Leikkimielistä arvailua :)

Ensin ajattelin tyttöä, mutta olojen perusteella vois sittenkin olla poika!
 
Zeinika mulla on kans yks tuttu joka teki sen jonkun testin joka tehään pissasta ja tulos on sit sen perusteella tyttö tai poika, noh tulos oli sillä tyttö ja osti kans pinkit emmaljungat ja myöhemmin kun meni rakenneultraan niin todettiin että tulossa on poika.

eli siis teki tällaisen testin, näissä kuulemma valtaosa saa tulokseksi tyttö
http://www.raskauskeiju.fi/poika-vai-tytto-kotitesti-intelligender-gendermaker
 
Muokattu viimeksi:
:D ehkä tuon voi laittaa oman tyhmyyden ja/tai kärsimättömyyden piikkiin
 
Noi halvat sukupuolenennustustestit kuulemma mittaa pissan kalsiumpitoisuutta :) ja kun se on koholla näyttää tyttöä. Suomessa syödään niin paljon maitotuotteita et varmaan melkein kaikille näyttää tyttöä :D mut oishan tuo ihan pöljää kokeilla :))

Äiti sanoi eilen että pikkuveljestä oli ollut enempi pahoinvointia kuin minusta. No saapi nähä, nyt on meinaa jonkun verran enempi tullut oksennettua kuin viime raskaudessa. Esikko siis tyttö :D
 
Miten nää muuten menee? Minkälaisten oireiden/mahojen ym. pitäisi ennustaa poikaa ja minlä tyttöä?
 
Siis varmastikkaan ei pidä paikkansa mutta meillä on aina sanottu et poikamaha on semmonen kiinteen kimmosa ja semmonen öö vähän niinku tiukka et takaa päin ei välttämättä huomais ees et on raskaana ja sit tyttö maha on väh semmonen et se levii sivuillekkin :D ja sit oireista on sanottu että tyttö "vie" äidin kauneuden ja siks esim enemmän rasvottuis tukka ja finnejä yms :D meillä lähipiirissä nää kuiteski pitänyt usein paikkansa :)
 
Aijai, näillä ennusmerkeillä ekasta olis kyllä pitänyt tulla poika, siis mahaa ei nähnyt takaa ja iho, hiukset, kynnet ja kaikki oli elämänsä kunnossa. Tyttö tuli kuitenkin. Nyt on vähän paha vielä sanoa. Hiukset rasvoittuu, mutta johtuu varman siitä etten jaksa edes suihkuun mennä :D
 
Meillä kanssa aina puhuttu että poikamaha kasvaa eteen ja tyttömaha leviää sivuille. Lisäksi oon kuullut että pojista tulisi enemmän pahoinvointia ja tytöistä taas vähemmän. Mutta tuskin nää mitkään on ihan pitäviä ennusmerkkejä. :D
 
Mulla on ennestään tyttö ja poika ja raskaudet oli ihan samanlaiset. Tää raskaus eroaa aiemmista siten, että pahoinvointi on aivan jäätävää, muuten samanlainen kuin aiemmat
 
Netistä kaivettua

You're more likely to be carrying a boy if...

• Your baby's heartbeat is lower than 140 beats per minute

• you're carrying all out front

• you're carrying low

• you're blooming in pregnancy

• you didn't suffer from morning sickness in your first trimester

• your right breast is bigger than your left

• you look at yourself in the mirror for at least a minute and your pupils dilate

• you crave salty food or protein, such as cheese and meat

• your feet become cold more quickly than before you were pregnant

• you tie your wedding ring to some thread, hang it over your stomach and it moves in circles

• your skin becomes dry

• you combine your age at the time of conception with the number of the month you conceived and the resulting number is even

• your hair has become more full-bodied and shiny during pregnancy

• the hair on your legs has been growing faster during pregnancy

• you are more prone to headaches

• your pillow faces north when you sleep

• you're asked to show your hands and you present them palms down

• you lie on your left side when sleeping

• your urine is bright yellow

• you were the more aggressive partner during love-making when you conceived

• you eat a clove of garlic and the smell seeps out of your pores

• your previous child's first word was "dada".

You're more likely to be having a girl if...

• Your baby's heartbeat is faster than 140 beats per minute

• you're carrying all round

• you're carrying high

• you've missed the "blooming" period altogether

• you suffered morning sickness during your first twelve weeks

• your left breast is bigger than your right

• you look at yourself in the mirror for at least a minute, but your pupils don't dilate

• you crave sweet things, such as juice, fruit and sweets

• you tie your wedding ring to some thread, hang it over your stomach and it swings from side to side

• your skin is soft

• you are more moody than usual

• you're asked to show your hands and you present them palms up

• you were the less aggressive partner during love-making when you conceived

• you eat a clove of garlic, but you don't smell of it

• you combine your age at the time of conception with the number of the month you conceived and the resulting number is odd

• your hair has become thinner and dull during pregnancy

• you lie on your right side when sleeping

• your pillow faces south when you sleep

• your urine is dull yellow

• your previous child's first word was "mama".
 
Joo kyllä se nyt on ehkä poika tulossa tän perusteella :) Eilen huomasin suihkussa että toinen rinta oli isompi, mutten muista kumpi... *menee tarkistamaan*
 
Siis kaikki huuhaata Oon joskus kuullut myös et ensimmäisen lapsen sukupuolen saa tietää silleen et rutistaa sormilla sivuilta leukaa ja jos tulee vako keskelle niin saat tytön ja jos ei niin pojan :D Tai jos mahaan tulee navan alapuolelle viiva niin saat tytön ja jos se jatkuu navan yläpuolelta rintoihin niin poika.
Se millainen raskaus kullekkin tulee, riippuu ihan sinun itsesi geneettisestä taustasta ja on niin henk koht ettei noita vaan voi millään tietää etukäteen.
 
Mä veikkaan tyttöä. Olen arvannut jo kaksi aiempaa oikein, ensimmäinen oli tyttö ja toinen poika :)
 
Meille tuli eilen molemmille ultrassa tosi vahvasti sellainen olo, et poika se on! Heti kun päästiin ultrasta pihalle mies totesi, et selvä poika ja mun oli pakko myöntää, et samaa mieltä :D Jää nähtäväksi!
 
Mulla vaihtui muuten myös ultrassa mielikuva pojasta tyttöön, vaikkei tässä vaiheessa mitään vielä näykään siihen suuntaavaa.
 
Minun anoppini näki nt-ultra -kuvamme ja totesi, että aijaa poika. En mä vaan käsitä miten hän sen päätteli kun nuo ultrakuvat tuossa vaiheessa näyttää lähinnä aina samalta kaikilla. Nyt sitten aloin vähän epäilemään intuitiotani :mad:
 
Mulla esikoinen on alkanut puhumaan kuopukselle että äidin masusta tulee meille pikkusisko :) saas nähä millaset raivarit tulee jos pikkusiskolla onkin munat...
 
Takaisin
Top