Laskettuaika Tammikuussa

Heipä hei!
Mitäpäs tänne kuuluu? itsellä edelleen oireettomuus ihmetyttää, ja järjetön keskenmenon pelko on koko ajan läsnä :( olis niin ihana vaan iloita, että on raskaana, mutta en mä uskalla.. ei kiva..
olenkin nyt sopinut itseni kanssa että en googlaa mitään, en pyöri missään keskustelupalstoilla (paitsi tässä) meinaan mähän luulen sit ihan kaikkea mahdollista.. kunpa olis sellai on/off nappi!

Heippa TiiaMaria_00
Olen kanssasi samaa mieltä, älä mene lukemaan liikaa netistä.. Tulee vain itselle entistä kamalampi olo kun pyörittelee asioita mielessään.. Itse en myöskän käy muila keskustelupalstoilla paitsi täällä..

Täällä kans melko oireetonta muutamia juttuja lukuunottamatta.. Siksi niin vaikea uskoa tätä todeksi, tekisi mieli käydä hakemassa vielä yksi testi apteekista.. :D vaikka luulempa että vasta kun ulrasta näen meidän oman minin niin silloin vasta tajuan tämän todeksi <3

Mini&Me: joo mulla alkoi mennä niin överiksi se keskustelupalstoilla roikkuminen ja varsinkin niiden ikävien juttujen lukeminen, että mun on nyt pakko lopettaa se kokonaan.. jos jotain ikävää tapahtuu niin sitten se on tarkoitettu niin, ja se asia käsitellään silloin.. ei mitään järkeä lukea etukäteen ja saada itsensä siihen tilaan ettei oo kun pelkoa!

olo on niin jotenkin normaali että on se vaikeaa uskoa, olevansa raskaana, ja huonoina hetkinä oonkin ihan varma etten edes ole.. noh, mähän tein viime perjantaina kaks testiä jotka oli "raskaana 2-3" no nyt maanantaina oli pakko tehä vielä yks testi joka sanoi "raskaana 3+" eli kaippas siellä jotku hormoonit on noussut.. mutta.. mulla on ollut elämässä niin huono tuuri monenkin jutun suhteen, että mä niin pelkään tämänkin päättyvän huonosti :/

tsemppiä ihan jokaiselle teistä jotka ovat huonoja uutisia joutuneet kohtaamaan, yrittäkää pysyä toiveikkaina tulevaisuutta ajatellen ja puhukaa tunteistanne! olen niin pahoillani teidän puolesta!

onnea sitten taas myös uusille plussanneille, toivon sydämestäni teille tarrasukkia, ihan jokaiselle!

Tsemppiä titja, toivotaan että olisi väärä hälytys! :( Sydänäänistä sen verran että esikon kanssa lääkäri kuunteli sydänääniä neuvolassa rv 10. Mutta sanoi kyllä sillon että ei välttämättä vielä kuulu silloin.. en malta odottaa että alkaa sydänäänet kuuluun, mulla on viime raskaudesta doppleriki valmiina :)

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Pikaisesti tulin vain kertomaan, etten minäkään tänne päässyt jäämään. Vuoto alkoi eilen ja jatkuu tänään sen verran runsaana, että toivoa tuskin enää on. Lyhyeksi jäi tämä ilo.

Onnea matkaan teille kaikille!

Voimia Aidalle. Niin surullista lukea näitä :( Itselläkin tuo keskenmenon pelko on, mutta pitäisi varmaan yrittää olla ajattelematta sitä.
Itselläni on hemmetisti oireita, ottaen huomioon, että olen vasta viikolla 7. On hemmetin nälkä, yököttää, kipristelee mahaa, rinnat/selkä kipeät.. Mitähän muita näitä oireita nyt olikaan o.O
Lähetteen sain varhaisultraan, että toivon myös sinne pääseväni pikaisesti :) Ja onnea kaikille plussan saaneille !

Mä oon vasta viikolla 6 ja mulla on ihan sikana oireita :O pahin noin niinku ulkosesti on toi turvotus. Mut sit on tää väsymys, ummetus, yökötys ja tissikipu.. Huoh.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Opemami : mulla kans huomenna alkaa 6. Viikko ja turvotus, ummetus on ihan jäätävää. Samoin alaselkää särkee jatkuvasti, rinnat valuttaa maitoa, huonoa oloa, huimaa, raudan maku suussa yök!, henkeä ahistaa kun on niin turvonnut....huh :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Hei kaikki! Täällä minäkin liityn oman masuapinani kanssa tammikuun ryhmään :) Viikkoja tänään 5+6 eli pian jo 7 viikolle siirtymässä. Laskettu aika näillä näkymin 18 tammikuuta ja kovasti jännittää ja huolettaa meneehän kaikki varmasti hyvin. Ensimmäistä odotellaan joten paniikki on arvattavaa, erityisesti mies on hermona ja kirjoittaakin siitä raskauspäiväkirjaansa pahimmat jännityksensä pois. Onnea on täällä kovasti ilmassa kuitenkin odotuksen ohella.

Pulmiakin on, sillä varhaisultriakin jo ollaan mietitty kun 3 päivää sitten huomasin kerran pyyhittäessä häivähdyksen verta, jota ei sen jälkeen sitten olla tavattukaan. Hermoja raastavaa tämä odotus! Pinnat teille kaikille muille jotka jotenkin osaatte pitää itsenne kasassa ja järkevinä tämän odotuksen aikana.

Onko teillä kotona tavattavissa panikoivia miehiä jotka hassuttelee odotuksen takia siinä missä itse äitikin? :) Nim. "Haiseeko täällä hiuslakka? Saatko tuota varmana syödä? Oota mä kuorin ton kurkun." Oma suosikki on miehen peseytymisrituaali kissanhiekan vaihdon yhteydessä :D Onneksi meillä odottajilla on siis omaa viihdettä ihan kotonakin jo lähipiirissäkin.

Aurinkoista lauantaita!

Motivaatiovalas, onnea odotuksen alkamisesta! Odotetaan näköjään täysin samaan tahtiin :) Odotan innolla jo miestä kotiin maailmalta. En kyllä usko, että hössöttäisi hirveästi kun on aika jalat maassa - tyyppi. Toisaalta sitä hauskemmalta se höösääminen varmasti näyttäisi.

Tulipas monta odottamista tähän viestiin. Paljon on odotettavaa :P

Jos se oli vain pieni tippa verta niin en vielä huolestuisi. Voihan sitä neuvolaan soittaa jos mietityttää. Saattavat vaikka laittaakin lähetteellä.

Mulla on molemmissa raskauksissa tulli ihan valemenkat ja ekasta hätäännyin aivan täysin ja tässä toisessa raskaudessa luulin että kuukautiset alkoivat mutta kun olivat niukat ja olo oli outo niin päätin tehdä varmuudeksi testin. Aika yleistä ilmeisesti että saattaa tulla vähän verta :) sitten jos sitä rupee oikeen lorottaan niin eri homma..

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Vappu mä olen itseasiassa tätä ketjua lukenut jo viikon verran ja sut jo bongasinkin aiemmin kun sama laskettu aika :) Vertaistuen voimalla on hyvä mennä tämä raskaus jos sitä ei niin ahdistuisi ja jännittäisi kokoajan! Neuvolaan soitinkin silloin ja aikaistivat ekaa aikaa, eli olen menossa 2.6 käymään. Varmaan siellä kysellään josko sitä varhaisultraa voisi varailla että jonkinlaista mielenrauhaa saisi. Ollaan kuitenkin ihan hyvin mielin kun tuhru oli niin vähäinen ja kertaan jäi. Jenwu täytyy vain toivoa parasta. Ei ollut ajankohdallisesti sellainen paikka et ois ollu menkatkaan tuloillaan niin siksi mieki tääl panikoin. Mut juuri äsken youtubesta raskausjoogan tehneenä olo on taas hieman euforisempi. Kyllä se hengittäminen ihmeitä tekee!

Motivaatiovalas. Itsellä eivät ainakaan meinanneet suostua myöntää varhaisultraa pirullakaan.. Käskivät koko ajan odottaa siihen viikolle 10-13. Vaikka syitä minulla on. Lopetan mm. Tässä lääkitykseni pikkuisen takia ja haluan varmistuksen, että kaikki on ok, sydän lyö ja näin etten ''turhaan'' lopeta lääkkeitä ja kärsi niistä vieroitusoireista ja muista ongelmista.

Huoh. Niin paljon mietityttää, miten kerron tulevalle isälle asiasta. Jonkun näköinen suhde meillä ollut ja vauvasta puhuttukkin. Nyt emme ole muutamaan kuukauteen edes nähneet, eikä hän ole kovin innokas tulemaan käymään. Kertoakko vain viestillä sitten ja toisaalta olen myös miettinyt, että antaako kuulla sitten muilta, kun minunkaan tapaaminen ei kiinnosta, niin kiinnostaako sitten lapsikaan. Toki miehelläkin on oikeus asiasta tietää, mutta paljon olen näitä vaihtoehtoja miettinyt

Vastoin aiempaa julistustani varasin sittenkin ajan varhaisultraan. Se on vkolla 7+1. On vaan sellanen olo ettei mitenkän jaksa oottaa yli seittemää viikkoa. Aiemmissa raskauksissa ollaan asuttu niin pienellä paikkakunnalla että oon päässy varhaisultraan nlan kautta heti ku on voinu mennä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin