Leipomis- ja kokkausketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haha, kyllä te teette makiaa pakkaseen :D Mulla ei mahtuisi kun pääasiassa täytän tota pakastinta ruoalla.. Pitäisköhän hommata arkku makealle ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä meen loppuviikosta vanhempien luo tekemään niidenkin pakkaseen vähän pullaa ja brownieita :D Ettei vaan tarviis ihan heti lopettaa leipomista!

Pullataikina tulilla. Iltaruuaksi ajattelin uunissa haudutettua ohrapuuroa ja mehukeittoa. Oiskohan tuolla pakkasessa joitain marjoja vielä...

AAAaaaa, miekki halluun tehhä pullaa!!! Nams. Pitäs vaa lisää glutfree jauhoi ostaa ja psylliumii ja ksantaania vai mikä se oli.. Ja hiiva puuttuu!!

Miten voikin joku niin yksinkertanen ruoka kun makaronilaatikko olla niiiin hyvää? En ees muista millon oisin viimeks syöny tai varsinkaan tehny makaronilaatikkoa, mutta pitää ehkä jatkossa tehä useemminkin kun se on niin helppoa ja hyvää :)

....mokkapalat on mun heikkous :eek: oikein paksulla kuorrutteella......... llllllläääääääähhhh...............

Mä ajattelin tehdä lauantaina mun babyshowereihin mokkapaloja, en oo ikinä (?!) aiemmin tehnyt ja luulen et voi olla myyntitykki :grin Meinasin kyl tehdä myös kakkua marjatäytteellä ja valkosuklaakuorrutteella ja ostin säkin vaalenpunaisia vaahtokarkkejakin. kunnon sokeriöverit siit akoille tulossa :p Ja jotn suolasta kans tehtävä, niin ajattelin et sellanen pestohyrrät ois jees, ja vähän fetajuustoo kans sisälle. Ja vierasmäärähän on huima 6 ihmistä, ehkä ne saa kaiken tuhottua niin mun ei tarvi uhrautua yksin :wink

ajattelin mokkapaloja tänään. En voi tehdä niitä, koska koko pellillinen vain katoaisi.

Sapuskaksi tänään tän talouden hittiruokaa eli suppilovahverorisottoa. Siihen on aina ainekset kaapissa eikä sen tekemisestä tarvitse neuvotella kenenkään kanssa.

Mä tein tänään kaalipataa. Namnam. :) Mies kyllä ilmotti samantien ettei kaalia syö. Ei haittaa, jää mulle enemmän!

Voisko joku tulla tekeen mulle kaalilaatikkoo? Mä en millään jaksais vääntää mutta nyt tekis hirveesti mieli!

Mä oon joutunut tehä nyt vähän "sinkkuruokia", kun mies on poissa viikot. Tällä viikolla oon tehnyt kana-caesar-salaattia, kasvissosekeittoa ja sitten kantarellirisottoa. On kyl vaikee tehä vaan yhelle ruokaa tai ainakin se vaatii vähän enemmän motivaatiota.

Mun oli aivan pakko ottaa pikkupikku maistiainen mokkapaloista varmistaakseni kuohkeuden ja maun :smiley-angelic006 Ja totesin että kehtaa ne huomenna töihin viedä:p

Takaisin