Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moikka! Ajattelin tulla kurkistamaan, löytyisikö täältä "vertaistukea" ja muiden Letrozolin käyttäjien kokemuksia :) Minulla huomattiin juuri PCOS käydessäni lapsettomuuteen erikoistuneella klinikalla tutkimuksissa vuoden yrittämisen jälkeen. Nyt määrättiin Letrozolia kp 3-7 ja seurantaultrat.
Olen kuitenkin ennen tätä diagnoosia ja tutkimuksia kaksi kertaa bongannut luomuovulaation, eli se kuitenkin satunnaisesti tapahtuu, mutta ei joka kuukausi ja hyvin epäsäännöllisinä kiertopäivinä, eli kierron pituus on 27-45 päivää, pari kertaa ennen Terolutin käyttöä huidellut 70 päivässäkin.
Olisinkin kokeneemmilta käyttäjiltä kysellyt, minä kiertopäivänä teillä on ollut ovulaatio Letrozolin kanssa? Onko Letrozol aikaistanut/myöhäistänyt ovulaatiota ja vaikuttanut kierron pituuteen?
Täällä käytetty Letrozol-tabletteja marraskuusta lähtien. Ei plussaa. Annosta nostettiin tässä kierrossa 2 tablettia/päivä. Saa nähdä mitä tapahtuu.
Täällä käytetty Letrozol-tabletteja marraskuusta lähtien. Ei plussaa. Annosta nostettiin tässä kierrossa 2 tablettia/päivä. Saa nähdä mitä tapahtuu.
Oho nyt vasta korotus. Mulle sanottiin eka kierto yhdellä ja sit jo kahdella. Mut sain 30tabletin pakkauksen. Uusiks lääkäriin jos ei tärppää niiden jälkeen.. Ja saatan kaks ekaa ottaa yhdellä. Sit kahdella
Okei, toivotaan että korottamisen jäljeen plussa sitte tulis vihdoin :angelic:
Mulla oli tosiaan alusta asti se 2 tablettia mut ne ei kasvattanu selvää follia. Menin ekana ultraan mut oli hitaasti kasvanu ni käskivät ottaa muutaman päivän lisää ja tulla uudestaan. No oikealle ei ollu kasvanu mitään mutta vasemmalta hän löysi jonkun sopivan kokoisen, mutta ei ollu varma oliko se oikea munasolu vai jotain muuta.. Mielestäni nyt kuitenkin oviksen bongasin eli oletan et se oli kuitenkin sitten ihan oikea munasolu :angelic:
Nyt on kolmas päivä letroja menossa ja ne tuntuu vaikuttavan ihan eri tavalla. Etova olo tulee ja menee päivän mittaan, nippailua ja jomotusta munasarjoissa sekä nyt kivasti pikku paisefinni leukaan ilmestyny... Toivon nyt kovasti että ne on letrot jotka toimii tällä kertaa tehokkaammin ja olis kunnon follit kasvanu tällä kertaa.
Onko sulla siis nyt vasta lähdössä eka kierros letroja vai?
Mulla ainakin viimekierron ovulaatio plussa tuli kp 14, joka oli ensimmäinen letrokierto annostuksella 2x2,5mg kp5-9.
(Luomukierroissa ovistestit näytti harvoin plussaa, että itsellä ainakin tasannut ovulaation ja kierron säännölisyyttä tietty samalla, mitä nyt yhden kierron viisaampana )
Raskaustesti nega ja jälleen mennään samalla annostuksella, ens viikoksi varattu jälleen naistenklinikalta ultra aika ja katotaan vastetta taas.
Onko teillä tietoa, kuinka monta ultra aikaa näiden letrojen kanssa tulee tehtyä ja kauanko näitä letroja yleensä voi syödä. Täytyy ens viikolla kysyä vaikka tarkemmin