Lastenneuvola

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tykkään sellasist bodyist mis se haaraosa on takaa niin pitkä et se tulee eteen ja se etukappale sit lyhyempi, tosin meille noit on tullu vaa kaks. Mä en ite tykkää niist kirjekuorikaula-aukkobodyist, ku niis ne kaula-aukot on jotenki valtavia, ja sit ku on jäämäs pieneks ni se venyy entisestään.

Mäkin inhoon sitä, jos on liian suuri kaula-aukko. Meidän jäbä saa sillon raavittua omaa rintaansa koko ajan.

Noista bodeista... Tuolta Nosh:lta ku oon raaskinu ostaa pari bodya niin niis on kiva kun se takaosa tulee pitkälle ja on kaks riviä neppareita mistä saa valita kumpaan riviin pistää... ja kun ne bodyt on sellasia et ne menee kaks vaatekokoo kun on käärittävät hihansuut ja tosiaan ne neppari rivit :)

Me saatiin kans tollanen säädettävä body ihan alussa pojalle ja meni aikas kauan kestovaippojenkin kanssa. Oli tosi kätevä. En nyt muista merkkiä, mut ruotsalainen ja siinä luki Söpö:Heartred Voi haikeus :oops:

Meil on minkkis sama body, mut saatiin kokoa 80. Eipä oo vielä tullu käyttöön :D Meiän jätkä vetäsee käpälät sinne bodyn sisään solmuun, jos ne on liian isoja :/

Voi, että oltais mekin saatu isompi koko.. Saatiin siihen myös ne raidalliset housut missä on musta sydän ja sitten ne ihanat "lenkkitossusukat" :) Siis kaikki samaa merkkiä.. Joku älskid pälä :laughing021

Ai niis on jotain jatko-osiakin :D Ootas mä raahaudun tonne jätkän huoneeseen....Lundmyr of Sweden I will grow with you.

Juuri tuo Kultashiini!! :laughing021 Housuja pysty säätään, mut pituus jo meni kuitenkin ja sukat nyt on sukat. En ainakaan löytänyt niistä neppareita :think005

Älskid, lundmyr, ihan sama :D Mä en oo perehtyny noihin sen kummemmin. En ois varmaan muistanu koko bodya, jos en ois just viikonloppuna siivonnu pieniä vaatteita poijes.

Eli siis nyt jaksoin hakea sen laukun autosta ja kerron eilisen 6kk neuvolan kuulumiset :D

Mitat: (suluissa syntymämitat)

Paino: 9275g (3910g)
Pituus: 71cm (52cm)

Yösyötöt lopetetaan kokonaan kerrasta poikki, joka siis tehtiin jo viime yönä ja siirretään poika nukkumaan omaan sänkyyn kaikki unet pikkuhiljaa. Kiinteitä saa syöttää niinkun tähänkin asti eli niin paljon kun syö ja pitää ottaa myös kananmuna mukaan ruokiin jollain tapaa.
Poika vierasti aika lailla neuvolatätiä ja jotain opiskelijaa, joka oli sielä apuna tällä kertaa.
Saa istuttaa syöttötuolissa. Etuheijasteet oli jo kunnossa, mutta sivuheijasteet ei olleet ihan vielä.

Meiän neuvolas ei noit heijasteita edes katottu, mietin et johtuko siitä Tyynen vierastamisesta. Mun mielest esikost kuitenki ne katottii, mut sepä ei oikeestaa ees vierastanu, oli pikemminkin vieraskorea jo vastasyntyneestä saakka.

meille terkka sanoi et ensin sitä kananmunaa voi kokeilla ihan iholle ja katsoa tuleeko oireita.ja sit pikkuhiljaa katsella ruokia joissa kananmuna on esim. sidosaineena...

Meille taas sanottii, et keitettyä kananmunaa ihan soseena. Oisko se määrä ollu teelusikallinen, vai ruokalusikallinen ? En mie muista :D

Ainii kananmuna. Meille ei siitä kyllä mitää puhuttu, mutta taidampa aamusella keitellä meille tipun kikkeleitä :laughing002

Takaisin