Mami1986
Jostain jotain jo tietävä
Mulla paino on noussut plussan myötä 2kg ja vatsa on todella turvonnut. Olin just saanut itseäni myös vähän kesäkuntoon päin ( :D ) joten vähän masentaa peilikuva. Löysät mekot ym ei auta, maha näyttää todella epämiellyttävältä ja hassulta kun muuten en pidä itseäni mitenkään lihavan näköisenä. Lähinnä nyt toista odottavana toivon että masu tulis mieluummin sitten pian selkeeksi raskausmasuksi etten näyttäisi vaan plösöltä :D Esikoista odottaessa lihoin mahtavat 23kg mutta lähtöpaino oli tuolloin melko alhainen. Nyt kiloja on lähtötilanteessa enemmän, joten toivon että ihan samanlaista painonnousua ei ole tiedossa. Ehkäpä sitä ei ehdi tällä kertaa niin paljon keskittyä syömiseen kun viimeksi (varsinkin loppua kohti) kun on tuo reilu vuoden ikäinen, kävelevä otus tuossa aiheuttamassa hämminkiä... :D
Ei mun mielestä ulkonäköasioiden miettiminen raskauden aikana ole pinnallista. Kyllä kai jokainen toivoo näyttävänsä kuitenkin hyvältä ja kropan muutokset voi ottaa kovillekin.
Ei mun mielestä ulkonäköasioiden miettiminen raskauden aikana ole pinnallista. Kyllä kai jokainen toivoo näyttävänsä kuitenkin hyvältä ja kropan muutokset voi ottaa kovillekin.