Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen uusi foorumilla ja toinen letrokierto menossa :) Ekassa kierrossa ei ollut vastetta, niin tässä kierrossa otin 2tbl päivässä kp 5-9. Ultra oli kp 12, näkyi hyvin kypsyvä folli vasemmalla, mun auki olevalla puolella. Nyt on kp 18 alkamassa.
Ovulaatiota en ole koittanut nyt tikuttaa, mutta ensikierrossa voisin koittaa. Mikä päivä olisi hyvä aloittaa testaaminen? Koskaan aiemmin yrityksen aikana en ole bongannut ovulaatiota testillä (tai mitenkään muutenkaan) yrittämisemme aikana.
Onko muilla letrot aiheuttanut vatsakipua? Nyt on muutamana päivänä ollut inhottavaa jomotusta alavatsalla. Mietin myös voisiko olla ovulaatiokipuja, viime kierrossa ei ollut tällaista. Kipu tosin tuntuu oikealla puolella, missä ei nähty johtofollia viimeultrassa, eikä oo mulla aukkarin perusteella aukikaan.
Ompas jännä että näinkin paljon lääkärien käytännössä eroja En myöskään ollut ultrassa, mutta ensi kierrosta ajattelin mennä niin näkee uskaltaako annoksen tuplata. Gyne kyllä sanoi että jos ei näy ovulaatiotesteissä plussaa niin voi kyllä. En kuitenkaan ole varma ovuloinko vai en joten en uskalla kun kp 16 viiva oli tummempi.. Mitä mieltä olette kannattaisiko minun vain ottaa samalla annostuksella ja varata ultra aika ennen kun tuplaan annoksen ? Jaksamisia kaikille