Meillä oli eilen 2kk neuvola, mitat 5,340 kg ja 58,5cm. Olen ollut huolissani, kun tuo poika on mielestäni tosi laiha luikku. Neuvolantädin mukaan ei mitään syytä huoleen ja painoa oli tullut pituuteen nähden jopa enemmän kuin aiemmin. Osittaisimetyksellä siis mennään meillä. Rotarokote otettiin ja meille ainakin täti katsoi tarkkaan, että tuo seuraava neuvola-aika tulee kuukauden päähän ekasta rokotteesta! Kyllä minäkin antaisin palautetta tuosta liian lyhyestä välistä!
Me saatiin erityismaininta vuorovaikutuksesta :) Neuvolantädin mukaan poika seurustelee meidän kanssa vastavuoroisesti, haki meidän katseita ja hymyili nimenomaan meille. Kuulemma 3kk neuvolassa tätä vasta odotetaan :) Ja minä kun jossain vaiheessa googlalin kaikennäköistä alkaen vauvan masennuksesta ja vuorovaikutusongelmista... Olin huolissani, kun tuo ei juuri itke! Meillä on kolmen minuutin koliikki eli kolme minuuttia itkua kolmena päivänä viikossa :) Leluun tarttuminen on kuulemma refleksiä, mutta niinhän se tietoinen hymyilykin oli lääkärin mielestä viime neuvolassa...