Leipomis- ja kokkausketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ainiin leivoin muuten eilen geisha-kaurakeksejä ja ai että ne oli hyviä!! Siis ihan normaaleja kauralastuja joiden päälle heti paiston jälkeen pala geishaa sulamaan. Namm!

Täällä ei saisi käydä lukemassa kun tulee kaikenmaailman lisänälkää ym. Varsinkaan sokerien mittauspäivänä... :rolleyes:

Tein järkyttävän hyvää pannaria miehen toiveesta, mut hemmetti ku pitää tehä koko pellillinen kahdelle ja kukas suurimman osan sit syö? Se on huomenna hävinnyt ennen kuin mies pääsee töistä!

Näyttää niin hyvältä muruska! Miksei täällä ole sellaista kuolaus-arvionappia :P

Apua Muruska ! :p Aivan ihana kuva ! Nyt tekee saakelisti mieli pannaria ! :p Pakko kai se on itekki tänää tehä ku tuli ihan vesi kielelle ! :p Ja mamman mansikka hillooooo ! Nams :grin

Mullois kans tehtävälistalla korvapuustit ja sit ois mangojuustokakku ja lime-mansikkajuustokakku..korvapuustit täytyy tehä ens viikolla! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Kiitos vaan herkullisesta kuvasta suski! :p Ei ton jälkeen auta muu kun alkaa itsekin leipomispuuhiin, pakkaseen tietenkin! :smiley-angelic006

Narsk. Rapsrapsraps. Bling! Mumps.

(Ääninäyte kohta tapahtuvasta pakastimen oven aukeamisesta, raivokkaasta pakastimen mylläämisestä ja mikron kautta pullanhimoiseen kitaan tungetun ns. vierasvarapullan mystisestä katoamisesta. Äänen toistuvuuden määrä toistaiseksi arvoitus.)

Mä juuri osan noista laitoin pakkaseen..saas nähä kauan ne siellä pysyy näillä mun makeenhimoilla..tosin mun ei kyllä tarttis syyä ainuttakaan pullaa, kun siihen malliin olin nyt tota painoo lisää onnistunu keräämään (1kg/vko), tosin nyt mulla on taas lupa liikkua niin ehkä yks pulla ei haittaa :D

Mä teen seuraavaksi lihapullia pakkaseen kun ei noi leivonnaiset oikein oo mun juttu. Onpahan ruokaa sitten kun iskee vauvan kanssa nälkä. Mutta pikkupakastin rupee olemaan pikkuhiljaa täynnä.

ÄÄÄÄ mie halluun kans niitä fakin pullia tehä!!!!!!!!!!! Mut en saa yksin aikasekss tehä. Tuntuu työläältä alottaa.. :oops:

Pellillinen mehevää porkkanakakkua- oli kyllä törkeen hyvää, kuorrutteeksi kinuskikissan ohjeella philadelphia-appelsiinimehu-valkosuklaa..taivaallinen kuorrute!
jäi sitä ehkä viidesosa pakastettavaksi, lienee sieltäkin hupenee kun mies ne löytää..

Takaisin