Letrozolin käyttäjiä?

Tänään alkoikin menkat. Että se siitä ”tunteesta” että on tärpännyt. Ihminen osaa olla kyllä tyhmä :side_tear:
Sitten pitääkin laittaa Dextraan viestiä että mikäs on seuraava vaihe..
 
Tänään alkoikin menkat. Että se siitä ”tunteesta” että on tärpännyt. Ihminen osaa olla kyllä tyhmä :side_tear:
Sitten pitääkin laittaa Dextraan viestiä että mikäs on seuraava vaihe..

Voi ei, pahoittelen! :sad-face:

Tiedätkö, samaa minä täällä mietin. Eilen dpo12 testasin negan apteekin herkimmällä testillä. Menkat alkavat varmaan tänään. Silti minä täällä mietin, että jos sittenkin... Tämä on yk20. Ei ole ilmeisesti tullut tarpeeksi montaa kertaa vielä petyttyä, että alkaisi olla realistisempi. Jopa on "se tunne".

Minä analysoin, että se tunne johtuu siitä, että toivoo niin kovasti. Joillakin helposti raskautuvilla se vain sattuu plussakiertoon ja sitten he sanoivat, että tunsivat sen... Tai en tiedä, mutta noh. En tietenkään voi mennä väittämään kenenkään tuntemuksista oikeasti mitään. Mutta itsellä se tunne on ollut ihan hakoteillä. Siinä kierrossa, jossa minä raskauduin, sitä tunnetta ei todellakaan ollut. En aavistanut mitään.

Mutta ehkä meidän ei kannata olla liian ankaria itsellemme? Ei se ole ollenkaan tyhmää toivoa lasta niin kovasti. :red-heart:
 
Niinpä omppu! Tosi kauniisti sanottu. On tosi tärkeää osata olla itselleen armollinen tässä kun tulee pettymystä pettymyksen perään! Tottakai sitä aina on toivo joka kerta ennen kuukautisten alkua, ja tottakai se harmittaa kun ne alkaa! Se on ihan luonnollista kun jotain kovasti toivoo. Ei kannata ruoskia itseään siitä, miten taas kuvittelin liikoja. Tottakai kuvitteli! Siitähän tässä on kyse!

Meillä kun nyt melkein 2,5v yritystä ja pettymystä takana, olen jo pitkään "vältellyt" sen miettimistä, mitä sit jos me joskus oltas raskaana, ja saatais lapsi. Olen kai suojellut itseäni siltä. Nyt tässä alkaneessa kierrossa olen päättänyt oikein väkisin ajatella tuota juttua oikein paljon. Miettinyt miltä tuntuu eri arjen askareet jos onkin vauva mukana. Miltä vauva tuntuu sylissä. Miltä tuntuisi jos olisi vauva mahassa. Ja vähän väliä sieltä välistä nousee sellainen paniikki, että miksi mä tällästä teen, ne seuraavat kuukautiset tulee olemaan paljon pahempi isku vielä tän jälkeen. Alitajunta siellä huutaa, että mä olen yrittänyt suojella sua tältä, miksi väkisin nyt oikein nostat sen esille!

Mut tässä kun ei ole löytynyt mitään selitystä näille vaikeuksille, niin sit koittaa käydä läpi kaikenlaisia juttuja. Ihmismieli on niin mysteeri. Mistä sitä tietää jos tällä tavalla saiskin puskettua just oikeen määrän jotain hormonia just oikeeseen aikaan? Kun ne lämmön ja rakkauden tunteet mitä niistä ajatuksista saa on ihan todellisia fyysisiä tuntemuksia, niin jotain siellä elimistössä sillon tapahtuu.

En tiiä onko noi ajatusharjotukset, vai letrot, vai mikä, mutta tässä on pari päivää ollu kauheet himot :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: joka yö nähny jotai härskejä unia. Miestä naurattanu.
 
Huomenta. Tein eilen iltapäivällä haalean, mutta selvästi nähtävän plussan (dpo 10). Nyt aamulla digitaalinen vahvisti "raskaana 1-2". Olin aivan puulla päähän lyöty eilen, sillä selkeitä oireita ei juuri ollut selkäkipua lukuunottamatta. Tämän viikon aikana on ollut myös päänsärkyä muutamana päivänä, muutaman kerran vähän heikko olo ja pieniä vatsa/munasarja-tuntemuksia. Olen myös nukkunut aika huonosti, heräillyt monesti yön aikana jne. Silti olin 95% varma että testaan taas negan. Tämä oli neljäs kierto keskenmenon jälkeen.

En toivo mitään muuta niin paljon kuin että tämä raskaus menisi nyt loppuun asti ja saisimme vihdoin vauvan :Heartred Pahoittelut omanapaisuudesta, mutta oli pakko päästä jonnekin avautumaan :D
 
Huomenta. Tein eilen iltapäivällä haalean, mutta selvästi nähtävän plussan (dpo 10). Nyt aamulla digitaalinen vahvisti "raskaana 1-2". Olin aivan puulla päähän lyöty eilen, sillä selkeitä oireita ei juuri ollut selkäkipua lukuunottamatta. Tämän viikon aikana on ollut myös päänsärkyä muutamana päivänä, muutaman kerran vähän heikko olo ja pieniä vatsa/munasarja-tuntemuksia. Olen myös nukkunut aika huonosti, heräillyt monesti yön aikana jne. Silti olin 95% varma että testaan taas negan. Tämä oli neljäs kierto keskenmenon jälkeen.

En toivo mitään muuta niin paljon kuin että tämä raskaus menisi nyt loppuun asti ja saisimme vihdoin vauvan :Heartred Pahoittelut omanapaisuudesta, mutta oli pakko päästä jonnekin avautumaan :D

Paljon onnea plussasta ja toivottavasti tosiaan pysyy matkassa! :red-heart:
 
Minä testasin vielä tänään dpo14, uusi nega. Menkkoja ei kuulu, olisi pitänyt alkaa eilen, mutta ne ovat nyt jostain muusta syystä myöhässä.
 
Voi harmi omena! :sad001 oliko niin, että jos ne menkat nyt sit tulee, niin seuraavaksi suuntaatte yksityiselle kokeilemaan? Minä kovasti vielä toivon, että syystä tai toisesta siellä vaan ei vielä näy testissä mitään, mutta olisi silti tärpännyt :red-heart:
 
Huomenta. Tein eilen iltapäivällä haalean, mutta selvästi nähtävän plussan (dpo 10). Nyt aamulla digitaalinen vahvisti "raskaana 1-2". Olin aivan puulla päähän lyöty eilen, sillä selkeitä oireita ei juuri ollut selkäkipua lukuunottamatta. Tämän viikon aikana on ollut myös päänsärkyä muutamana päivänä, muutaman kerran vähän heikko olo ja pieniä vatsa/munasarja-tuntemuksia. Olen myös nukkunut aika huonosti, heräillyt monesti yön aikana jne. Silti olin 95% varma että testaan taas negan. Tämä oli neljäs kierto keskenmenon jälkeen.

En toivo mitään muuta niin paljon kuin että tämä raskaus menisi nyt loppuun asti ja saisimme vihdoin vauvan :Heartred Pahoittelut omanapaisuudesta, mutta oli pakko päästä jonnekin avautumaan :D
Ihanaa kuulla positiivisia uutisia! :) Paljon onnea, toivotaan että tämä tulee syliin asti!
 
Minä otin tänään vikan (=viidennen) letron. Jotain oireita on ollut, mutta en tiedä mitkä liittyy letroihin ja mitkä vaan sattuu olemaan nyt. Välillä hyvin lievää pahoinvointia, himot ollu koholla, ja nyt viime yönä piti rampata pissalla monta kertaa. Mut kaikenkaikkiaan ite kuvittelisin et noi olis jotain ihan muuta, eli käytännössä tulkitsisin että oireetonta on mulla ollut tämä eka letrokierto! Positiivinen yllätys :)

Meillä tähän letrojen lisäksi on sit inssi ja luget, nyt seuraavaksi jään niitä odottelemaan!
 
Voi harmi omena! :sad001 oliko niin, että jos ne menkat nyt sit tulee, niin seuraavaksi suuntaatte yksityiselle kokeilemaan? Minä kovasti vielä toivon, että syystä tai toisesta siellä vaan ei vielä näy testissä mitään, mutta olisi silti tärpännyt :red-heart:

Kyllä, yksityisellä voisi kokeilla kohdun limakalvoa vahvistavia pistoksia ja inseminaatioita vielä.

Omituista on nyt, että alavatsalla on "aivan hiljaista" eli ei mitään tuntemuksista, ei vihlontaa, ei tykytyksiä, ei menkkajomoja. Joten tuskin menkatkaan alkavat ihan huomenna. Ainoa toivo sittenkin raskaana olemiseen on siinä, että nuo apteekin tikut olisivat huonoja... Mutta en oikeasti usko.
 
Onko ompulla vielä kuukautiset hukassa?

Mulla tänään oikeen kunnolla oksettava olo. Eilen loppui letrojen otto, 5 päivää oli yhteensä. Onko teillä yleensä tullu sivuvaikutukset tabletteja syödessä, vai vasta tällee jälkikäteen? Ei mulla oikeen mitään muutakaan selitystä tähän ole kuin letrot, olen syönyt ihan samoja ruokia ku muu perhe eikä heillä ole oireita eli tukin mikän pilaantunu ruokakaan tms.
 
Onko ompulla vielä kuukautiset hukassa?

Mulla tänään oikeen kunnolla oksettava olo. Eilen loppui letrojen otto, 5 päivää oli yhteensä. Onko teillä yleensä tullu sivuvaikutukset tabletteja syödessä, vai vasta tällee jälkikäteen? Ei mulla oikeen mitään muutakaan selitystä tähän ole kuin letrot, olen syönyt ihan samoja ruokia ku muu perhe eikä heillä ole oireita eli tukin mikän pilaantunu ruokakaan tms.

Minullakin on oksettanut letrot, luulen että ne on syynä siihen, että minulla nykyään luteaalivaiheessa oksettaa. Tosin se on vain arvaus, mutta muistaakseni näin ei ole aiemmin ollut.

Menkkoja ei näy.
 
Minullakin on oksettanut letrot, luulen että ne on syynä siihen, että minulla nykyään luteaalivaiheessa oksettaa. Tosin se on vain arvaus, mutta muistaakseni näin ei ole aiemmin ollut.

Menkkoja ei näy.
Kiitos! Mä vähän vielä jännittelen ettei tää oo joku norovirus, sitä kai nyt liikkeellä, mut ei oo oikeen paikkoja mistä olisin saanu :Grimacing Face: eiköhän oo letrot vaan!

Ja okei, jännää!! :Eyes:
 
Tänään soittelin polille kun menkat on myöhässä. Ovulaatio + sain kyllä mutta uskon ettei sieltä mitään kuitenkaan irronnut. Raskaustesti on negatiivinen ja menkat myöhässä siis. Tämä viikko pitää vielä odotella sitten uusi yhteys jos ei ala. Uudessa kierrossa tarkistellaan kuinka follit kasvaa ja tarvisko jotain irottus lääkettä mahdollisesti. On tää semmonen työmaa kyllä kun pelkkä seksi vaan ei riitä :Grinning Face With Smiling Eyes::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::Smirking Face:
 
Mulla sellainen tilanne nyt että km jälkeen sain digiin pysyvän hymyn kp 19 (ensin vilkutti 6 päivää) ja samana iltana oli todennäköisesti ovis tuntemusten perusteella... Dpo 5-6 tunsin hetkellisesti siis maks minuutin sellaisen pistävän kivun kohdun seudulla ja päivää hyöhemmin hieman veristä vuotoa pyyhkiessä... En siis ole käyttänyt tässä kierrossa letroja mutta nyt on tosi odottavainen fiilis voisiko tää edellä mainittu olla kiinnittymisestä... Jos ei niin menkat olis määrää alkaa ensi viikolla ja sitten taas letrot käyttöön uudestaan..
 
Täällä oli tänään just inseminaatio! Eilen illalla oli plussa liuskatestissä, tänään aamulla anto digitaalinen pysyvän hymynaaman. Eli dpo-0 tai ainakin melkein :)

Mä tässä vähän hämilläni kattelen ohjeistusta, että kolmen viikon päästä siis pitää raportoida raskaustestin tulos! Mullahan ehtii alkaa menkat ennen sitä? Ilmottaudunko sit uuteen hoitokiertoon kuitenkin kun alkaa menkat, ja silti raportoin raskaustestin tulokset myöhemmin? :Eyes:
 
Täällä oli tänään just inseminaatio! Eilen illalla oli plussa liuskatestissä, tänään aamulla anto digitaalinen pysyvän hymynaaman. Eli dpo-0 tai ainakin melkein :)

Mä tässä vähän hämilläni kattelen ohjeistusta, että kolmen viikon päästä siis pitää raportoida raskaustestin tulos! Mullahan ehtii alkaa menkat ennen sitä? Ilmottaudunko sit uuteen hoitokiertoon kuitenkin kun alkaa menkat, ja silti raportoin raskaustestin tulokset myöhemmin? :Eyes:

Muistelin että vaihtoehdot on joko niin, että vastaat raskaustestin tulokseksi positiivinen, tai ilmoittaudut uuteen hoitoon kuukautisten alkaessa (täyttämällä ilmoittautumislomakkeen vaan uusiksi). Sielä on se negatiivinen raskaustesi vastausvaihtoehto, joka on vissiin sit ivf hoidoissa oleville. // muoks: jos muistan oikein että oot kans hus:lla, ja puhun siitä terveyskylän omapolusta.
 
Muistelin että vaihtoehdot on joko niin, että vastaat raskaustestin tulokseksi positiivinen, tai ilmoittaudut uuteen hoitoon kuukautisten alkaessa (täyttämällä ilmoittautumislomakkeen vaan uusiksi). Sielä on se negatiivinen raskaustesi vastausvaihtoehto, joka on vissiin sit ivf hoidoissa oleville. // muoks: jos muistan oikein että oot kans hus:lla, ja puhun siitä terveyskylän omapolusta.
Jepjep, oikein muistit :) kiitos!
 
Takaisin
Top