Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On kokemusta, mutta hoidot julkisella. Tulokset tulivat muistaakseni 10 päivän sisällä.Moikka, eilen käyty lääkärissä ja menossa kp9. Oikealla ei ollut ainuttakaan follikkelia, mutta vasemmalta löytyi kaksi. Toinen oli 18mm ja toinen oli verellä täyttynyt ja epäili että on jäänne viime kierrosta. En muista että olis ennen ollut semmoista. Lääkäri epäili että ovulaation osuvan viikonloppuun ja sunnuntaina viimeistään pistetään irroituspiikki jos ei ovulaatiota osu tikkuun aikaisemmin. Terolutit alotetaan piikistä 3päivän päästä. Nyt aikaisemmasta poiketen jätettiin kiinnityspiikki pois kokonaan.
Sain käskyn käydä tutkituttamassa hyytymätekijät. Onko kenelläkään kokemusta tästä? Yksityisellä kuulemma on 400euron tutkimus niin suositteli julkista puolta. Mitäköhän kautta sinne hakeudutaan? Siis terveyskeskuksen kautta vai suoraan neuvolasta? Mulle määrättiin myös suoraan jo veren ohennuspiikkejä mut toki ne otetaan käyttöön vasta tuloksien jälkeen.
Mulla näkyy nimellä "P -Fosfolipidi, vasta-aineet". Siihen sisältyy 8 eri osatutkimusta.@Limppu Okei, yritin katsoa asiaa tosiaan netistä mitä maksaisi täällä päin mutta en oikeen edes ymmärrä mitä haen ja millä nimellä.En tiedä pitäiskö vaan pyytää suoraa mehiläisestä lähete niin osais etsiä.
![]()
On ne kai verrattavissa toisiinsa. Mä oon käyttänyt kumpaakin, eli jos ois haastetta saata lugeja niin ottaisin terot tähän kiertoon. Mikä vaihe sulla menossa, kai ne tilauksesta tulee aika nopeesti, eli jos vielä luget ehtis kuitenkin?Sanokaas nyt naiset, onko terot ja tää lugesteron jotenki verrattavis toisiinsa? Tai tekeekö ne samaa asiaa?Ku lugesteronis on saatavuushaasteita meillä päin, tilaamalla kai sais. Mutta mietin vaan että haenko sitte teroja lisää ja syön niitä sitte oviksen jälkeen vai meenkö pelkillä letroilla, vai pitääkö mun tosiaan kokeella tilata lugesteronia.. Ääh.
![]()
Letrojenkin kanssa voi tulla ovuloimattomia kiertoja. Jos tuppaa pitkäksi venymään niin esim. Terolut avulla voi saada uuden kierron alkamaan. Kannattaa olla hoitavaan tahoon yhteydessä, koska se ovuloimaton kierto voi tarkoittaa että lääkitystä pitäisi jotenkin viilata! Letrojen tarkoitus on kuitenkin sitä ovulaatiota buustata.Pitkät kierrot ja letrot, kokemuksia ja toki ylipäänsä kokemuksia miten vaihtelee ?
Edellinen kierto oli ensimmäinen letroilla ja kierto lyheni, ovis oli kp18 ja kierto kesti yhteensä 32 pv. Tänään menossa kp 18 ja ovistestit negaa eikä oireitakaan. Missä vaiheessa voi ajatella et on ovuloimaton kierto ja jos syö letroja niin onko sellainen mahdollista (ihan ummikko näissä asioissa). Tässä on joka toinen päivä nyt talleteltu, et ihan siitäkin näkökulmasta millon vois vähän huilata![]()
Hyvä tietää, että pari päivää suuntaan ja toiseen! Itsellä pitkissä kierroissa kun oviksessa ei ollut mitään säännöllisyyttä niin sellaista mikä on ns. normaalia, on hieman vieras käsite. Huhtikuulle varailinkin jo seuraavaa aikaa gynelle, että onko tarve annostusta viilata, kun kierrot menee näin kahden kuurin jälkeen vieläkin yli 30 pv. Ensimmäisessä oli hyvä vaste, mutta selvästi hitaasti folli kasvoi ja tässä varmaan samankaltaista taustalla?Letrojenkin kanssa voi tulla ovuloimattomia kiertoja. Jos tuppaa pitkäksi venymään niin esim. Terolut avulla voi saada uuden kierron alkamaan. Kannattaa olla hoitavaan tahoon yhteydessä, koska se ovuloimaton kierto voi tarkoittaa että lääkitystä pitäisi jotenkin viilata! Letrojen tarkoitus on kuitenkin sitä ovulaatiota buustata.Toivottavasti ovis vielä tulee! Mulla ollut max parin päivän heittoja ovulaation ajankohdassa letroilla.
No niin mäki oon sen vähä niinku ymmärtäny.On ne kai verrattavissa toisiinsa. Mä oon käyttänyt kumpaakin, eli jos ois haastetta saata lugeja niin ottaisin terot tähän kiertoon. Mikä vaihe sulla menossa, kai ne tilauksesta tulee aika nopeesti, eli jos vielä luget ehtis kuitenkin?