Minäkin tein plussa n. viikko sitten ja uuden testin tein viime maanantaina. :) Aikas epätodellinen olo, lasta yritetty melkein kolmisen vuotta. Lapsi sai alkunsa inseminaatiolla. Keskenmeno/tuulimuna kuitenkin kummittelee mielessä ja varhaisultra onkin 2vkn päästä.
Moikka! Tossa eilen plussasin ja tänä aamuna piti vielä koittaa uudelleen... =) Kolmas tulossa... Olo aika epätodellinen... Mei on ollu sellanen ajaatus et saa tulla jos tulee... mut en mä jotenki uskonu et se näin nopee sitte tuli. Kakkosta kun kuitenkin yriteettiin pidempään... =) Mutta hauskaa tää on! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja voidaan hyvin!
Eilen plussattu täälläkin. Kaks päivää olen tuijotellu noita kahta viivaa tossa testissä :D Ensin tuli niin hailakat viivat ja meinasin jo et mitä mahtaa tarkottaa.. Mut alle minuutissa tausväri meni iha valkoseks ja ruudussa tönötti kaksi tummanpunaista paksua viivaa. Että eipä se epäselväks jäänyt. Vajaa 10 vuoden takaa on yks tuulimuna takana, joten jänskättää kyllä että miten käy. Isukin kanssa toivotaan parasta ja laskettiin tossa että meidän 1. seurustelun vuosipäivänä meillä olis 3kk ikäne lapsi :P Että aika kiirettä tässä on pidetty! Pienen shokin jälkeen ollaan ikionnellisia <3
Raskausoireina on arat rinnat, suoraan sanottuna aika kipeät. Ja sitte alavatsakivut. Vähän kuin kuukautiskivut, mutta kuitenkin aivan erilaiset =) Sitte lisäksi närästys :D Mut se nyt varmaan johtuu vaan jostain mitä olen syönyt. Kuitenkin normaalistikin jonkin verran närästää. Tänään ehkä vähän normaalia enemmän. Varsinkin kun yleensä yks rennie auttaa ja nyt alko närästää vaan uudestaan. Toivottavasti närästyksestä ei tule mittä vakivaivaa! Kyl joku pahoinvointi on pienempi paha :P
Onneks olkoon jjanitamaria91, karol ja angel25!:) Ihanaa, että joukkomme kasvaa. Tein tänään uuden testin vaan varmistukseksi ja raskaana vielä ollaan! Varasin femedasta varhaisultran tänään kahen viikon päähän. Silloin olisi rv 7+2 :)
Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
Kiitos kiitos!! =) Mä kävin varhaisultrassa tosta kakkosesta, kun oli keskenmeno takana... En tiedä että meenkö nyt... oli aika suolanen hinta meillä päin kaikkineen 180€ Täytyy nyt kattoo... yritin soittaa tänään neuvolan tätille mutta on lomalla elokuulle asti ja joutuu nyt sit menee jolleki muulle ilmeisesti... ku eiks se ollu vk 9-10 ku pitäis ekaa aikaa olla....
Millä viikoilla semmone varhaisultra sitte voidaan tehdä ja mitä siellä voi näkyä? Mä varasin eilen sitte saman tien neuvolankin kun omien menojen takia meni elokuun puolelle. Heinäkuun loppuun ehdotti ensin. Eka neuvola menee nyt sitte 10. viikolle. Kai se ultra sitte on aika pian sen jälkeen. Menis vaan aika äkkiä :P Edes siihen asti, että "sais" kertoa kaikille :)
Mulla oli kans km toukokuun lopussa. Raskauduin uudestaan siis heti tästä seuraavasta kierrosta :) tämän takia haluan mennä varhaisultraan. Sinne voi mennä aikaisemminkin, mutta kannattaa vasta rv 6 mennä kun sydän on alkanut sykkimään. Siellä siis näkee on raskaus oikeassa paikassa ja onko kohdussa elämää. Itse en osaa iloita samalla tavalla kuin ekassa raskaudessa.
Joo kyllä neuvolatäti sanoi että siinä 7. vkolla pitäs olla eka.. mut sit mun terkkarilla on loma ja sitte ku se tulee takaisin ni mä olen pois maisemista melkein kaks viikkoa.. että sen takia meni sitte noin pitkälle. Mut hoitsu sanoi että "meillä ei ole mikään kiire!" :D
Heipä hei, minä plussasin tänään ja laskettu aika tulisi 11.3
neljättä odotan. Nyt ei mitään raskaus oireita näy eikä kuulu muitakun menkat myöhässä
toivottavasti tää ei mene kesken. Km oli minullakin toukokuussa, silloin oli kaikkilla raskaus oireilla maustettu. Nyt niin jänniittää kun ei mitään tunnu. Itsellä 3 suloista poikaa jo entuudestaan. Ja tyttöä haviteltiin tästä.no se jää nähtäväksi. Onnea plussAinneille!
Heipä hei, minä plussasin tänään ja laskettu aika tulisi 11.3
neljättä odotan. Nyt ei mitään raskaus oireita näy eikä kuulu muitakun menkat myöhässä
toivottavasti tää ei mene kesken. Km oli minullakin toukokuussa, silloin oli kaikkilla raskaus oireilla maustettu. Nyt niin jänniittää kun ei mitään tunnu. Itsellä 3 suloista poikaa jo entuudestaan. Ja tyttöä haviteltiin tästä.no se jää nähtäväksi. Onnea plussAinneille!
Mä kun soitin neuvolaan ni se kysy, että koska on ollu viimeks menkat ja kerroin et toukokuussa ja et ovis oli vasta 15.6 ni en oo viä kovin pitkällä. Se sano vaan että joo hän kirjottaa ylös, no koska pääsisit tulemaan ja sanoin et ei väliä o, ni sain ajan ens viikolle, 8.7. Eli omien laskujeni mukaan 6+2???
Käyn tuolta helmikuisista vilkuttelemassa, LA 25.2. eli sen verran loppukuusta että pyörinen täälläkin välillä :)
Kiva, että teitä maaliskuisiakin on jo näin monta! :)
Sent from my GT-I8160 using Vau Foorumi mobile app
Meillä esikoista odottavat saa ekan neuvolan rv 5-6 ja eka ultra rv 8-9, itse kieltäydyin nyt tuosta neuvolasta ku ihan turha käynti kun asiat on jo tuttuja. Ultran sain rv7 keskenmenosta johtuen ilmeisesti hieman normaalia aiemmin.
Hiukka epäreilua et toisissa pääsee kunnaliseen varhaisultraan ja toisis ei! ohhoh olipa aikamoinen kokemus olla ruissis selvinpäin koko muun festarikansan ollessa tuhannessa tuuterissa ihan hyvin meni ja kaksi tarkkasilmäistä ystävää huomasi omat alkoholittomat juomat.