Lasten ikäerot

Meillä on poika la ollessa 5vuotta ja 2kuukautta. Mun mielestä hyvä ikäero, kaveri on varmasti tosi innoissaan. Hänellä on ollut vauvakuume jo pidempään ja jutellut kovasti vauvoista...
 
Meillä tuleekin nyt isoin ikäero ikinä, nelosen ja viitosen välille tulee 1v11kk. Muiden välissä on 1v8kk, 1v5kk ja 1v5kk. Tällä viitosella tulee ikäeroa esikoiseen 6v5kk, kakkoseen 4v9kk ja kolmoseen 3v4kk. Jos vauva syntyisi heinäkuussa, esikoinen aloittaisi vasta eskarin seuraavassa kuussa:D
 
Meijän poika nyt 8kk eli ikäeroa olis 1v4kk. Vähän jo hirvittää pieni ikäero,mutta mennään nyt samoilla silmillä tulevakin aika :)
 
Meijän poika nyt 8kk eli ikäeroa olis 1v4kk. Vähän jo hirvittää pieni ikäero,mutta mennään nyt samoilla silmillä tulevakin aika :)
Kivaa, et täällä on muitakin, joilla pieni ikäero. :) Meidän neiti on nyt 9kk ja 12pv. :)
 
Meillä poika on nyt 1v 2kk eli ikäeroa tulee olemaan 1v 10kk. Pienehköllä ikäerolla toivottiinkin lapsia, mutta kyllähän se vähän hirvittää, miten sitä selviytyy.. :)
 
Täältä saadaan sitten paljon vertaistukea, kun on useampi jolle tulossa vauva pienellä ikäerolla :greet025 Meillä on esikoinen ollut helppo lapsi. Mietityttää jo, että alkaako sitten kovakin 2v. uhma sopivasti vauvan synnyttyä :wink
 
Meillä ikäeroa tulee 3 vuotta. Lupa annettiin vauvalle tulla jo tytön ollessa 6kk ja pientä ikäeroa suunniteltiin. Aina kaikki ei suunnitelmien mukaan mene ja nyt tämän ihanan kamalan uhman myötä olen ihan tyytyväinen tulevaan ikäeroon [emoji28]
 
Meillä tyttö 12/09 sekä poika 11/15 ja nyt la 7/17 pienimmän ja uuden tulokkaan ikäero siis n.1v8kk
 
Meillä ikäeroa tulee 3 vuotta. Lupa annettiin vauvalle tulla jo tytön ollessa 6kk ja pientä ikäeroa suunniteltiin. Aina kaikki ei suunnitelmien mukaan mene ja nyt tämän ihanan kamalan uhman myötä olen ihan tyytyväinen tulevaan ikäeroon [emoji28]


Täällä sama, että ikää ois tullu tokan raskauden jälkeen pari vuotta ikäeroa ja kolmannessa ois tullu 2,5v, mutta sinällään "onni", että tulee (jos tulee) isompi ikäero nyt neljännellä kerralla. Oli kesällä ja syksyllä nimittäin aika uhma.
 
Verde, no niinpä olis. Harmi kun nyt en uskalla kertoa vasta kun rv12 jälkeen asiasta. Meidänkin poika sanoi pari päivää sen jälkeen kun olin plussannut yhtäkkiä ruokapöydässä katsoi mun mahaa ja sano "nyt se pikkuveli on masussa" Mul meni kylmät väreet, en osannut sanoa mitään..


Aika creepyä ja samalla ihanaa!! Sun pojalla on joku korkeampi tietoisuuden aste :)
 
Hyh, menee ohi aiheen mut pakko kertoo, ku yks tuttu teki itsemurhan viime kesänä. Veljentyttö katseli kuvaa missä se oli ja kysy, et kuka se on. Vastauksen saatuaan: "Se on *", tyttö katso sit suoraan kohti ja sano ponnekkaasti "OLI". Huh.
 
Lapsilla tuntuu olevan yliluonnollisia aisteja.
Ite haaveilin reippaasti alle 2 vuojen ikäeroa mutta näin ei luoja suonu. Kaikki jos menee hyvin niin lapsille tuli ikäeroa 2v2kk.

Perhanan hormoonit! Rupesin itkee kun en saa lapsille ikäeroa alle 2v.:sad010:smiley-ashamed005
 
Hyi kamala jos meille tulis alle 2v ikäerolla!! Nyt jo mene ihan hermo kun ipana kohta 2v 1kk ja ihan kaamee uhma ja takertuja muhun! Muutenkin kun suhde miehen kanssa ollut vähän ailahtelevaa niin kiva nyt kun alkanut tasottumaan niin tehdä vasta toinen :)
 
Takaisin
Top