Miten voikin joku niin yksinkertanen ruoka kun makaronilaatikko olla niiiin hyvää? En ees muista millon oisin viimeks syöny tai varsinkaan tehny makaronilaatikkoa, mutta pitää ehkä jatkossa tehä useemminkin kun se on niin helppoa ja hyvää :)
Mä ajattelin tehdä lauantaina mun babyshowereihin mokkapaloja, en oo ikinä (?!) aiemmin tehnyt ja luulen et voi olla myyntitykki Meinasin kyl tehdä myös kakkua marjatäytteellä ja valkosuklaakuorrutteella ja ostin säkin vaalenpunaisia vaahtokarkkejakin. kunnon sokeriöverit siit akoille tulossa Ja jotn suolasta kans tehtävä, niin ajattelin et sellanen pestohyrrät ois jees, ja vähän fetajuustoo kans sisälle. Ja vierasmäärähän on huima 6 ihmistä, ehkä ne saa kaiken tuhottua niin mun ei tarvi uhrautua yksin
Mä ajattelin mokkapaloja tänään. En voi tehdä niitä, koska koko pellillinen vain katoaisi.
Sapuskaksi tänään tän talouden hittiruokaa eli suppilovahverorisottoa. Siihen on aina ainekset kaapissa eikä sen tekemisestä tarvitse neuvotella kenenkään kanssa.
Kaalilaatikkoa ja puolukkahilloa, nam. Mies vähän protestoi, mut päätin et raskaana oleva nainenhan syö mitä haluaa, kelpaa muille tai ei. No, kelpasi kuitenkin hyvin. :)
Mä oon joutunut tehä nyt vähän "sinkkuruokia", kun mies on poissa viikot. Tällä viikolla oon tehnyt kana-caesar-salaattia, kasvissosekeittoa ja sitten kantarellirisottoa. On kyl vaikee tehä vaan yhelle ruokaa tai ainakin se vaatii vähän enemmän motivaatiota.