Noita Ghiblin animaatioelokuvia joo ehdottomasti!

Samoin Disney-animaatioleffat tulee varmasti pyörimään paljon - myös & erityisesti ne vanhat 2d-leffat, joiden parissa itse kasvoi lapsena.
Itsehän pienenä pelkäsin muumeja ja koin ne ahdistavaksi (heti eka jakso oli tosi ahdistava taikurin hattuineen, myöhemmin tuli vielä mörköä ja koko ajan tapahtui jotain pelottavaa

) niin jotenkin silleen ei-Suomalaisesti ei oo vahvaa nostalgiasidettä niihin, mutta lapsi voi itse sitten päättää tykkääkö.
Puolison kanssa molemmat ollaan myös videopeli-ihmisiä, joten kun lapsi on riittävän vanha niin saa kyllä eteensä myös niitä ihan vanhan ajan Nintendo-pelejä.

Toki järkevillä ruutuaikarajauksilla kuitenkin.
Itse oon lapsesta lähtien rakastanut lukemista, ja toivon että myös oma lapsi siitä tulisi nauttimaan, joten toiveissa on että luetaan hänelle paljon. Pikku Prinssi on ainoa selkeä kirja, joka on jo mielessä - pitää katsoa sit mitä lapsille on saatavilla jos/kun se tulee ajankohtaiseksi. Onkohan Puppe-kirjoja vielä nykyisin olemassa?

Ne oli huippuja pienenä!
Saa toki nähdä sit mitä käytännössä tapahtuu jos lapsi saadaan syliin asti, mutta tämmöisiä ajatuksia näin rv 5.