Letrozolin käyttäjiä?

image.jpg

No nyt alkaa olee jo oikeesti lähellä🤩

Dpo 9 ja testi puhdas nega (10-herkällä). Jotenkin vetää jo maahan, ei jaksa uskoa plussaan kun esikoisesta sain plussan jo dpo 10 vaikka testi ei ollut edes erikoisherkkä kuten nyt oli 🙃 Vaikka onhan tässä vielä mahdollisuus muuttua, ei vain oikein uskalla toivoa.

Dpo 9 ja testi puhdas nega (10-herkällä). Jotenkin vetää jo maahan, ei jaksa uskoa plussaan kun esikoisesta sain plussan jo dpo 10 vaikka testi ei ollut edes erikoisherkkä kuten nyt oli 🙃 Vaikka onhan tässä vielä mahdollisuus muuttua, ei vain oikein uskalla toivoa.
Tsemppiä❤️ voihan se sieltä vielä muuttua!

Tsemppiä❤️ voihan se sieltä vielä muuttua!
No voihan se, on dpo 9 silti aikainen. Aamulla vaan iski romahdus, että mitenkä se nytkään muuksi muuttuisi 😅 Mutta äsken ku katsoin toisen merkin aamuista testiä, ne oli muuttunut roskisplussaksi (ei oikeastaan edes haamu). Tein siis uuden testin 3,5 h pidätyksellä ja siihen tuli viivanpaikka. En oo noihin testeihin saanut ennen mitään muuta ku puhtaan negan, ni nyt tietysti nousi taas toiveet (liian) korkealle. Muut oireet kuitenkin viittaisi lähestyviin menkkoihin. Huominen aamu varmaan kertoo paljon, sit pitäs jo olla selkeämpi haamu varmaan, ku pitkä pidätys.

No voihan se, on dpo 9 silti aikainen. Aamulla vaan iski romahdus, että mitenkä se nytkään muuksi muuttuisi 😅 Mutta äsken ku katsoin toisen merkin aamuista testiä, ne oli muuttunut roskisplussaksi (ei oikeastaan edes haamu). Tein siis uuden testin 3,5 h pidätyksellä ja siihen tuli viivanpaikka. En oo noihin testeihin saanut ennen mitään muuta ku puhtaan negan, ni nyt tietysti nousi taas toiveet (liian) korkealle. Muut oireet kuitenkin viittaisi lähestyviin menkkoihin. Huominen aamu varmaan kertoo paljon, sit pitäs jo olla selkeämpi haamu varmaan, ku pitkä pidätys.
Oijoi jospa vahvistuisi😍

Täällä tänään kp13 testattu ovisplussa. Varmistin vielä digillä kun sattui niitäkin löytymään ja hymynaama tuli silläkin. Piinaviikot alkakoon 🌈

Edellisellä sivulla oli pohdintaa nuista ovistesteistä ja tulkinnasta, niin laitan itekki kuvat mun tämän kierron testailuista. Oon käyttäny pc:n liuskoja ja testannu kerran päivässä suunnilleen samaan aikaa. Ite tunnistan ovisplussan siitä, että mulla testiviiva alkaa selkeesti tummumaan jo ennen kontrolliviivaa, heti ku liuskaa on vaan uittanu. Mutta yksilöllisiähän nää toki on. 😊 Ekassa heti testauksen jälkeen otetut kuvat ja toisessa kuivuneet testit.

Saispa samanlaiset viivat myös raskaustestiin 😔

Liitteet

• IMG_20230104_191216.jpg
    IMG_20230104_191216.jpg
    1 MB · Katsottu: 99
  • IMG20230104183232.jpg
    IMG20230104183232.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 95
Muokattu viimeksi:
Täällä tänään kp13 testattu ovisplussa. Varmistin vielä digillä kun sattui niitäkin löytymään ja hymynaama tuli silläkin. Piinaviikot alkakoon 🌈

Edellisellä sivulla oli pohdintaa nuista ovistesteistä ja tulkinnasta, niin laitan itekki kuvat mun tämän kierron testailuista. Oon käyttäny pc:n liuskoja ja testannu kerran päivässä suunnilleen samaan aikaa. Ite tunnistan ovisplussan siitä, että mulla testiviiva alkaa selkeesti tummumaan jo ennen kontrolliviivaa, heti ku liuskaa on vaan uittanu. Mutta yksilöllisiähän nää toki on. 😊

Ekassa heti testauksen jälkeen otetut kuvat ja toisessa kuivuneet testit.
Noniin pääset sinäkin piinaileen!
Ihan mahtavaa päästä oikeasti ekaa kertaa piinailemaan vaikka oon jo vuojen luullut piinailevani ilman tulosta ku ei oo ovistakaa tullu😂
nää oviskivut on tosi kovat, eilen kun plussa tuli testiin, taitaa nyt olla irtoaminen tapahtumassa ku sattuu aivan jäkyttävän paljo vasemmalle munasarjaan🥲

🤩 oi, toiveikkuus nostaisi täälläkin päätään roskisplussista ja viivanpaikasta. Toivotaan, että viivanpaikka vahvistuisi kunnon viivaksi 🌈

Dpo 10 ja viivanpaikkahaamu kahteen testiin, mutta digi sanoo, että ei raskaana. Ei juuri näy kuvissa eli aika väritöntä on. Luulen, että jotain yrittää ainakin kiinnittyä, mutta aika näyttää. On kai tämäkin jokin etappi sentään 😀

Dpo 10 ja viivanpaikkahaamu kahteen testiin, mutta digi sanoo, että ei raskaana. Ei juuri näy kuvissa eli aika väritöntä on. Luulen, että jotain yrittää ainakin kiinnittyä, mutta aika näyttää. On kai tämäkin jokin etappi sentään 😀
Ooooooo lähtispä vahvistuun🤩👍🏼❤️

Viiva on vahvistunut aamusta, vaikka pidätys ennen testiä vain 3 tuntia 😭 Voi miten paljon toivon, että tää todella on plussa eikä jää kemialliseksi. Pelottaa, koska tällä dpo:lla viimeistään alkaa aina kellertävänruskea tiputtelu ja nyt oli sitä taas tullut samanlaisena. 😥

Esikoisesta sain kans ekan haamun dpo 10, ja sillon olin ihan täpinöissäni ja kauhuissani. Nyt vaan kelaan, et tää ei voi olla plussa 🤣 En pysty yhtään uskomaan, että lähtis vahvistumaan.

20230105_122352.jpg

Viiva on vahvistunut aamusta, vaikka pidätys ennen testiä vain 3 tuntia 😭 Voi miten paljon toivon, että tää todella on plussa eikä jää kemialliseksi. Pelottaa, koska tällä dpo:lla viimeistään alkaa aina kellertävänruskea tiputtelu ja nyt oli sitä taas tullut samanlaisena. 😥

Esikoisesta sain kans ekan haamun dpo 10, ja sillon olin ihan täpinöissäni ja kauhuissani. Nyt vaan kelaan, et tää ei voi olla plussa 🤣 En pysty yhtään uskomaan, että lähtis vahvistumaan.

View attachment 118255
Hyvin näkyy! 🤩 Varovaisesti onnea mrz!
Oisko sulla mahdollisuus saada keltarauhastukea tiputteluun? Pikaisesti, että pieni saisi siitä kiinnittymistukea jo nyt? 🥹

Hyvin näkyy! 🤩 Varovaisesti onnea mrz!
Oisko sulla mahdollisuus saada keltarauhastukea tiputteluun? Pikaisesti, että pieni saisi siitä kiinnittymistukea jo nyt? 🥹
Kiitos! En usko, että pystyn saamaan näin nopealla aikataululla 😕 Mutta jos tämä ei jatku onnellisesti, niin pyydän valmiiksi varmastikin sit seuraavaan.

View attachment 118255
Ihanaa🥰 toivottavasti pysyy nyt matkassa eikä mihinkää karkaa!

Onko nuo clearbluen ovulaatiotestit miten tarkkoja? Eilen kp 16 sain pysyvän hymyn testiin. Muutama päivä ennen sitä vilkkui ja sitä ennen tyhjää ympyrää kun aloitin testaamaan kp8. Oon tehnyt myös rfsu:n liuskatestiä, mutta eilenkin vaan haalea viiva, samoin raskauskeijun herkällä liuskatestillä.ja sama tänään. Mietin voiko tuo cb:n ovulaatiotesti näyttää kuinka helposti "väärää positiivista"?🤔 Viime kierrosta en tiedä kun oon vaan käyttänyt noita cb:n omia ja nyt tässä kierrossa vasta otin muita testejä rinnalle. Neljäs kierto letroilla, pari ekaa kiertoa 1 tbl kp 3-7, viime ja tämä kierto kp 3-7 joka toinen pv 1 tbl ja joka toinen pv 2 tbl.

Onko nuo clearbluen ovulaatiotestit miten tarkkoja? Eilen kp 16 sain pysyvän hymyn testiin. Muutama päivä ennen sitä vilkkui ja sitä ennen tyhjää ympyrää kun aloitin testaamaan kp8. Oon tehnyt myös rfsu:n liuskatestiä, mutta eilenkin vaan haalea viiva, samoin raskauskeijun herkällä liuskatestillä.ja sama tänään. Mietin voiko tuo cb:n ovulaatiotesti näyttää kuinka helposti "väärää positiivista"?🤔 Viime kierrosta en tiedä kun oon vaan käyttänyt noita cb:n omia ja nyt tässä kierrossa vasta otin muita testejä rinnalle. Neljäs kierto letroilla, pari ekaa kiertoa 1 tbl kp 3-7, viime ja tämä kierto kp 3-7 joka toinen pv 1 tbl ja joka toinen pv 2 tbl.
Kun aloitin letrot, lääkäri sanoi, ettei kannata käyttää niitä vilkuttavia testejä, koska ne voi näyttää väärin letrojen kanssa. Eli kannattaa käyttää tavallisia, jotka näyttää vain tyhjän ympyrän tai hymynaaman. Mutta nimenomaan suositteli niitä CB:n digitaalisia testejä.

Takaisin