Moi kaikki! Ja erityisesti JenCa: meilläkin on kolme koiraa joista yksi cirneco :) Muut ovat podenco ja italiaano.
Meillä koirat on mun vastuulla, toki mies auttaa jos pyydän. Ja tietty koirien lenkitys siirtyy h-hetken kieppeillä miehen hommaksi. Jännää onkin, miten yhdistän tulevaisuudessa lenkityksen vaunujen kanssa. Kantoliina/reppu on vakavassa harkinnassa. Mulla koirat on vinttikoiria, joten kävellä saa kyllä niin paljon kuin jaksaa. Kotona ovat kyllä onneksi pääosin hyvin rauhallisia.
En ole huomannut koirien käytöksessä mitään outoa liittyen raskauteen. Saas nähdä, mitä tuumaavat sitten, kun on vauva talossa. Italiaano on aivan vauvahullu, kaksi muuta neutraaleja. Kai se italiaanokin rauhoittuu, kun vauva on siinä 24/7 eikä mikään vieraileva tähti? Ainakin siinä toivossa elän :)
Jännittää myös, miten huomiota jaksaa/pystyy antamaan koirille kun on vauva talossa. Koirat on mulle nyt kaikki kaikessa. Onneksi niitä on toisaalta kolme, niin ovat tottuneet saamaan jaettua huomiota jo nyt.
Ainiin ja Vickan: meillä toi podenco on rescue ja parempaa, herttaisempaa, hassumpaa, kultaisempaa koiraa saa etsiä! Täys kymppi! Kotiutumiseen toki meni aikaa n. puol vuotta-vuosi.