aikana yhtäkään ovulaatiota kiinni. Mulle määrättiin vastikään letrot ja niiden odotettu aloitus ois reilun viikon päästä. Annostus on 2,5mg kp 3-7. Mietinkin tässä, että milloin ovulaation tikutus kannattaa aloittaa?mun kierron pituus on 24-25 päivää.
Ei pitäisi päästä livahtamaan ohi jos tuohon aikaan aloittaa!Mä kanssa muita komppaan. Itellä kierto on vähän pidempi, niin gyne ohjas alottaa 10 päivästä eteenpäin, joten toi varmasti on tosi hyvä!Moi! Oon uusi täällä. Oon 28v ja haaveillaan esikoisesta. Ollaan yritetty reilu puoli vuotta enkä ole saanut tänä aikana yhtäkään ovulaatiota kiinni. Mulle määrättiin vastikään letrot ja niiden odotettu aloitus ois reilun viikon päästä. Annostus on 2,5mg kp 3-7. Mietinkin tässä, että milloin ovulaation tikutus kannattaa aloittaa?mun kierron pituus on 24-25 päivää.