Meillä kaksi staffia, melkein 4v ja reilu 1v, uroksia molemmat. Rotutyypillisesti rakastavat kaikkia ihmisiä ja lapsia, ymmärtävät että lapsi on pieni ja menevät varovammin kohti, näin ainakin 3v -kummipoikamme kanssa. Nuorempi on alkanut makoilemaan mahan päällä mikä ei ihan ongelmatonta ole kun suht pienestä koostaan huolimatta painaa sen 20kg ja tulla lysähtää päälle.. Vanhempi nukkuu aina mun kyljessä kiinni, ottaa varmasti koville kun joutuu pian totutella nukkumaan muualla kuin meidän sängyssä.
Varsinaisia hösääjiä ovat ja innostuessaan pomppivat ja touhottavat, eivät onneksi hauku ollenkaan! Uskon ja toivon että kotona kaikki sujuu hyvin kun pieni saapuu, mutta stressaa myös ulkoilu noiden kahden ja vaunujen kanssa. Pojat tuppaa vetämään varsinkin nähdessään jotain kiinnostavaa ja niitähän kiinnostaa kaikki! Ihmiset, muut koirat, äänet ym. Luulen vanhemman suhtautuvan vauvaan hieman epäilevästi, tuskin välittää olla lähellä mutta nuorempi ei varmaan laske silmistään.
Varsinaisia hösääjiä ovat ja innostuessaan pomppivat ja touhottavat, eivät onneksi hauku ollenkaan! Uskon ja toivon että kotona kaikki sujuu hyvin kun pieni saapuu, mutta stressaa myös ulkoilu noiden kahden ja vaunujen kanssa. Pojat tuppaa vetämään varsinkin nähdessään jotain kiinnostavaa ja niitähän kiinnostaa kaikki! Ihmiset, muut koirat, äänet ym. Luulen vanhemman suhtautuvan vauvaan hieman epäilevästi, tuskin välittää olla lähellä mutta nuorempi ei varmaan laske silmistään.
Ikävämpi puoli koiranomistajille oli se, että kissa tuli joka päivä leikkipuistoonkin mukaan vahdiksi ja ajoi kaikki lähistölle sattuneet koirat pois..
Joten luulenpa, että tämä lapsi ei saa kissavahteja itselleen, vaan kolme sähläriä ympärilleen
Vauvan tavarat ovat lipastossa laatikoissa ja kaapissa.. Eivätkös nekin ole aina auki ja koluttu läpi..
Jompikumpi kissoista on siellä lähes aina nukkumassa. Se on niin karvanen, että näyttää harmaalle huovalle (päällinen kuitenkin keltainen)