Leikkimielistä arvailua :)

Sofi_86

Oman äänensä löytänyt
Tuleeko sieltä tyttö vai poika? Ja ihan leikkimielellä. Hauskaa sitten katsoa kuinka moni osu oikeaan. :)
 
Poika-olo vahvasti! En kyllä tiiä onko muita perusteluja aiheelle kun tää mun tunne ja toive.
 
Poika ois kiva :wink onko sen mahan muodolla jotain tekemistä kumpi tulee... Äitini pyytää aina näyttämää
 
Arvailen poikaa. :) Jostain syystä pienet pojat on minusta olleet jotenkin liikkiksiä. Ja toisaalta pojasta (ja autoista ja traktoreista ja koneista ja nostureista) on jo vähän kokemustakin.
 
Muokattu viimeksi:
Mä veikkaan tyttöä. Mieskään ei osaa kuvitella poikaa ja me keskenämme käytetään tulokkaasta tytön nimeä, mutta jostain syystä mies sanoo uskovansa, että pieni kuitenkin on poika.
 
Mä toivon tyttöä.
Tein huvikseni joku aiaka sitten "sooda testin" eli lusikallisen soodaa kupin pohjalle ja pissataan päälle. Jos kuohuu tulos on poika jos taas ei tapahdu mitään on tulos tyttö.
Sain tuloksesksi tyttö. Saman tein kuopuksestakin ja sillonkin tulos oli tyttö ja kuopus on poika, eli tää on huuhaa testejä parhaimmillaan :D
 
Minulla on ollut alusta asti tyttö olo :) Samaa sanoo mieheni. Sykekkin oli kotidopplerilla kuultuna jtn 165 luokkaa, johon äitini heti tokaisi, että tyttö. :D
 
Mulla ei oo mitään oloa, toisaalta toivon poikaa, koska olis ihana että olis tyttö ja poika, tyttö on jo olemassa ja pojalle olis nimiehdotuksia. Toisaalta, jos tulis tyttö, pääsis kaikki esikoisen ihanat mekot uudelleen käyttöön!
 
Odeca: yhden kaverin tuntema pariskunta teki tuon sooda testin ja se oli tyttö tulos ja se nainen uskoi siihen testiin 100% ja osti kaikki tarvikkeet pinkkiä ja maalasi lasten huoneen pinkiksi ja osti kalliit pinkit rattaat ja kaikki vaatteet ja lopulta hän synnytti pojan :hilarious::laughing001
 
Takaisin
Top