Laskettuaika Tammikuussa

Mä ehdin jo ihmettelemään et tässäkö nää oireet oli.. Noh, nyt se kahviällötys tuli. Aikasemmissaki raskauksissa tullu semmonen yks kuppi riittää olo. Normaalisti menee kuitenki se 3-5 kuppiä päivässä. Ja nyt mulla on alkanu muutenki sellanen pahemmanlaatunen ällötys. Vähän väliä yököttää eikä tee mieli syödä mitään. Sit ku syö ni tosi nopee tulee täyteen. Ja monet jutut mitä normaalisti rakastan esim kookosöljy, raejuusto, maitorahka on alkanu ällöttää pahasti :/ ostin eilen luonnonjugurttia ja aattelin yrittää sitä hunajan kanssa..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Huoh. Kauhea pesänrakennus vietti on alkanut. Tekisi mieli ostella vaatteita ja järjestellä asuntoa. Nyt vain näyttää siltä, että isäkin on mukana tässä, niin en tiedä asunko tässä nykyisessä asunnossa vai muutammeko yhdessä asumaan. Mitään en siis oikeastaan viitsisi vielä tehdä. Ja toki nyt on niin aikaistakin moiselle :D

Liityin tänne foorumiin kun olen jo muutaman päivän lukenut näitä.. Plussannut pari viikkoa sitten ja LA laskurin mukaan 25.1.2015, vielä ei olla monellekkaan kerrottu, vaikea pitää salassa näin isoa asiaa mutta parempi vasta sitten kun tietää itse että kaikki on varmasti kunnossa<3

Osaako kukaan kertoa miten tuo raskausviikko mun tapauksessa lasketaan, kun ovis ollu vasta noin kolme viikkoa menkkojen jälkeen. Tikulla löydettiin se kp21/35. Raskaushan lasketaan siis alkavaksi viimeisten kuukautisten ekasta vuotopäivästä mutta kun hedelmöittyminen on kuitenkin tapahtunut noin viikko myöhemmin kuin mitä nämä laskurit laskee niin en oikein tiedä enää millä viikolla sitä sitten oikeasti mennään tuon alkion kasvamisen suhteen?? Ja se vielä että jos yritän vau.fin laskurilla tätä laskea hedelmöittys ajankohdasta ja laskuri kysyy edelliset kuukautiset ja kierron pituuden ja antaa tällöin vastaukseksi 7+jotain ja sehän ei millään pidä paikkansa. Vaikeaa selittää tätä:D

Kokeile tällä laskurilla: http://www.laskurini.fi/terveys/raskauslaskuri

Mulla vähän sama ongelma noiden kiertojen kanssa ja vau laskuri sanoo että olisin jo viikolla 8. ja tuo toinen sanoo että viikolla 6. :) parin viikon päästä on onneksi ultra ja eka neuvola niin jospa ne kertois mulle mikä viikko on menossa :)

Mulla oli selvä ovisplussa kp11 ja raskauslaskurin mukaan ovis olis kp14. Varhaisultrassa kuitenkin heitti vaan tuosta raskauslaskurista yhellä päivällä eteenpäin laskettu aika. Saas nähä miten viel muuttuu en kyl usko, pysyy varmaan aika paljon samoissa lukemissa

Päädyin jännittelemään tänne, huomenna olis ar-ultra! Iiiik! :)
Oli pakko varata kun tahtoi mennä niin stressaamisen puolelle koko homma ja neuvolatätikin kehoitti, sanoi että käy ihmeessä jos noin paljon huolestuttaa mutta sanoi myös tiukasti että sen jälkeen mun pitää lopettaa murehtiminen ja alkaa nauttia raskaudesta :) kumpa vaan kaikki olis pienellä hyvin!!

Kokeilin noita laskureita mitä ootte laittanu tänne tänää, muutamalla päivällä heittää myös, mutta ultrassahan se selviää oikea LA :)

MarinaMelina: Huomasin kanssa että on sama päivä lasketulle ajalle :)

Ultrassa ei muuten vaihdeta laskettua päivää, ellei se heitä yli viittä päivää (tai jotai ton suuntasta)..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Joo mäkin luin jostain neljän päivän toleranssista. Itse odotan senkin takia ultraa, kun viimesimmät menkat tuli viikkoa aikasemmin mitä yleensä ni voipi olla mahollista että laskettuaika muuttuu viikkoa myöhemmäksi. Riippuen kyllä taas ovulaatiosta että tuliko sekin viikkoa aikasemmin vai pitikö oman paikkansa. Tiiä näitä aina :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Cissi84: Pakko huudella vielä väliin... Riippuu ultraajasta.. mulla siirty vaikka oli 4 päivää väliä.

Mut onnea teille kaikille ja mukavaa odotusta!! :flower

Se jäätävä turvotus on hävinny! Ja nyt mä näytän taas ihan ku en oiskaan raskaana ja vaatteet mahtuu päälle. Huh. Toivottavasti tää ei enteile mitään pahaa. Muut oireet on kyllä päällä edelleen. Väsymys, tissien kipu ja ne on muuten kasvanu ainaki yhellä koolla :O , hajuherkkyys ja yökötys ovat ystävinäin ;) Torstaina ultraan. Menispä aika nopeemmin.

Te ketkä ootte ollu tänään ultrassa: uutisia odotellaan :P

Minulla kahden viime menkkojen välissä oli vain 2vko. Siksi la vielä hiukan epäselvä. Varasimme ajan rv8 jotta voi olla myös paria viikkoa enemmän. Tuolloin tarkistamme eka neuvolassa ultralla mitkä viikot, jotta rv12 ultrat yms saadaan oikeille ajoituksille :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Ultrassa kaikki ok. Oikeassa paikassa, sydän pumppas ja mittaa oli 7,2mm :Heartbigred Arvelinkin, ettei ne menkoista lasketut viikot pidä paikkaansa kun kierto on niin pitkä ja epäsäännöllinen. 7+1 onkin nyt 6+3 ja LA vaihettiin 23.1. Yks etappi takana ja olo heti vähän helpottuneempi :)

Opemami, mullakin on torstaina eka ultra! :) (Ihan täysin turha ultra kyllä, mutta minulle tietty mieluinen :rolleyes:. Pääsin siis kunnalliselle, kun meidän terkkari epäili mun valemenkkoja, eli paria tippaa ruskeeta vuotoa aikaiseksi keskenmenoksi ?!?! ja halusi tarkistaa. Itelle ei kyllä oo epäilystäkään näistä oireista etteikö tässä raskaana oltais, mutta onhan se hyvä tietää, että onko siellä elämää ja kaikki hyvin :). Ja vaikka olisi kuinka varhainen, niin epäilen myös, että keskenmenosta ei selviäis parilla tipalla.. mut en laittanu vastaan :grin)

Takaisin