Laskettuaika Tammikuussa

Kiva, ku tuli muitaki vastauksia tohon huvipuisto asiaan. Lintsin ohjeessa oli, että Ukko ja se uus laite Kingi on kielletty raskaana oleville ja muissa oli pelkkä ei suositella. Ehkä jätän nuo kaksi laitetta ainakin pois.

Pessimisti ei pety: pahoittelut sinulle! :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pessimisti ei pety: Olen pahoillani, voimia ja jaksamista ja toivottavasti tulevaisuudessa käy paremmin!

Ja tuohon huvipuistoasiaan piti sen verran kommentoida, että mä aion kyllä mennä laitteisiin heilumaan tänäkin kesänä :) Huvipuistossä käynti on nimittäin yks esikoisen kesän kohokohtia ja haluan mennä kyllä yhdessä laitteisiin tänäkin vuonna. Onneks on ukko, veli ja veljen tyttöystävä matkassa, ni ne voi mennä niihin kaikista suurimpiin laitteisiin pojan kanssa.

Palailen hiljalleen rauhaskuumeesta aivan kauhea tauti.

Sympatiat on Pessimisti ei pety puolella ja olen todella pahoillani keskenmenon vuoksi!

Oli tullut paljon uusia plussanneita ja ihania ultra kuulumisia!Onnea kaikille hyvistä ihanista uutisista!

Uutena plussanneena mukaan :) ja ekaa kertaa ylipäätään forumille kirjoittelen eli uusi kokemus tämäkin ( vaikka ehdinkin tuonne uä-nla sivulle jo kirjoittaa :D).

Eli rv nyt 8+5, eka neuvola käyty ja kunnallisen puolen UÄ huomenna. Aikaisemmastaan kohta 7v poika ja km nyt helmikuussa, joten kokemusta vähän kaikenlaisesta tällä saralla, puhumattakaan siitä että itsellä terkkarin koulutuskin :) Nyt siis pian uusi raskaus km jälkeen ja yksityisellä käytiin jo UÄ kauhukuvien vähentämiseksi, silloin rv 6+6 ja kaikki ok, toivottavasti huomennakin... Tästä raskaudesta ei ole uskaltanut vielä iloita saati mitään suunnitella, odottaa vain uä tulosta ja toivoo että tällä kertaa kaikki ok (edellinen km todettiin juuri rv 8+3 ultrassa..) Kenellekään ei oikein uskalla raskaudesta kertoa, vain lähimmille on kerrottu koska joka tapauksessa on hyvä että on muutama ihminen kenen kanssa keskustella meni hyvin tai ei! . Ehkä en kerrokaan ennenkuin alkaa näkyä :D

JA tuo huvipuisto-keskustelu; esikoisen kanssa käytiin Linnanmäellä viime viikolla lomalla ja en tällä kokemuksella uskaltanut mihinkään mennä ihan varmuuden vuoksi, Tosin ei nyt tehnyt tiukkaakaan tällä kertaa kun koko ajan vähän huono olo ja heikottaa :D Lukee niissä laitteissakin näköjään ettei suositella, Tosin jos olisi jaksavampi olo niin varmasti kävisin kuntosalilla kuten ennekin yms. koska ensimmäinen raskaus oli niin hankala että jos ei sillä kärsimyksellä tullut keskenmenoa, niin tuskin kevyemmällä treenilläkään :)

Kaikille ihanaa kesää ja odotusta, toivottavasti menisi kaikille raskausaika onnellisesti <3 :D kiva seurata täältä kuulumisia!!

Minä liityn nyt myös tänne tammivauvojen joukkon! Oon pian 26 vuotias ja ensimmäistä lasta odottelen :) Tänään oli ensimmäinen neuvola ja viikkoja on tällä hetkellä 9+3. Laskettu aika 9.1.15. Päästiin myös vilkaisemaan ultralla ja juuri oikean kokoinen pieni siellä oli, sydän sykki ja kovasti se siellä liikkui :) Nyt vaan sitten toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Tervetuloa uusille! Mitäs teille mamit kuuluu? Mulla oli tänään taas energiapäivä ja jaksamista riitti. Syömiset oon ottanu nyt tarkempaan syyniin ja yritän pitää tän painonnousun vielä toistaseks kurissa.. Salillekin jaksoin viikon tauon jälkeen ja huippuhyvä olohan siitä taas tuli. Voi kun tää väsymys alkais vähitellen väistyä ja tulis se energinen olo takas. Huomenna alkaa viikko 9 jei. Ja ens viikolla eka neuvola.
Onko muilla vielä kovaa väsymystä?

Tääl alkaa v8 huomenna :) ja mäkin pääsin ma pitkästä aikaa salille, toki on uus ohjelma joka kans motivoi. Oireita ei oo vieläkää muuta ku kipeet ja jättimäiset tissit ja ehkä jtn pientä väsymystä. Kylmä/kuuma vaihtelut on hävinny ja tästä ruokahalusta nyt ei ota oikeen selvää:D meillä oli tänää eka neuvola ja se meni niinkun ajateltiinkin. Eli höpistiin vaan kaikesta raskauden tiimoilta. Ei vieläkään mitään konkreettista siitä että tuolla oikeesti olis jotain :D eka ultra vasta rv 12, eli n. kk päästä vasta :(

:rolleyes:neuvolassa perjantaina käyty.. sen mukaan LA ois 12.1. edelleen mikään lämmin ruoka ei pysy sisällä.. oon 3vkossa laihtunut 4.7kg.. :/ ultra aikaa odotellessa, näkis että "nasulla" on kaikki hyvin <3

surusilmä: huh :( kuulostaa hurjalta.

Ite mietin just tänään et kumpi ois pahempi, tää väsymys joka vie johonkin syvään kuiluun että on pakko vaan nukkua ja syödä eikä jaksais ees kävellä=paino nousee
Vai se ry oksentais ja paino laskis.. En tiiä, varmaan molempi pahempi. Mut jaksan uskoa että päälle kuukauden ku viel jaksaa kitkuttaa nukkuvanrukouksena zombina ni sit alkaa helpottaa :D

Vissy, tuo ihana juoma <3 Tosin pitää vähän rajottaa että ei ihan turpoamaan pääse :p

Mä niin haluisin jo kertoa kaikille, mutta mies ei halua ennen ultraa (joka on 23.6) sanoa vielä kellekään. Pelkää niin paljon keskenmenoa. Itellä on ruvennu jo vähän helpottaan kaikki olot (paitsi jos ateriaväli venyy liian pitkäksi plus tissit turpoo turpoomistaan ja on kipeet) mutta jotenkin tuntuu että kaikki on hyvin. Mutta ehkä kuuntelen miestä ja pidetään vielä salassa. Ellei juhannuksena joku tajua ni sit on ehkä pakko..

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mulla on väsymys nyt pahempana ku ennen, ja tajuton turvotus... haukottelen aamusta iltaan ja pelkään et leuat menee moisesta sijoiltaan :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Sen unohin kyllä sanoa edellisessä viestissä että väsymys on kaamea täälläkin. Siihen on jotenkin jo tottunu kun aina silmäluomet painaa ja haukotuttaa. Mutta oishan siitä kiva päästä jo eroon. Tänään oli pakko raahata ittesä lenkille. Ei ois tullu mitään jos kaveri ei ois ollu koiriensa kanssa mukana.

Täälä kanssa uutena tullaan mukaan. Ensimmäinen lapsi tulossa, ja vahinkoraskaus.
La olisi näiden laskujen mukaan 11.1.2015 :) Ensimäminen neuvola ensiviikon tiistaina ja ultraan saatiin aika 1.7
Vähän jänskättää, kun kaikki on uutta ja ihmeellistä.
Väsymys on ollut jo tässä herken aika ihan järjetöntä, helposti nukkuu 12h yöunien jälkeen vielä päikkäritkin.

Heissan kaikki tammikuun odottajat! Täältä minäkin uskaltauduin nyt ilmoittautua tähän keskusteluun, aikaisemmin vain lukenut näitä teidän keskusteluja :) minulla olisi nyt menossa 10+3 rv ja olen käynyt jo neuvolassa 26.5. Ja ensimmäinen ultra on varattu 26.6.14. Jännittää tuo ultra kun ei oikein vatsa kipuja tällä hetkellä ole yhtään ollut. Ensimmäisillä viikoilla oli enemmän oireita, mutta nyt oikeastaan vaan joskus rinnat arat, varsinkin aamulla ja väsymystä ollut. Tämä on minun ensimmäinen raskauteni ja olen 22 vuotias. Olemme yrittäneet mieheni kanssa 3 vuotta tehdä lasta ja nyt vasta tärppäsi :) laskettu aika oli mielestäni 3.1.15 tai oliko se nyt 4.1.15 ;) vuotoja ei raskauden aikana ole ollut, mutta raskaus epäilyni tuli siitä, kun menkkojen piti alkaa ja luulinkin, että alkoi kun tuli kirkkaan väristä veren vuotoa yhden illan aikana vähän, mutta seuraavana päivänä ja siitä päivästä lähtien ei mitään veren vuotoa tullut ja tein raskaustestin jopa kaksi kertaa joka näytti kahta vahvaa viivaa! :)

Odotan innoillani ensimmäistä ultraa ja sitä kun nään sen olevan elossa ja liikkuvan :) onkos täällä muita 10 viikolla raskaana olevia naisia? :) millaisia oireita teillä on ollut?

Tervetuloa uusille :)

Kyfi1833730
Mä oon (menkkojen mukaan) 10+1 :)
Oon ite kanssa miettinyt tuota, kun vatsakivut ja nippailut on loppunut että onko kaikki varmasti hyvin. Mulla on kuitenkin hyvä fiilis kaikesta, eli odotan myös hirveästi ultraa (23.6) että näen kaiken kuitenkin olevan kunnossa. Ensimmäinen myös meille :)
Mulla myös enää väsymystä jäljellä ja rintojen arkuutta (niinkuin viime viesteissä kirjottelinkin :))
Minä jaksan vieläkin ihmetellä, kun meillä nappasi heti ensimmäisellä yrityksellä kun pillerit lopetin, ja jotkut joutuvat niinkin kauan odottelemaan kuin sinä. Mutta ollaan iloisia, että kaikki ollaan tänne asti päästy! :)

oli pakko eilen ottaa koti doppleri esiin.. ja jos oikein osasin etsiä ;) ettei ollut mun syke tuolta häpyluun alta, niin sitten se oli nasun syke :D

Takaisin