Leikkimielistä arvailua :)

Tyttöfiilis ollut alusta asti. En osaa sanoa, että miksi. Juteltiin miehen kanssa alussa ja hän kysy, että kumpihan tulee. Vastasin, että "no tyttö" ihmetellen, että mitä sä hölmöjä kysyt. Ennen kun tajusin edes, että mulla oli vaan niin vahva fiilis siitä :) nyt sit kun enempi arvuutellut niin kumpikin tuntuu mahdolliselta, mutta tyttöfiilis edelleen. Pitääkin lukea lisää näitä teidän ja netin syövereiden keinoja arvuutella lisää :p
 
Mullakin kasvot ja rintakehä täynnä epäpuhtauksia ja muuta mukavaa ja hirveen karkinhimo. Ennen ei ole ikinä ollut. Ja on ollut sellai tyttöolo alusta asti jotenkin ni luulen kans että tyttö olisi meille tulossa :)
 
http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-2000001158627.html nää on hauskoja aina! Nyt noiden perusteella oiskin poika tulossa :D säärikarvat kasvaa, oikea rinta on kasvanut isommaksi, suolaista tekee mieli ja iho on kuiva :P pitää varmaan vielä syödä valkosipulia ja pissiä leivinjauheeseen, ettei tarvii odotella ensi viikon ultraa sukupuolen osalta! :wink
 
silloin kuin tämä laitettiin alulle, niin mies tokaisi et nyt on sellanen fiilis et tulee pelkkii tyttöi:grin teetätin yksityisellä NIPT tutkimuksen joka varmisti asian, että tyttöhän sieltä on tulossa:wink
 
Voiko nipt kokeen tehä yksityisellä?? paljonkohan mahtaa maksaa? :O
 
Mä veikkaan tyttöä. Mieskään ei osaa kuvitella poikaa ja me keskenämme käytetään tulokkaasta tytön nimeä, mutta jostain syystä mies sanoo uskovansa, että pieni kuitenkin on poika.

Lääkäri oli varma tyttöydestä, joten hyvin todennäköisesti meidän pieni on tosiaan tyttö. Täytyy varmaankin vielä vahvistaa syyskuulla. :joyful:
 
Me saatiin poika "diagnoosi". Vähän on sekavat tunteet mutta eiköhän tähänkin uutiseen vielä totu.
 
Mulla ollut kokoajan tyttö olo. Itselläni jo aiemmista raskauksista tyttö sekä poika ni jotenkin tää raskaus on ollut todella samanlainen oireineen, kuin viimeksi tyttöä odottaessani. Ultrassa saatiin aika vahva tyttö lupaus, mitään ulokkeita ei näkynyt ja vauva availi hyvin jalkojaan. Nyt sitten jännätään muuttuuko vielä pojaksi :)

Laitoin jo toiseen ketjuun kuvan, mut tällaisen kuvan sukupuolesta saatiin. Kummalta teidän mielestä näyttää?

 
Takaisin
Top