Laskettuaika Tammikuussa

Mulla paino on noussut plussan myötä 2kg ja vatsa on todella turvonnut. Olin just saanut itseäni myös vähän kesäkuntoon päin ( :D ) joten vähän masentaa peilikuva. Löysät mekot ym ei auta, maha näyttää todella epämiellyttävältä ja hassulta kun muuten en pidä itseäni mitenkään lihavan näköisenä. Lähinnä nyt toista odottavana toivon että masu tulis mieluummin sitten pian selkeeksi raskausmasuksi etten näyttäisi vaan plösöltä :D Esikoista odottaessa lihoin mahtavat 23kg mutta lähtöpaino oli tuolloin melko alhainen. Nyt kiloja on lähtötilanteessa enemmän, joten toivon että ihan samanlaista painonnousua ei ole tiedossa. Ehkäpä sitä ei ehdi tällä kertaa niin paljon keskittyä syömiseen kun viimeksi (varsinkin loppua kohti) kun on tuo reilu vuoden ikäinen, kävelevä otus tuossa aiheuttamassa hämminkiä... :D

Ei mun mielestä ulkonäköasioiden miettiminen raskauden aikana ole pinnallista. Kyllä kai jokainen toivoo näyttävänsä kuitenkin hyvältä ja kropan muutokset voi ottaa kovillekin.

opemami.. Hyvä, että tiedostat pienen häiväyksen pinnallisuutta :P Sama ongelma on kyllä itselläni painon kanssa. Hame mikä on reilu 2vk sitten ollut päällä, eikä mahdu enää päälle :(( Peittelen tätä raskautta vielä, joten suurin osa vaatteistani saa jäädä kaappiin kuin myös sen takia, että ovat liian pieniä -_- Ei muuta, kuin kaverilta lainaamaan vaatetta ja huomenna kaupoille :) Painon nousu kumminkin tiedossa ollut ongelma, ja eiköhän niitä tule häiritsevämpiäkin asioita vielä ^_^

Mä pääsit s-kokoon tänä keväänä ensimmäistä kertaa varmaan kuuteen vuoteen. Takas ei oo onneks tullu kum pari kiloa, mutya turvotuksen takii näytän siltä kun oisin viimesimmiläni. Harmittaa kun vaatteet puristaa ja on ollu pakko kaivaa entiset vaatteet kaapin perältä kun uudet ei mahdu enää :( Eri asia sitten kun pääsee ylpeänä esittelemään vauva mahaa eikä tätä hiton löllyvää nestepöhöä :(

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Pitääpä minunkin kommentoida.Tässä useamman päivän seuraillut teidän kirjoituksia. :) Laskettu aika näillä näkymin 20.1. Kolmas lapsi tulossa, Paino ei onneksi ole vielä noussut.. Esikoisesta nousi paino 5kg heti ekalla viikolla testin tekemisen jälkeen, eli vko 5... Tällä kertaa muutenkin tuntuu oireet erilaisilta kuin aiemmin... :)

Mä osittain siks täällä tuskailen myöskin että molemmissa aiemmissa raskauksissa en mitenkään yyberisti tarkkaillu syömisiäni ja liikuntakin oli vaan pienimuotosta arkiliikuntaa.. Että ei vaan mahu kaaliin miten voi lihota tätä vauhtia vaikka laskee ja tietää että syö kukutuksen verran.. Että pakko uskoo et se on nestettä. Ja on mulla tissit kyl kasvanu ;) mies on iloinen.. Ku ne oli (ainaki mun mielestä) kahen imetyksen ja rankan reenauksen jäljiltä sellaset tyhjät nahkapussit :P nyt ne on täyteläisemmät. Ja tosiaan hassulta näyttää ku edestäpäin ei näy mitään, sit ku kääntyy sivuttain ni näyttää samalta ku edellisessä rv 20. Huoh. Mä pidän peukut pystys että tää turvotus ja ummetus on ohimenevää.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Opemami : mulla jäätävät turvotukset, sormukset ei lähe sormesta vaikka viikko sitten ne tippui kun olivat löystyneet viime talven laihdutuksen myötä. Myös Ummetusta on, siihen ostin vatsanpehmikettä apteekista, auttoi!! Paino noussu parissa viikossa 3kg :( nesteitä mullakin suurinosa...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Täältä liittyy joukkoon uusi odottelija.. Pari raskaustestiä tein viimeviikon alussa ja vihdoin näytti plussaa! Ensimmäistä lasta odotamme mieheni kanssa ja minua ainakin pelottaa kamalasti (ukosta ei ota vielä selvää), mutta vielä enemmän olen innoissani <3 Lasketu aika olisi näillä näkymin sitten 23.1.2015

Mun ei varmaan kannata tuohon painonnousuun kommentoida juuri mitään, koska mulle on tärkeintä että olen raskaana..viimeinkin! Otan ilolla vastaan sen mitä on tulossa, jos lihon 100kiloa.. sitten lihon. Oksennan vaikka 24/7 jos on pakko. Pääasia on että saamme toivottavasti terveen lapsen, tälläkertaa :Heartred

MariaMelina, mitä vatsanpehmikettä ostit apteekista? On ilmeisesti auttanut?

Mayapan: ostin sellasta laktuloosi liuosta, tais ollu duphalac merkkistä. Auttoi todella hyvin kyllä! Jo muutaman tunnin päästä ekasta otosta suoli vihdoin tyhjeni kunnolla ja olo oli kun uusi!

Kiitos, pitääpä hankkia itsekin tuota ja kokeilla. Jospa olo sillä kevenisi ja housutkaan eivät ihan niin pahasti puristaisi :) Enkä näköjään osannut kirjoittaa edes MarinaMelina sun nimimerkkiäkään oikein, pahoittelut :grin

Onnea uusille plussanneille ja tarrasukkia pikkuisille matkaan! :Heartbigred

Hei, onko muilla samaa ongelmaa kännykällä foruumia selatessa, että toi raitatausta (eli joku mainos) lävähtää ruutuun, eikä siihen ilmesty foorumia ollenkaan ellei pysäytä selainta sopivassa kohdassa, jolloin se ei ehdi latautua loppuun? En tiedä, saiko kukaan selvää, mitä tarkoitin, mutta kysyn vaan, kun mulla toi ongelma on. Okei, en kyl oo ladannu sitä vau appsia, eli en tiedä auttaisko se, vaan käytän foorumia puhelimessa perusnetin kautta. Apuja?!?

Agiocur toimi! Jee. Olo helpotti ihan hirveesti. On kuin uusi ihminen :) ja 20min päästä alkaa kesäloma! Jes

Ja anteeksi valitukseni. Kukin meistä tietty elää tätä omasta erilaisedta lähtökohdastaan käsin. Ei ollut tarkoitus loukata ketään "pinnallisella" valituksella.

Heippa! Tänään piirtyi testiin kaksi viivaa joskin toinen oli vielä melko haalea! Huomenna testailen uudestaan, mutta kai se täytyy uskoa että viimein raskaana ollaan! :)

Huhhah Hei! la 8.1.2015!! Melkosen on ristiriitaiset tunteet :/ Jotenkin niin iloinen ja onnellinen plussasta, toisaalta pelottaa vanhemmille lapsille kertominen. Täällä ku ei huutele ensisynnyttäjä vaan jo 36 vuotias jolla ensimmäisestä liitosta kohta 14 ja 9 vuotiaat lapset. Uskomaton tunne... Testin tein juuri äsken, enkä ole edes miehelle kertonut :) Ootellaan et tulee reissusta takas kotiin <3

Mulla aikasemmista raskauksista tullu reilusti yli 20kg lisää mutta ovat kyllä lähtenykkin pois aika nopsaan synnytyksien jälkeen. Nyt toivon ettei ihan niin paljoo tulis, mutta minkäs sille sitte mahtaa.

Kesä on kyllä alkuraskauteen musta inhottava aika kun kukaan ei tajua et on raskaana, ja kesävaatteissa näyttää vaan siltä et ois vähän makkara maistunu..

En oo käyny vielä vaa'alla mutta varmaan jo paino lähteny nousuun. Masu kyllä omaan silmään jo pistää kokoajan.

Samaa mieltä Talvi! Täälläkin maha sen näköinen että ollaan oltu ruoka aikaan kotona:rolleyes: toki mulla löytyy jo ennestään jonkun verran ylimääräistä. Pahinta tosta painon noususta tekee se että laihdutin työllä ja tuskalla viime talven aikana yli 20kg ja viimein puntari näytti sitä mitä.toivoin..nyt sitten kilot pikkuhiljaa palaa ja se tekee pahaa vaikka syy onkon selvä ja parhaista parhain!

Mulla on vähän sama juttu ton painon kanssa.. Ehdin tiputtaa 17kg ja testit näyttikin plussaa.. Lapsi on erittäin toivottu, mutta toisaalta ärsyttää kun nyt jäi kaikki dietit toissijalle.. Töissä kaikki kehunut kuinka paino tippunut, ja nyt se lähtee taas nousuun! Ja töissä kun en tahtois kertoa tästä kun vasta elokuun jälkeen :D saa nähä kuin salassa pysyy, kun nyt jo tullut vajaa 5kg takaisin ja olo on kun plussapallolla :D

Takaisin