Laskettuaika Tammikuussa

Vappu: ihanaa kuulla, että kaikki hyvin.. :) mulla aika vasta myöhään iltapäivällä, joten vielä ei ole kerrottavaa, toivottavasti kaikki hyvin myös meillä.. omien laskujeni mukaan nyt olis 6+5 joten lohduttavaa että sydämen sykkeen voi löytää näinkin ajoissa.. :)

Huutelen vieläkin :p TiiaMaria_00: oon esikoisesta käyny varhaisultrassa rv 6+2 ja silloinkin jo näkyi syke. Nyt kävin
rv 6+6

kiva kun huutelet :) parin tunnin päästä olis aika, saas nähä.. nyt alkaa jo aikalailla jännittää..eikä helpota yhtään tämä aika kova päänsärky joka on tänään ollu :/ ja pelkään niin ettei kaikki oo hyvin.. ;( huh..

Meillä pitäs olla suht varmasti joko 7+0 tai 7+1 se ultra ni uskon et sydämen syke pitäs näkyy.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Heippa kaikille,

Ilmoittaudun minäkin tammikuun odottajiin, kun olen keskustelua käynyt muutamana päivänä jo vilkuilemassa. LA olisi laskurin mukaan 26.1. ja kysessää 5. lapsi. Aikaisemmat syntyneet -95, -98, -03 ja -10. Onkohan tammikuun odottajissa muita "vanhempia" odottajia? Itse olen 40v.

Raskaus tuntuu menevän samoja ratoja kuin edellinenkin eli tosi paha olo jo nyt. Onneksi löysin lääkekaapista Seaband-rannekkeet, jotka ainakin mielestäni vähentävät pahaa oloa. En tiedä toimiiko akupunktio-rannekkeet oikeasti vai onko ihan vaan psykologinen juttu. Pää-asia, että olo on edes hiukan parempi kuin ilman niitä.

Hei MinniV ja muutkin Tammikuun odottajat!

Laskuri näyttää 29.1 ja meille tämä olisi kolmas lapsi. Olen 42 v ja aika shokissa eikä voi puhua tietenkään kun ollaan ihan alkumetreillä tässä...

Väsymys on ollut kuten aiemminkin kova ja vessassa saa juosta yhtenään. Ruoka-annokset ovat pienentyneet ja rintoja aristaa siinäpä ne oireet.

Kiitos MinniV kun kyselit vanhempia odottajia en olisi ehkä vielä uskaltanut muuten kirjoittaa:cool:

Johan helpotti:wink

Hyviä uutisia ultrasta!
Sydän löi, pikku ihme oli siellä missä pitikin ja koko 6mm vastas viikkoja, 6+5 siis menossa! Kyllä jotenkin niin helpotti! Ihana gynekologi ja jotenkin sen rauhallisuus antoi mulle uskoa siihen että kaikki menee hyvin!
Sanoi että kaikki on täysin normaalisti just niinku alkuraskaudessa kuuluukin olla :) nyt mä lunastan lupauksen jonka annoin neuvolatädille: lopetan järjettömän huolehtimisen ja alan nauttimaan raskaana olemisesta!
Toivotaan että tarrasukat on pienellä jalassa <3

Ultra-aika saapui vihdoin! 25.6. Mutta yritetään saada viikkoa aikasemmaksi, kun mies tekee reissuhommia eikä välttämättä ole tuolloin kotona. Mutta jos ei onnistu niin sitten laitetaan tuo keskiviikko onnistumaan :)

Ei malta odottaaa! :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Kuinka kauan teillä on kestänyt saada aikoja neuvolan kautta varhaisultraan ? Itse jo mietin, että laitettiinko sitä lähetettä oikeasti vai mitä ihmettä, kun kestää ja kestää :(

Vivcus: Kiva huomata etten ole täällä ainut yli nelikymppinen. Meilläkin on täällä hyvin absurdit tuntemukset. Tämä pikkuinen tuli aikamoisena yllätyksenä ja vieläkin sulatellaan uutista. Neuvolaan en ole vielä edes soittanut, kun puhelinaika vain tunnin päivässä ja jotenkin se vaan menee aina ohi. Josko tänään muistais?

Jenni
Mulle sanottiin (siis tästä tavallisesta ultrasta) että viikon sisällä pitäis tulla, mutta jos menee kahteen viikkoon niin pitää soittaa neuvolaan takasin. Oisko teilläkin sama juttu?

Hei
Täällä ilmoittautuu kans yks tammikuun odottaja. LA 21.1 kyseessä ois kolmas, edelliset syntyneet 09/09 ja 10/13. Eka neuvola 9.5 ja eka ultra ois 17.5. Huomenna tulis viikkoja täyteen 7. Pikkasen painaa huoli siitä et jos tää menee kesken, keskenmenoja on taustalla 3 kaikki vuodelta 2011. No pitäis vaa osata ottaa rennosti ja olla murehtimatta.

Oireita kauhea väsymys ja ruoka ei tahdo maistua muita oireita ei oikein olekaan.

Täällä 6+6 menossa ja esikoisen laskettu aika on 21.1. Ensimmäinen neuvolakänti ensi viikolla. Oireina ainoastaan rintojen arkuus joka nyt muuten jo helpottaa ja kaikki vähänkin vanhentunut ruoka ällöttää. Myös hajut haistan tuhatkertaisina. Vauvaa on tehty kaksi vuotta eli toivottavasti pysyykin sisällä :) Varhaisultrakin piti varata kun kaikki on niin uutta ja ihmeellistä. Varhaisultra ensi viikolla.

Tänään on ollu ihan huono päivä. Väsyttää niin paljon et itkettää vaan. Koko päivän koomaillu sohvalla, tuolilla, sängyllä, hiekkiksen reunalla. Ruuanlaitto ja tiskikoneen tyhjennys tuntuu ylitsepääsemättömältä. Ja mikään muu ei mee alas ku rasvanen ruoka ja suklaa :/ huoh. En oikeesti enää tunne itteeni.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kylläpä uusia tulee, tervetuloa! :)

Opemami
Mullakin oottais astianpesukone ja pyykkikone tyhjentäjää. Mutta 8h töissä olleena ja eestakasin keittiön ja noutsikan välissä juosseena ei nyt oikein jaksais. Mulla on alaselkäkin vihotellut tosta oikeelta puolelta perjantaista asti :(

Heh, tänään oli kyllä outo päivä. Kaamee olo koko päivän ja hirvee väsy eikä mikään ruoka menny alas. Sit keksin sen, mitä mun kroppa kaipas: kebabia ja raneja lähipizzeriasta :grin Söin sitten sellasta terveysruokaa (+kaks palaa valkosuklaata), mutta autto ja pääsin takas tähän maailmaan. Äsken selvisin jopa maastojuoksulenkistä koiran kanssa. Käsittämätöntä! Ei oo meinaan mitään vakioruokaa ja jos sellasta syön niin ei kyllä juur lenkit maistu. Mut nyt on hyvä olla. Ehkä se opemami siitä :) toivottavasti väsy väistyy itse kullakin!

Mulla ollut tänään energiapäivä. Käytiin poitsun kanssa kaupassa ja leivoin feta-kasvispiirakan ja täytettyä leipää. Lisäks leikit ja perus kotihommia. Illan päätteeks meinasin ajaa vielä nurmikon. Huomenna varmaan koomaan sohvalla koko päivän. ;)

Täällä myös yksi, jolla tammikuussa laskettu aika.:angel8 Pitäisi ainakin näin ensialkuun olla 5.1.:) Kyseessä eka lapsi ja jännittää ihan hulluna. Pahaa oloa ollut pitkään ja rinnat kasvaneet jo nyt kauheasti. Nyt vaa odotellaa et sais kutsua ultraa. Viikko sitte laitettu neuvolasta lähetettä, tiedä sitten kauan menee.. Tietääkö joku kauan siinä on se varo aika kun kirje tulee ja milloin on aika? Ollaan meinaan lomalla eikä koko ajan kotona, ettei mene ohi aika.. :confused:

Takaisin